Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stefanj
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. stefanj

    Mooie, goed onderhouden Kawasaki GPZ500S "92

    Doordat mijn werk veel verder is dan voorheen vind ik mijn GPZ te licht. De motor is altijd goed onderhouden en heeft altijd binnen gestaan en wordt nog steeds dagelijks gebruikt voor woon/werk verkeer. De motor is uitstekend handelbaar en goedkoop in gebruik (1:21) nov 2010 kettingset...
  2. stefanj

    $%^& Ketting ;(

    Hi iedereen, Al een aantal weken heb ik flinke ruzie met de ketting van mijn GPZ 500S uit 92. Ik krijg deze maar niet goed ;( Om mijn ketting te spannen doe ik het volgende: - zoek het slapte gedeelte van je ketting op (uitslag groter dan 4,5 cm) - maak de moeren los van mijn...
  3. stefanj

    wat is het beste toerental waarmee je kan rijden??

    Beste lezer, Ik heb een Kawasaki GPZ 500S (92). Nu vraag ik me af wat is een verantwoord toerental waar je mee kan/mag rijden. Mijn toerenteller begint bij 10.000 met het rode gebied. Houdt dat in dat ik dan ongestraft een uur lang 8000rpm kan rijden of is het beter om een lager toerental te...
  4. stefanj

    Klepperen bij een koude Kawa GPZ 500s en moeilijke choke

    Hi iedereen, Als een nieuweling heb ik de volgende vraag. Ik heb sinds een paar maanden een Kawasaki GPZ 500S uit "92 en nu valt me op dat als ik hem start duidelijk de kleppen kan horen tikken. Maar als ik 15 minuten rij dan is het klepperende geluid weg. Moet ik de moed gaan verzamelen om...
Terug
Bovenaan Onderaan