Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. gasgitaartje

    Damen motorpak mt 54 [bijna gratis]

    Hi allemaal, Motorpak hangt hier lang in de kast. Wellicht leuk om weg te geven met kerst of voor iemand die af en toe achterop gaat. De staat is prima, even wassen met leervet (ofzoiets) en hij glimt weer mooi. Zit geen schade op en is nooit mee gevallen. Merk: Damen Maat: 54 (ik ben zelf...
  2. gasgitaartje

    RSV Mille 2002 - VERKOCHT

    Aprilia RSV Mille 2002 - Beest van een motor, maar ondanks dit rijd ik er veel te weinig mee en gaat daarom weg. 29.900 KM 1000cc oerdegelijk Rotax-blok met 125PK. Uitlaten zijn afkomstig van een Tuono en zijn er door de vorige eigenaar (ook MF'er) op gezet. Bij aankoop vorige eigenaar is de...
  3. gasgitaartje

    FZR600R onderdelen

    Hallo, Ik zoek voor een FZR600R de volgende onderdelen: -Kuipsteun naar de spiegels -Topkuip -Kuipruitje -Linker zijkuip(als je er op zit de linkerkant) -Dynamodeksel Het gaat om de zwarte kleurstelling, maar andere kleuren zijn net zo welkom. Prijs komen we wel uit denk ik.
  4. gasgitaartje

    Vraagprijzen in te koop gedeelte

    Aangezien er bij opmerkingen toch niet naar gekeken wordt: Maak vraagprijzen eens verplicht bij het te koop gedeelte, geheimzinnige gedoe wordt niemand wijzer van en is alleen maar irritant voor potentiële kopers en kijkers. Polletje erbij om de bazen van MF misschien wel te overtuigen...
  5. gasgitaartje

    Michelin Pilot Power 2CT 120/70/17 gebruikt

    Bij deze aangeboden; MPP 2CT +-3500 km oud Overal nog 3-4 millimeter profiel, op de zijkanten meer uiteraard. Dotcode 4211, week 42 2011 Band is er eigenlijk pas een maandje of 1,5 af en heeft altijd koel en donker gestaan Te bekijken en af te halen in Delft, verzend ook mogelijk...
  6. gasgitaartje

    Groot verlies:Dennisik / GroetjesvanHenkdeKort

    De stoet Tijdens een korte motorvakantie in Luxemburg is onder tragische omstandigheden door een noodlottig motorongeval in het bijzijn van zijn Luxemburgse motorvrienden, onze vriend, kameraad en fervent motorrijder, Dennis Lamens, hier beter bekend als Dennisik en/of...
  7. gasgitaartje

    Yoshimura RS3 stainless ovaal

    VERKOCHT Hierbij aangeboden, Yoshimura RS3 Stainless ovaal wegens overcompleet. Uitlaat heeft geen DB-killer en maakt een prima geluid. Compleet met linkpijp en die veertjes(staan niet op de foto): Zie voor de maten van de uitlaat mijn schilderij hieronder. De waardes zijn...
  8. gasgitaartje

    FZR600R '94 start niet

    Goedemiddag, Ik heb dit jaar niet zo heel veel gereden met mijn motor(vorig jaar +- 10dkm), maar ben wel een weekje weg geweest naar Luxemburg met de motor. Ik begin bij het begin: -rond mei 2012 begonnen met een klein beurtje: bougies, olie etc. -in juli weggeweest voor 5 dagen naar...
  9. gasgitaartje

    KNMV lidmaatschap

    Dag leden, bij het halen van mijn rijbewijs heb ik een jaar KNMV lidmaatschap gekregen. Mijn rijschool heeft dit allemaal geregeld en ik krijg een maand later een pasje binnen. Allemaal goed en wel. Nu blijkt dat je voor 1 november op moet zeggen en ik heb nu een factuur van 56 euro...
  10. gasgitaartje

    Suzuki GS500 ´91 25KW 57dkm

    Hallo allemaal, Ik heb deze GS500 gekocht in januari met een km-stand van ongeveer 54000, ik doe hem weg omdat ik wat anders heb. Vanmiddag nog even op gereden en het is best wel een leuk ding om een beetje mee te gooien maar 2 is teveel voor la portemonnaiè en le tuin van paps en mams...
  11. gasgitaartje

    Suzuki GS500 '91 25KW op kenteken

    Hallo allemaal, Ik heb deze GS500 gekocht in januari met een km-stand van ongeveer 54000, ik doe hem weg omdat ik wat anders heb. -Bouwjaar: 1991 -KM-stand: +- 57000 -Ketting en tandwielen: Goed -Voorband twee maanden terug laten vervangen, achter zo goed als nieuw ook. -Elektra goed...
Terug
Bovenaan Onderaan