Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: djibber
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. djibber

    Woon-werk verkeer in de regen, naakt in pak?

    Sinds een aantal weken werk ik in Den Haag en normaal gesproken doe ik mijn woon-werk verkeer (300km) met mijn leasehok. Op dagen die wat aangenamer zijn wil ik nog weleens de motor pakken voor dit tripje en tot nu toe bevalt dat prima op één klein puntje na… de spontane regenbuien en de...
  2. djibber

    NijmegenTopic 20: The Hunt for Red Biker

    Nijmegen topics are always dedicated to: Bart aka BartVK Wijlen Bartvk Het Nijmegen Topic XIX - De bende van Nimma Nijmegen Topic XVIII, Return to castle Noviostein Nijmegen Topic deel XVII, Grand Theft Motorcycle Het Nijmegen Topic Deel XVI: Bozzie - vet zo'n motorscooter...
  3. djibber

    DjibberTours presents: Halloween Horror Nights 2011

    Halloween Horror Nights 2011 Van 1 oktober tot en met 7 november vindt het jaarlijkse Halloween-festival in Europapark (D) in Rust weer plaats. Gedurende deze periode is het park volledig (!) in Halloweenstijl uitgevoerd en vinden er activiteiten plaats die garant staan voor een flinke dosis...
  4. djibber

    Het Nijmegen Topic XIX - De bende van Nimma

    Nijmegen topics are always dedicated to: Bart aka BartVK Wijlen Bartvk Nijmegen Topic XVIII, Return to castle Noviostein Nijmegen Topic deel XVII, Grand Theft Motorcycle Het Nijmegen Topic Deel XVI: Bozzie - vet zo'n motorscooter! Gezamelijke ritten: Voornamelijk...
  5. djibber

    Nijmegen Topic XVIII, Return to castle Noviostein

    Nijmegen topics are always dedicated to: Bart aka BartVK Wijlen Bartvk Nijmegen Topic deel XVII, Grand Theft Motorcycle Het Nijmegen Topic Deel XVI: Bozzie - vet zo'n motorscooter! Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011 Gezamelijke ritten...
  6. djibber

    Nijmegen Topic deel XVII, Grand Theft Motorcycle

    Nijmegen topics are always dedicated to: Bart aka BartVK Wijlen Bartvk Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011 Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIV: Natuurplaatjes topic Het Nijmegen Topic Deel XVI: Bozzie - vet zo'n motorscooter! Gezamelijke...
  7. djibber

    MotorForumNijmegen: MegaMeetingBBQ 8 mei

    De eerste MFMM van het jaar komt er weer aan en dit jaar willen we deze afsluiten met een lekkere en vooral gezellige BBQ, waar genoeg vlees en drank te vinden is op een erg leuke locatie! De BBQ staat open voor deelnemers aan de rit naar de MFMM, maar ook voor MFN-leden die niet die kant op...
  8. djibber

    DjibberTours presents: Ghost Village 2011

    DjibberTours presents: Ghost Village 2011 Na een aantal succesvolle ritten door het Garzweiler gebied nabij Mönchengladbach vanuit het Nijmegen-topic besloten om een apart topic hiervoor te openen. De voorgaande edities waren voor de deelnemers een groot succes en dit jaar gaan we er gewoon...
  9. djibber

    NIJMEGEN: Dare to go Ol'round?

    Na de enorme overwinning op de regerend kartkampioen j0rdy door prutsertje, hebben we in de afterborrel besloten dat er een vervolg moet komen op de enorm leuke avond die we toen hadden. De enige voorwaarde die een niet nader te noemen blond meisje stelde, was dat het in een warme omgeving...
  10. djibber

    DjibberTours presents: Scooby Rit (ghost city edition)

    DjibberTours presents: Scooby Rit (ghost city edition) 10-10-10 let op! aangepaste tijden! Na een tweetal succesvolle ritten door het Garzweiler gebied nabij Mönchengladbach vanuit het Nijmegen-topic besloten om een apart topic hiervoor te openen. De Scooby Rit (ghost city edition)...
  11. djibber

    Djibber is nieuw hier!

    Hi All, Na een tijdje meegekeken te hebben op het MF besloten om actief te willen worden. Een korte introductie lijkt me ook wel op z'n plaats.. en wel zo netjes! De naam is George, 33 jaar oud, woon in een leuk dorp in de buurt van Düsseldorf en op het moment bezig met het behalen...
Terug
Bovenaan Onderaan