Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rvt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rvt

    Nieuwe Dunlop D212 GP Racer slick M 120/70 R17

    Ik heb nog 1x nieuwe Dunlop D212 GP Racer slick M 120/70 R17 liggen. Kan eventueel opgestuurd worden en uiteraard ben je voor montage ook van harte welkom (Dronten). DOT 4719 prijs: 135,-
  2. rvt

    Gezocht Honda CBR600RR PC40

    Voor een kennis ben ik opzoek naar een PC40 circuitmotor, liefst voorzien van kenteken. Prijs indicatie: 3.800,-- Weet/heb je wat dan hoor ik het graag. Gr., Rob
  3. rvt

    Italdag zondag 2 september 2018

    Op zondag 2 september 2018 zal de Italdag voor de achtste keer neerstrijken op recreatieterrein De Meent te Beusichem. Met een uniek Italiaans motormuseum, brede muzikale programmering, een expositie, diverse (kinder)activiteiten en een ruim aanbod van standhouders en importeurs is de Italdag...
  4. rvt

    Set gebruikte Pirelli Diablo banden

    Ik heb een set gebruikte motorbanden liggen. Zijn in goede staat, niet uitgedroogd of iets dergelijks en hebben ruim 3mm profiel. Ik heb een motor gekocht waar deze banden onder zaten. Mijn voorkeur gaat uit naar Michelin en deze banden hebben een DOT code uit 2009. Als je wil kan ik ze...
  5. rvt

    Set Acebikes producten te koop (om je motor vast te zetten)

    Wegens het (nog) niet doorgaan van het (ver)bouwen van een aanhanger bied ik hierbij een complete set van Acebikes producten aan. Alles is nieuw en in ongeopende verpakking en kan eventueel verzonden worden. Set bestaat uit; - Motorfietssteun SteadyStand (89,95) - Set spanband...
  6. rvt

    Zeer mooi IXS Charger combipak in lengtemaat 114

    Super mooi IXS Charger combipak! Pak is 3 seizoenen gebruikt en onbeschadigd. Elk jaar keurig ingevet waardoor het leer zijn kwaliteit behouden heeft. Pak is een lengtemaat 114 (56 lang) voor lengte van ca 1.95 tot ca 1.98, normaal postuur. Omschrijving; 2-delige pak gemaakt van...
  7. rvt

    Rem- schakelset Ducati 1098 te koop

    Ik heb nog een fraaie rem- schakelset voor een Ducati 1098. Geen idee wat het merk ook alweer is, maar het setje is super degelijk en wordt compleet geleverd incl. bijpassend rem pedaaltje (op de foto niet aanwezig). Gaat weg tegen elk aannemelijk bod (maar niet onder de 150,-).
  8. rvt

    Honda CBR600F PC31 T.E.A.B

    Fraaie Honda CBR600F (PC31) circuitmotor. Wil je een start maken om op het circuit te rijden (of weet je iemand)? Met deze goed geprepareerde Honda CBR600 maak je een geweldige start. De motor is voorzien van verschillende fraaie componenten waaronder een BOS uitlaatsysteem, metalen open...
  9. rvt

    Eenvoudige en praktische motortrailer (2 motoren)

    Zeer praktische (door open constructie) motortrailer Gegalvaniseerd geremd onderstel Torsievering Nieuw betonplex plaatwerk Ruimte voor 2 motoren (kwestie van inrijklem(men) (niet inbegrepen) plaatsen en klaar) Verlichting is nieuw en voorzien van mistlamp Goede banden (10")...
  10. rvt

    Schitterend ZGAN IXS Charger dames combipak mt 42 (38)

    Super gaaf en mooi IXS Charger dames combipak (2 delig). Pak is vrijwel nieuw, vorig seizoen slechts een paar keer gedragen! Dit kwaliteitspak is nog steeds nieuw verkrijgbaar en wordt gemiddeld aangeboden voor 600,-. Maat is 42 maar IXS valt een maatje kleiner waardoor het prima past als...
  11. rvt

    Nog af te bouwen trailer / aanhanger

    T.E.A.B. Fraai onderstel aanhanger / motortrailer. Was bezig met project om er een motortrailer van te maken maar door tijdgebrek kom ik er niet meer aan toe. Grondplaat sterk en goed, remmen zijn goed en banden zijn nagenoeg nieuw! Onderstel is uitermate geschikt om er een...
  12. rvt

    Universele motorbanden demonteerapparaat

    Kan ik hier iemand blij mee maken? Gebruikte hem altijd om snel de banden los van de velg te maken, werkt super handig. TEAB!
  13. rvt

    Dainese dames combipak mt 42 (36) rd/zw

    Te koop; bijzonder fraai en in zeer goede staat verkerende dames combi pak. Pak is slechts een paar keer gedragen. Maten verschillen nogal per merk maar voor dit pak heb je confectiemaat 36 nodig. Sta open voor een goed reëel bod. Gelet op de staat en de kwaliteit van het pak denk ik rond...
  14. rvt

    Zeer mooie geremde motortrailer

    Zeer mooie geremde motortrailer! Trailer is geremd en volledig nieuw opgebouwd. Dissel is gegalvaniseerd en het frame is gepoedercoat en daardoor jarenlang strak in de lak. Torsie geveerd en frame ligt op rubbers voor meer comfort en een bijzonder goede wegligging. Voorzien van 15” velgen...
  15. rvt

    Onwijs mooie motortrailer te koop

    Zeer fraaie en stabiele motortrailer! Trailer is geschikt voor 1 motor en ligt zeer stabiel achter de auto. De trailer heeft een geremde torsieas en is voorzien van vrijwel nieuwe banden. Door de V-dissel is er ook nog ruimte om eventueel gemakkelijk een disselbak te plaatsen. Door de...
  16. rvt

    Te koop: fraaie motortrailer

    Te koop een super fraaie motortrailer! Aanhanger heeft een geremde (750KG) torsie geveerde as en is voorzien van 17" lichtmetalen velgen en ligt heerlijk achter de auto. De banden zijn in uitstekende staat en de trailer wordt compleet geleverd met oprijplaat. Voor een snelle en stabiele...
  17. rvt

    Schitterende MJK overall mt.52

    Supergaaf eendelig MJK motorpak! Gemaakt van de beste materialen en kenmerkt zichzelf door een super comfortabel draagcomfort. Herenmaat 52. Pak is een paar keer gedragen en heeft beslist geen (val)schade. Geschikt voor circuit- maar uiteraard ook voor straatgebruik. Ik hoef er echt niet...
  18. rvt

    Motortrailer te koop

    te koop: motortrailer voor 1 motor. Zie: Motortrailer te koop
  19. rvt

    Motortrailer te koop

    Ik heb nog een fraaie motortrailer te koop. Trailer is geveerd waardoor deze als een blok achter de auto hangt. Voorzien van nieuwe banden. Is over te nemen tegen elk aannemelijk bod.
  20. rvt

    Open dag Leusinks Motoren Elburg 13 april

    Op zaterdag 13 april houdt Leusinks Motoren in Elburg een open dag. Naast dat de omgeving van Elburg een leuke route kent is het misschien een idee om een kijkje te nemen, er is van alles te doen! Multifence raceteam superstock 1000 met Arjan van Hooren & Niels Fijn Polinder racing met...
  21. rvt

    HJC IS16 ZGAN MAAT L

    Werkelijk zeer fraaie integraal helm van HJC. Helm is nauwelijks gedragen (alleen tijdens een paar keer lessen) en daarna in de kast verdwenen. Groot voordeel van de IS16 is dat er een binnenvizier in zit en bij zon uitgeschoven kan worden. Helm zit geweldig maar ik heb een rode uitvoering...
  22. rvt

    TK Suzuki GSX R 1000 2001 Circuitmotor

    Onze zeer fraaie en goed onderhouden Suzuki GSX R 1000 circuitmotor (heeft geen kenteken) uit 2001. Motor loopt geweldig en is voorzien van een aantal zeer fraaie componenten waaronder; Valtermoto rem-, schakelset (reverse shifting) Titanium uitlaatbochten Brembo rempomp HP suspension...
  23. rvt

    1st TT NIGHTRIDE

    Op vrijdagavond 24 juni 2011 organiseert LOC7000 i.s.m. de gemeente Assen en het TT circuit de allereerste TT Nightride waarmee de beroemde TT-nacht wordt geopend. Al vele jaren barst Assen op die avond van muziek, entertainment en gezelligheid tijdens het TT Festival. Toch missen we daar...
  24. rvt

    Prima Bridgestone BT016 180/55ZR17 band

    Ik heb nog een prima Bridgestone Battlax achterband liggen. Profiel wat ik even snel gemeten heb is +3,6mm en band is nog geen jaar gebruikt. Doe maar een bod (vanaf 70,-)
  25. rvt

    Super mooie Honda CB1 (€ 1.250,-)

    Super mooie en zeer goed onderhouden Honda CB1. Motor is zeer speciaal en heeft een aangepaste tandwielverhouding voor nog meer (fun!) prestaties. Motor rijdt onwijs goed en is zeer betrouwbaar. • Aangepaste koplamp met richtingaanwijzer gemonteerd tegen de koplamp • Voorzien van...
Terug
Bovenaan Onderaan