Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daka
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Daka

    Aprilia RSV Mille bjr 2000 zeer mooi.

    Te koop Aprilia RSV Mille van bjr 2000 Onlangs vervangen: olie, rem- koppelingsvloeistof, nieuw luchtfilter, nieuwe accu en voorzien van boekjes en gereedschaps setje, 2 sleutels
  2. Daka

    Kawasaki zx10r (2004) motorblok compleet incl toebehoren.

    Aangeboden Kawasaki zx10r blok van bouwjaar 2004 incl de volgende zaken: - kabelboom - luchtfilterkast incl luchtfilter - dynamo - startmotor - slot en sleutelset incl ECU en tellerset (helemaal compleet om m te kunnen starten!! - tank incl brandstofpomp (tank is gedeukt) - titanium spruitstuk...
  3. Daka

    Kawasaki zx10r blok van bouwjaar 2004 compleet incl toebehoren

    Aangeboden Kawasaki zx10r blok van bouwjaar 2004 incl de volgende zaken: - kabelboom - luchtfilterkast incl luchtfilter - dynamo - startmotor - slot en sleutelset incl ECU en tellerset (helemaal compleet om m te kunnen starten!! - tank incl brandstofpomp (tank is gedeukt) - titanium spruitstuk...
  4. Daka

    Aprilia RSV Mille R bjr 2002

    Hierbij bied ik te te koop aan Aprilia RSV Mille R van bjr 2002. Km-stand is 31.575. De Aprilia heeft wat lichte schuifschade aan de rechterzijde, waarbij (voor en achter)kuip, tank en uitlaat wat schade heeft, hetgeen ontstaan is door het rijden op een circuit terwijl de baan nog nat was...
  5. Daka

    Seatcover Aprilia RSV mille bjr 2001 - 2003

    Aangeboden een seatcover voor een Aprilia RSV Mille van de bouwjaren 2001 - 2003. Verkeert in nagenoeg nieuwstaat. Vraagprijs is 85,00 euro.
  6. Daka

    Power Commander Rapid Bike voor Kawasaki ZX-10R 2004-2005

    Rapid bike voor Kawasaki ZX-10R en geschikt voor onder andere de bouwjaren 2004-2005 Dit is de "power commander" voor de Kawasaki. Inclusief handleiding/instructie.
  7. Daka

    Kawasaki ZX10R motorblok bj 2004/2005

    Aangeboden een COMPLEET motorblok van een Kawasaki ZX10R van bouwjaar 2004 / 2005. Het blok heeft nog geen 20.000 km gelopen en is dus helemaal compleet, incl complete kabelboom/computer (dus plug and play stekkers). +/- 180 pk!!!!! Het blok is tevens voorzien van: •sleutel/slotenset...
  8. Daka

    Slotenset met computer voor Kawasaki zx10r bjr 04/05

    Gezocht een slotenset met sleutels en computer voor mijn kawa zx10r van bouwjaar 2004/2005.
  9. Daka

    Tellerset voor Kawasaki zx10r bjr 04/05

    Gezocht een tellerset voor mijn kawa zx10rvan bjr 2004/2005. Uiteraard goed werkend en onbeschadigt.
  10. Daka

    kawasaki kx60 blijft niet stationair lopen

    De kawasaki kx60 crossmotor van mijn zoon blijft niet stationair lopen. Starten doet ie meteen met de choke aan en als de choke er af gehaald wordt slaat de motor meteen af. Ik heb de carburateur al bekeken en schoongemaakt, het luchtfilter schoongemaakt, ik heb de stationairschroef ook al op...
Terug
Bovenaan Onderaan