Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Skyscraper
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Skyscraper

    Startmotor Suzuki Hayabusa 1999 tot 2007

    Hallo ik ben opzoek naar een startmotor voor een Hayabusa, heb je er één waar je vanaf wil, ff een PBtje gr Brian
  2. Skyscraper

    Iridium bougies van NGK

    Ik heb even de vraag of iemand ervaring heeft met Iridium bougies van NGK. Heeft het zin of is het totale onzin? Ook ben ik benieuwd of ze langer meegaan. Alvast bedankt.
  3. Skyscraper

    Geheimzinnige geblindeerde politiebusjes, Flitswagen

    Nu hebben wij als motorrijder het voordeel dat er bij ons geen nummerplaat aan de voorzijde hoeft/kan/mag. Dus als je lekker komt aanknallen en je ziet een mogelijke flitsauto staan of een flitspaaltje kan je gewoon ff flink remmen en er met de toegestane snelheid voorbij. O-) Maar nu ze...
  4. Skyscraper

    BMW R1150R 2001 ABS 67 dkm

    verkocht!
  5. Skyscraper

    Wat was de bedoeling van deze stunt?

    Hallo MFers, Ik kreeg net via de mail een filmpje van een stuntrijder die van een mega hoge stellage af jumpt, dit gaat niet zoals het bedoeld was. Wat ik het raarste er aan vind is dat ik echt geen idee heb hoe deze stunt goed af had moeten lopen. Ik zie geen landings plaats, valkussen...
  6. Skyscraper

    Beesie verloren en overleden door politiewagen, 240€ boete?

    Even naar Hans van Wijk Motoren om ff bakkie te doen, Tuf ik op mijn gemak richting de snelweg. :] Ik zie in mijn spiegel een politiewagen aan komen knallen dus even iets gas terug. Deze bleef enige tijd achter mij rijden 1 a 2 minuten. Ineens zie ik in mijn spiegel staan STOP POLITIE...
  7. Skyscraper

    Heeft er iemand nog een CPC bradstofkoppeling liggen!

    Het ziet er naar uit dat ik morgen niet mee kan naar de MFMM. -O- '( Bij het monteren van mijn navigatiesysteem moet ik mijn tank verwijderen. Mijn BMW heeft van die snelkoppelingen op de brandstofleidingen zitten. Nou mogen jullie raden wat er gebeurd bij het weer aansluiten van die...
  8. Skyscraper

    Je laatste rit achter de motor

    Ik was vandaag lekker aan het werk, toen ik even naar de straat keek viel mijn oog op 2 mega Honda Goldwing's waarvan één een aanhanger trok. Achter die twee goldwing's zag ik een rouw wagen. Toen ging er bij mij een lampje branden, ik snel mijn verrekijker gepakt (die heb je nu eenmaal in...
Terug
Bovenaan Onderaan