Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chocola
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chocola

    Events buitenland

    Hoi allen, Ik woon tijdelijk in Kaapstad. Een stad om verliefd op te worden en waanzinnige mooie natuur vol wijnvelden, bergen en prachtige offroad wegen. Inmiddels heb ik hier wat motor vrienden en ben ik net terug van mijn 2e Zuid Afrikaanse rally. Ik ben naar Swallows Rally geweest, de...
  2. Chocola

    Nek Bracelet?

    Hoi allen, Ik woon sinds een maand in Zuid Afrika. Ze rijden hier als gekken op de weg. Officieel moet je links rijden, maar je kan ook rechts rijden. Links inhalen, rechts inhalen. Of bijv motoren die inhalen in met 140 waar de auto's 50 rijden in de middagspits. Ook is beschermende...
  3. Chocola

    Tanktas magnetisch

    Tanktas voor motor met magneten. Erg goede conditie, bijna niet gebruikt. Vanwege aankoop nieuwe motor met kunststof kuipdelen rondom de tank, past deze tanktas niet meer. Inhoud: 32 liter. Afmetingen ca. L 46 cm x B 31 x H 23 (bij uitritsen 10cm erbij) Makkelijk op de tank te bevestigen...
  4. Chocola

    Garage/ stalling Groningen

    Beste allen, Vanaf heden ben ik (dringend) op zoek naar een nieuwe stalling voor mijn motor in Groningen stad. Mijn motor stond bij een goede kennis maar vanwege samenwonen is er geen plek meer voor mijn motor in hun herberg ;-( Zijn er mensen waarmee ik bijv een garagebox zou kunnen...
  5. Chocola

    Topkoffer met rek voor Yamaha Diversion

    Hierbij bied ik mijn topkoffer met Krauser rekje te koop aan. Ruime koffer, prima kwaliteit! Ik heb hem op een Yamaha Diversion 600cc bouwjaar 1992 gehad. Voor vragen of interesse, kan je me altijd een pb sturen.
  6. Chocola

    Marokko in april 2014, zin om mee te gaan?

    Hoi allen, In april 2014 zullen we met een groep een rondreis maken door Marokko. Voor deze reis zijn nog enkele plekken vrij. Dus als je zin hebt om mee te gaan, meld je snel aan!! De reis staat op motormaatje.nl en is aangemaakt door Peerke. Samengevat is dit ons reisplan: - De reis zal...
  7. Chocola

    Laser demper dubbel voor Yamaha Diversion

    Dubbel Laser uitlaat voor een Diversion. Ik heb ze monteerd gehad op een Diversion 1992 UK model. Verkeren in zeer goede staat. Geeft een mooie lage roffel. Een must have voor een motor waarvoor weinig sportuitlaten op de markt zijn gebracht! Vraagprijs: E250,- Mocht je interesse hebben...
  8. Chocola

    Tourtocht Noord Nederland 17-19 augustus?

    Komend weekend komt eraan en het schijnt heerlijk weer te worden voor een mooie rit. Wie weet of er komend weekend wat leuks te doen is in 't noorden des lands of zijn er mensen die zin hebben om komend weekend een mooie dagtocht te rijden of er een 2 daagse tocht van te maken?
Terug
Bovenaan Onderaan