Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. scheurschuimpje

    Gaan we het beleven? Scheur weer aan een span.

    Jaren en jaren geleden, ja echt diepen... maar enkelen hier op forum weten het nog. Had ik een mooi span. Een rooie. Gingen harder dan de rest. Zeiden ze ...... Oke scheuren met die bak. Dat werd het eerste deel van mn nic. Awel de bak had blijkbaar ook een sugestieve vorm. Het geleek op een...
  2. scheurschuimpje

    Overlast motoren door herrie uitlaten - De Monitor 10 november 22.40 NPO2

    Het volledige artikel is hier te lezen: Nauwelijks handhaving op illegale lawaaiuitlaten: motorrijders hebben vrij spel De uitzending over geluidsoverlast van motoren is 10 november om 22.40 uur op NPO2. mm, jammer deze link(en) verbergt zich weer achter een dikke coekie banner en is er weer...
  3. scheurschuimpje

    onzichtbaar??

    Krijg geen meldingen meer van het MF-Petflespret XL: Crossing Lines topic. terwijl ik het nog steeds op volgen heb staan.
  4. scheurschuimpje

    OBT bollenroute 28-04-2012

    ik weet het het is kort dag. maar...............wie heeft er zin om zaterdag 28 April met mij de bollenroute in de Noordoostpolder te rijden? ben vandaag wezen voorproeven er er is best wel veel te zien. de rit datum is mede afhankelijk geweest van het weer, en of er voldoende bloemen open...
  5. scheurschuimpje

    Ja zwaaien naar elkaar, waarom?

    oeps fout :$
  6. scheurschuimpje

    Ja zwaaien naar elkaar, waarom?

    op het Het MacGyver Topic (of hoe fix ik mijn motor met afval) vandaag weer een ge-frustreerde rijder die zich af vraagt, wie is die halve zool die vrolijk zwaaien voorbij vliegt terwijl ik met panne sta langs de kant van de weg. mijn credo is, altijd stoppen voor een andere motorrijder, al is...
  7. scheurschuimpje

    vakantie mei 2010 Italië

    17-05-10 Hallo allemaal Ik had met mijn domme kop :? , voorgesteld een verslag te schrijven, van mijne korte vakantie in mei 2010. Nu vind ik wel, beloofd is belooft,dus bij deze. Een uurtje lees plezier!! Alleen, waar zal ik het over hebben, men zere reet :( , het weer :X , de motor :] , de...
  8. scheurschuimpje

    sprong in het diepen

    Als ik het goed heb ben ik nu op het forum deel waar ik mij voor kan stellen.(zo niet laat het me weten:-) Ik ben Cor ,al een hele tijd geleden op de wereld gezet. Na mijn studie tijd(lagere school en lts(voor de nieuwkomers Vmbo bouwtechniek oid.))velen jaren een arbeid's intensief leven...
Terug
Bovenaan Onderaan