Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: toeteraar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. toeteraar

    Accu is dood: advies gevraagd

    Beste MF-ers, Mijn accuutje heeft het begeven..... ;( Zat er wel een keer aan te komen: volgens mij zat de eerste accu er nog in en mijn torretje is van 2005! Het gaat om een Triumph Speed Triple en er zat een Yuasa YTX12-BS in. Welke accu adviseren jullie en waar kan ik die voordelig...
  2. toeteraar

    Op zoek naar routes omgeving Glasgow

    Beste MF-ers, Half september staat er een motortrip in Schotland op het programma waarbij we vier dagen in Drymen, vlak boven Glasgow verblijven. Wie kan mij helpen aan wat routes voor deze omgeving, bij voorkeur voor Garmin? Ik ben nogal lui aangelegd en heb zelf nog niet gezocht...
  3. toeteraar

    Verkleuren remvloeistof

    Onlangs heb ik mijn remblokken vervangen en daarbij ook de remvloeistof vernieuwd. Dat leek mij hoognodig want de vloeistof in het voorste potje was helemaal oranje geworden... Was volgens mij nog nooit vervangen. (motor is bijna zes jaar oud en heeft 20K gelopen) Tot mijn verbazing is de...
  4. toeteraar

    Keuze handschoenen

    Hey hallo, Ik heb afgelopen weekend flink geinvesteerd in nieuwe motorkleding: kost wat, maar dan hebbie ook wat. :9~ Het enige waar ik nog niet voor geslaagd ben, is nieuwe handschoenen. De keuze is enorm en ik heb geen idee wat nou echt goede zijn. :? :? :? Ik zoek goede...
  5. toeteraar

    Paddockstand Speed Triple 1050

    Hallo, Ik ben op zoek naar een paddockstand voor mijn Triumph Speed Triple 1050. Wie heeft er nog een liggen? Mail mij: toeteraar@kpnplanet.nl Groet, Jack
  6. toeteraar

    Te koop: Triumph Trident 900

    Triumph Trident 900 uit 1998. Zwart/rode uitvoering met 67.500 km op de klok. Prima motor, heel degelijk en technisch 100%. BEST OF BOTH WORLDS: De 900 CC driecilinder is de ideale mix tussen twee- en viercilinder. De motor leent zich uitstekend voor rustig toeren, maar als je een beetje...
Terug
Bovenaan Onderaan