Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Mathieuvandenberg

    GL1200 met Diligence MK2

    Zo ik dacht laat ik de rest ook eens op de hoogte houden met wat ik hier uitvreet. Zal over het algemeen niet zo technisch zijn als velen dat hier doen, maar toch. Heb ik meteen de mogelijkheid om vragen te stellen als mij iets niet duidelijk is.
  2. Mathieuvandenberg

    BOT 16: op naar Grunn

    BOT blijft on tour en lijkt in 2015 het mooie Oost Groningse landschap aan te gaan doen. Noteer maar alvast het weekend van 16, 17 en 18 Oktober in jullie agenda's Lokatie is geworden Camping De boscamp Adres: Dok 1-A, 9944 BR Nieuwolda info www.campingdeboscamp.nl ...
  3. Mathieuvandenberg

    Acerbis tank BMW F650

    Dag Allen, Voor mijn BMW F650 (niet gs uitvoering) ben ik opzoek naar een acerbis tank. Mocht er iemand zijn die deze tank in zijn bezit heeft en er vanaf wil dan hoor ik dat graag. Liefs met vermelding van vraagprijs en eventueel een foto (of meerdere). Groet, Mathieu
  4. Mathieuvandenberg

    Kofferset BMW F650 Funduro

    Dag allen, Aangezien ik wil overstappen naar aluminium koffers wil ik mijn 3 delige kofferset voor de BMW F650 funduro verkopen. Het gaat om een originele bmw topkoffer en 2 originele bmw touring koffers (zoals die van de bmw k serie, maar dan met een uitsparing voor de uitlaat links). Tevens...
  5. Mathieuvandenberg

    Hulp gezocht

    Dag, Sinds een tijdje is mijn aandacht getrokken voor zijspan rijden. Ik heb een cursus zijspan rijden gevolgt en ben in de tussentijd informatie aan het zoeken omtrent de techniek. Nu kwam ik op internet deze bak tegen en het leek mij een leuke bak voor aan mijn BMW F650. Kan iemand mij...
  6. Mathieuvandenberg

    Tankcover + tanktas F650 Funduro

    Dag Allen, Ben opzoek naar het volgende om mijn BMW F650 Funduro kompleet te maken. De BMW zijkoffers (de kofferhouders zitten er al aan). Mocht iemand ze te koop hebben dan hoor ik het graag. Groet, Mathieu
  7. Mathieuvandenberg

    Mathieu stelt zich voor

    Dag Allen, Als nieuweling op dit forum zal ook ik me voorstellen. Mijn naam is Mathieu, ben 31 jaar en woon in Nieuwolda (grn). Heb afgelopen week mijn theorie en AVB (3 mei theorie en 6 mei AVB) gehaald en hoop ook binnenkort het rijden op de weg af te ronden. Heb een BMW F650 Funduro...
Terug
Bovenaan Onderaan