Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Loeder
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Loeder

    Dagwaarde motor

    Om te bepalen of ik over zal stappen van een allrisk verzekering naar een WA + wil ik graag de dagwaarde van mijn motor weten. Tot nu toe heb ik dat op het internet niet kunnen vinden. Nou ben ik ook niet zo'n Sherlock Holmes en ik zit niet voor niets regelmatig op een forum. Heeft iemand nog...
  2. Loeder

    Gratis af te halen: hobbyproject CB250

    Wegens gebrek aan tijd kan een liefhebber hier (in Hoofddorp) gratis afhalen een: Honda CB250 uit 1974 Motor loopt, maar niet lekker.... het is een leuk oud beestje om op te knappen. Frame is al gepoedercoat (zwart) de rest moet dus nog gebeuren. Foto is op dit moment niet beschikbaar...
  3. Loeder

    Ik kon het niet laten..........

    Om mijn heerlijke Monster 620 in te ruilen voor zijn grote broer. Ik had mijn 620 in maart 2004 gekocht en na ruim 9800km heb ik bedacht dat ik wel wat meer vermogen wilde. Ik stel jullie bij deze voor.......mijn nieuwe brommert....... Een monster 1000 S.I.E :P
  4. Loeder

    TIP.... zo ben je altijd zichtbaar......

    Tsja......... Kom ik thuis.... staat mijn motor zo op de oprit..... Ik mag nu niet meer zeuren dat ze me niet meer zien onderweg :+ edit: tiepfoutje
  5. Loeder

    vreemde plaatsing reacties

    Nadat ik vanmorgen MF ongeveer 20 minuten niet kon bereiken heb ik een aantal reacties geplaatst in topics. Doordat deze niet zoals gebruikelijk als laatste in een topic zijn geplaatst, heb ik ze over het hoofd gezien en mijn reacties opnieuw neergezet met als gevolg dubbele berichten en rare...
  6. Loeder

    Kijk eens wat een mooie..........................

    Volgens mij gaat dat nog wel even duren, het dagelijks openen van topics over gekochte motoren. Daarom laat ik dan ook met gepaste trots mijn nieuwe liefde aan jullie zien. Hij rijdt echt heerlijk. Ik heb vandaag mogen genieten van 2 fikse hagelbuien dus de vuurdoop heb ik alweer gehad.
  7. Loeder

    Micron uitlaten

    Wie heeft er ervaring met Micron uitlaten. We hebben deze op de beurs gezien, ze zien er goed uit maar daar heb je zo weinig aan. Help me a.u.b. en zet je voors- en tegens in dit topic.
  8. Loeder

    Foutmelding

    Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, admin@motor-forum.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the...
  9. Loeder

    vehicle beurs

    Weet iemand toevallig wanneer en waar de Vehicle beurs dit jaar is?
  10. Loeder

    Nickname

    Steeds vaker kom ik bij het verwelkomen van nieuwe gebruikers de vraag tegen: verklaar je Nickname....... Daar ben ik ook eigenlijk erg nieuwsgierig naar. Mijn Nick is niet lastig uit te leggen, ik ben een Loeder. Wat voor verhaal zit er achter jullie Nick, of willen jullie mij uitleggen wat...
  11. Loeder

    Vreselijk traag

    Het forum is vandaag bij mij ontzettend traag. Ligt de oorzaak bij mij of is dat iets wat bij jullie niet lekker gaat?
  12. Loeder

    Voorvering SV 650 S

    Wat vinden de mede SV 650 rijders van de voorvering van deze fiets??? Mijn SV is verlaagd met een veer van WP. (Ben niet zo groot). Nou kan het zijn dat daardoor mijn voorvering niet zo lekker functioneert (geeft behoorlijk veel kabaal als ik door een kuil rijdt) als dat ie moet doen, maar ik...
  13. Loeder

    Ook nieuw

    Hallo allemaal. Ik lees al een paar dagen mee en het bevalt eigenlijk wel. Tijd voor mij dus om ook uit de kast te komen. Mag ik ook meedoen????????? :+
Terug
Bovenaan Onderaan