Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: basman180
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. basman180

    Motorbok 135kg, 70 euro

    Voor cross enof trial. Omgeving breda. 70 euro
  2. basman180

    Test

    Het die Chinees er godver mihoen bij gedaan.
  3. basman180

    Yamaha tracer 900 2015 Softcase montage , hoe?

    Beste mf vrienden, Hoewel ik best technisch ben loop ik deze keer te hannessen hoe ik de softcases monteren moet. Wellicht mis ik onderdelen, of mis ik denkvermogen. Zie filmpie en adviseer mij waar nodig. Alvast bedankt, Ergens ben ik bang dat dit voor het gt model is... maar misschien past...
  4. basman180

    Mx opstapper training

    27 Mei organiseert MC de Bougie de eerste MTC-E Motorcross training van 2023! Wat houdt dat in? Je kunt een bij ons een elektrische crossmotor huren en je krijgt een uur training van een gecertificeerd MX-trainer, ideaal voor de opstapper die eens wil proeven aan de sport, óf voor de crosser...
  5. basman180

    Verkocht : Triumph tassen 30 euro

    Tassen set Voor onder andere triumph daytona. We hebben ze destijds op een daytona 675 gehad. Warmte schilden van afbeelding niet aanwezig.
  6. basman180

    Zware stalen rijgoot €25,-

    Afhalen in Breda
  7. basman180

    Crosslaarzen maat 35 €40,-

    Sluitingen en zolen 👍 Rechts zit er een klein scheurtje in het leer welke ik destijds heb gelijmd. Is altijd goed gebleven. Afhalen of opsturen. Breda
  8. basman180

    Trial laarzen maat 47 gaerne 70 euro

    Trial laarzen maat 47 gaerne 70 euro.
  9. basman180

    €5,- sw motech navigatie houder/tas

    Heb er altijd mijn telefoon ingehad. De bandjes binnenin zijn doorgeknipt, maar voor de handige kees vast zelf wel iets op te hannessen. Opsturen kan ook. Zit een ram mount bolletje op de achterzijde. Tas is optisch netjes. Prijs, €5,- Afhalen in Breda, opsturen kan ook.
  10. basman180

    Aanhanger voor lichte motorfiets

    Lichte lage aanhanger met lichtmetalen wielen en 1 reserve wiel. Losse nieuwe ledknippers erbij. Betreft mijn inziens een opknapper, moet nieuwe bekabeling op. Niet bruikbaar voor zware motorfietsen (225kg) . Ligt prima achter de auto, ook op snelheid. Zelf gebruikt voor de trial, maar een...
  11. basman180

    gratis geld

    test
  12. basman180

    Lichte open aanhanger

    310 lang incl dissel 190 excl dissel Totale breedte aanhanger 125 Incl reserve wiel en losse nieuwe led achterlichten. Betreft een opknapper, altijd gebruikt voor trial/crosser. Voor vragen 06226606negen2
  13. basman180

    Bussen draaien regio Breda/west Brabant

    Meen dat er een topic was mbt draaien en frezen van bussen en dergelijke maar krijg het helaas niet gevonden. Mijn vraag moet voor een ijzerboer geen hogere wiskunde zijn dus ga ervan uit dat er vast iemand is die de tools heeft om mijn vraag/wens te verwezenlijken. Gaat om zeer kleine...
  14. basman180

    Synchronisatie tool/ carbtune gezocht

    Synchronisatie tool/ carbtune gezocht Ben helaas nog steeds niet voorzien.
  15. basman180

    Synchronisatie tool/ carbtune gezocht

    Zoals in de titel staat. Hoeft niet perse voor een 4 cilinder te zijn, want ik heb een 2 cilinder. Alvast bedankt.
  16. basman180

    vacuumgestuurde brandstofkraan honda vtr1000f blijft open staan (tourmax/allballs probleem?)

    Beste ls, Zo n 3 jaar geleden onder het mom van preventief onderhoud mijn vacuüm gestuurde brandstofkraan voorzien van een revisie set. Vandaag besloot ik een brandstofslang los te halen om toch eens te controleren ofdat deze niet doorloopt. Helaas liep de brandstof erg snel door( volle...
  17. basman180

    Keyboard android gaat weg bij letters verwijderen

    op mijn Android telefoon zit ik de laatste dagen met een probleem. Heb het probleem niet op andere websites welke ik bezoek via mijn telefoon. Als ik een foutief woord typ en deze met backspace wil weg halen verdwijnt iedere keer mijn toetsenbord. Ik kan per keer 1 letter verwijderen en dan...
  18. basman180

    Verkocht aan mijzelf, deze bochtenvreter heeft het vandaag weer bewezen. #eeuwigeLiefde

    Tkab Honda vtr1000f firestorm 1998 km 42.000 Staat van deze dikke V2 1000cc is perfect. Heb er eigenlijk teveel aan gedaan, maar daardoor heb ik nu wel een bedrijfszekere vtr voor je klaar staan. Gaat weg omdat ik na 5 jaar toch een iets andere zit wil op een motor. Deze vtr is perfect...
  19. basman180

    Vtr1000f Leovince sbk Highmount set.

    Wil onderstaande uitlaatset ruilen tegen een sportdemperset a la lowmount(normale setting). Betreft een e-keur leovince sbk set slipon met uitneembare en killers. Mocht je opzoek zijn naar Highmounts is dit je kans. Wellicht komen we tot een ruil.
  20. basman180

    Gezocht hiss ring tbv contactslot honda.

    Zie topic titel. Heb geen hiss, maar zoek wel deze afdekring. Iemand wat liggen?
  21. basman180

    Carbon delen verlijmen aan carterdelen vtr1000f

    Beste ls, Honda Vtr1000f basman180-editie 1998 Mijn rijstraket krijgt weer een update. Betreft carbon deksel welke ik monteren wil op de zijkanten van het blok. Het liefst houd ik ze demonteerbaar/demontabel maar verlijmen is zowat de enige optie naar mijn idee. Lijmkit, maar dan...
  22. basman180

    Dremel 8200 platinum editie

    https://www.motor-forum.nl/threads/het-14e-show-je-gereedschaptopic-latex-of-nitril-edisjon.428603/post-29585261 Mf prijs 80 euro, opsturen geen probleem.
  23. basman180

    Honda Vtr1000f wil niet aanslaan

    Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig. Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad: Merk: honda vtr1000f Type: ja Bouwjaar: 2004 Kmstand: 60k Probleem: niet aanslaan Wanneer...
  24. basman180

    E10 motor start moeilijker

    Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig. Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad: Merk: Type: Bouwjaar: Kmstand: Probleem: Wanneer is het probleem onstaan: Wat is er al aan...
  25. basman180

    Verkocht. Oset 16inch 24v trialmotor electrisch

    Oset 16 inch 24v. Hydraulische schijfremmen voor en achter. Vorig jaar nieuw electromotor gestoken twv 220 euro. Nieuwe accupack twv 90 euro. Oset is in goed gebruikte staat maar werkt perfect. Kettingset /banden en remmerij kunnen zeker nog een hele tijd mee. Incl helm om een veilige start...
Terug
Bovenaan Onderaan