Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dasher1976
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Y-pipe R1100S

    Voor een BMW r1100s ben ik op zoek naar een kat delete of Y-pipe. Die grote bak van een demper vind ik persoonlijk niet mooi en geluid wordt ook iets mooier zonder die bak eronder.
  2. D

    Je eerste vergeet je niet snel

    Mijn eerste eigen motor was een 1990er Honda cbr1000f . Gekocht bij Mulder Motoren in Veendam in 1995, ik was in augustus1994, 18 geworden. Direct auto- en motorrijbewijs gehaald en in maart 1995 kocht ik een cbr1000f. Na er een tijd op te hebben gereden ingeruild en een nieuwe cbr1000f gekocht...
  3. D

    Rollend frame crosser gezocht

    Gezocht om om te bouwen. Rollend frame van een crossmotor of off-the-road. Frame, voor- en achtervork met wielen. Geen kenteken nodig. Bij voorkeur in het noorden van Nederland.
  4. D

    Kuipdelen CBR1000F blauw/wit

    Op zoek naar topkuip en zijkuipdeel rechts en twee witte spiegels voor een cbr1000f 1991. Alleen in deze kleuren.
  5. D

    500 Euro challenge CBR1000f :-)

    Al een paar keer op het punt gestaan mee te doen maar iedere keer was er wel wat :? Maar nu dus een CBR1000f van 1993 aangeschaft die grotendeels uitelkaar ligt voor het onthutsende bedrag van €300,- De regels zijn: aanschafprijs is max. €500 --> € 300,- je motorfiets moet in 2021 minimaal 25...
  6. D

    BMW k serie samenraapsel met Schmotte kuipset

    Zoals de titel al meld: BMW k-serie samenraapsel K100 frame van 1984 K100 16v blok, bak en cardan K1200 wielen Upsd van een gsx-r En de kuipset van Schmotte. Hier kan ik weinig info over vinden. Schmotte wordt een paar keer genoemd op het www maar veel kan ik er niet over vinden. Van een duits...
  7. D

    VFR richting VF frankenstein

    Ivm een redelijk gevuld archief aka garage en overkapping bewaar je nog wel eens wat :+ Zo had ik een hele tijd geleden al een vf750 topkuip en bips op een vfr750 gefreubeld. Daarna niet veel meer mee gedaan ivm gezin, werk en andere projecten. Garage is weer wat opgeruimd en er is...
  8. D

    cbr1000f met watsonian

    Omdat het topic van EHE op slot zit en ik ook zelf maar eens een topic moet aanmaken........... Heb dus tijdje geleden een Watsonian gekocht omdat ik onze zoon van 6 nog niet achterop wil hebben en hij wel erg graag mee wil met de motor. :+ Dus eerst een zijspan gezocht en gevonden
  9. D

    voorvork vx800

    Op zoek naar een voorvork of iemand die een voorvork kan maken voor een vx800. Gaat mij om de ruwbouw ervan. Wiel met remsysteem, schokbrekers ed heb ik zelf. Standaard poten zijn 41mm. Materiaal kan ik, indien gewenst, ook aanleveren.
  10. D

    Frame met kenteken en kuipdelen gsx-r 750W

    Ivm wijziging project Onbeschadigd en origineel frame van een gsx-r 750 w van bouwjaar 1994 met subframe en kentekenplaat. Gaat alleen mee na --> Betaling--> overschrijving en afgeven vrijwaring. tel nummer nul zes één drie zes één 8066 Ook complete kuip en kont met lampen beugels en...
  11. D

    Fugly 2

    Laatst voor habbekrats een cbr1000f erbij gekocht. Was gevallen en gestript van de tupperware en demper. Is van 1994 en had een paar jaar stilgestaan in een schuur :+ Wel voorzien van een 4-1 :Y Banden opgepompt, nw accu die erbij zat gevuld en opgeladen, andere tank erop met frisse...
  12. D

    Ivm zoon van bijna 5 op zoek naar zijspan

    Omdat hij er maar niet over ophoudt eens kijken of iemand nog zijspanbak te koop heeft. Onze zoon van bijna 5 wil mee en achterop is me wat te veel van het goede. Bij voorkeur opknapper omdat er toch wat verherbouw werk aan gaat gebeuren. Komt aan een cbr1000f te hangen. Tips over...
  13. D

    Ervaringen met Bike parts Tilburg (marktplaats)

    Meer mensen ervaring met deze verkoper op marktplaats? Was op zoek naar een andere (betere) achterschokbreker voor mijn Varadero. Had hij liggen en verkeerde in zeer goede staat. Nou je voelt hem al aankomen...........dit krijg je dan via de post. Is zo lek als een mandje en...
  14. D

    Holladiee ook maar slopen die XV

    Had van mijn vader nog een XV920 virago in de hoek liggen. Mijn pa heeft er vele duizenden kilometers mee door NL en D gereden..........tot ik een K100LT kocht als opknapper. Nadat de K100 klaar was en mijn vader een proefrit kwam maken...........was ik dus een k100 armer en een XV920 rijker ...
  15. D

    1x Heidenau Scout K60 90/90-21 M/C 54T M+S DOT3911

    Is een Heidenau Scout k60 in de maat 90-90-21. Wilde hem gebruiken op de Dr maar ga toch voor een kleiner voorwiel. 1x Heidenau Scout K60 90/90-21 M/C 54T M+S DOT3911 is de volledige aanduiding. Zit nog dik profiel op aangezien de vorige eigenaar er 3500 km mee gereden heeft op een B*W G*...
  16. D

    Dr500 met wat kleine modificaties

    Dus nog een dr500 in de opslag staan die een beetje tlc nodig heeft. :+ had al een 18inch voorwiel met trommel gescoord via ander forum :Y Tankje van een xs400 komt erop en een recht zadeltje. Komt geen accu op, zit een lichtspoel op :bigsmile: Het begin
  17. D

    Fugly

    Fugly begon zijn leven ooit als GL500 Silverwing interstate. Had hem gekocht voor woon-werk maar kort nadat ik de GL gekocht had liep ik tegen een K100rs 16v met RT kuip aan. Dus de GL in de opslag :+ Te koop gezet en 's morgens starte hij zonder problemen, 's avonds toen de koper er was gaf...
  18. D

    Frame cbr1000f SC24

    Ivm komende winter en shitload aan onderdelen......behalve een frame met kenteken, ben ik op zoek naar het volgende. Frame met kenteken van een cbr1000f sc24 en dan bij voorkeur na 1993. 8-) maar frame van bouwjaar 1991t/m 1996 is in ieder geval het goede model.
  19. D

    Frame met kenteken van een cb1000 big one

    Ivm komende winter ben ik op zoek naar het frame van een cb1000 SC30. Wel met kenteken, kleine beschadiging mag.
  20. D

    Honda VF750F in Moriwaki kleuren

    Zeer nette Honda VF750F in de Moriwaki kleuren. Recent een grote beurt gehad en ketting, tandwielen en de banden zijn nog goed voor vele kilometers. Zadel is nw bekleed. Km-stand is 54054, er zit een km teller en geen mph *D Ruil/inruil met een off-the-road is mogelijk, dan wel iets...
  21. D

    VF750F voor onderdelen of opknappen

    Deze gaat de verkoop in. Had hem gekocht als onderdelenfiets maar heb er nu een vf bij die geen onderdelen/onderhoud nodig heeft. Heeft een deukje in de tank aan de linkerkant en hij heeft een nw accu nodig, zadel heeft een klein scheurtje. De motor staat in Finsterwolde. Compleet mag...
  22. D

    KTM GS 600 supermotard winterklus

    Ivm opruimen van de schuur en het welbekende chronische tijdgebrek............of in dit geval gronings tijdgebrek. KTM 600 van 1987 met kenteken. Supermoto wielen erin, voorwiel 18 en achterwiel 17 inch. Er moet nog wel wat aan gebeuren. Er zit een set plastic bij van een 2005 ktm crosser...
  23. D

    Yamaha xv920 Virago

    Aangezien mijn pa wat anders wil gaat zijn Virago in de bingo. Heeft op dit moment 29.000 MLS gelopen. Bouwjaar is 1985. De motor heeft af en toe de bekende startrammel maar start altijd. Is verder in goede staat. Is te bezichtigen in Finsterwolde. Vraagprijs is € 750,-
  24. D

    Yamaha xv920 Virago

    Aangezien mijn pa wat anders wil gaat zijn Virago in de bingo. Heeft op dit moment 29.000 MLS gelopen. Bouwjaar is 1985. De motor heeft af en toe de bekende startrammel maar start altijd. Is verder in goede staat. Is te bezichtigen in Finsterwolde. Vraagprijs is € 750,-
Terug
Bovenaan Onderaan