Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: inSaNo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. inSaNo

    Datona motorheftafel hydropneumatisch

    niet meer beschikbaar 8)7
  2. inSaNo

    Te Koop: Honda CBF600SA 2010 + veel opties

    Mijn vrouw heeft besloten om voorlopig te stoppen met motorrijden en heeft mij gevraagd om haar motor hier te plaatsen. Persoonlijk denk ik dat het gewoon een excuus is om op mijn CBF1000 te gaan rijden ;) Zij verkoopt haar super nette Honda CBF600SA uit 2010 in het wit/zwart met vele leuke...
  3. inSaNo

    Vinyl sticker: Ant mascotte van Marc Marquez

    Vinyl sticker: Ant mascotte van Marc Marquez :] Leuk voor op je laptop, auto etc.. Afmetingen: 26cm x 19cm
  4. inSaNo

    Spidi lederen combi motorpak maat 50

    *weg*
  5. inSaNo

    Yamaha YZF750 SP 1993

    Te koop: Yamaha YZF750SP uit 1993. Kilometerstand: 31.000, technisch goed onderhouden: - goede (bijna nieuwe) voor en achterband.. - nieuwe tandwielen - nieuwe ketting - nieuwe remblokken - nieuwe voorvork keringen en olie - nieuwe remvloeistof - nieuwe koppelingsplaten -...
  6. inSaNo

    Hyperpro stuurdemper

    Zo goed als nieuwe hyperpro stuurdemper! Zuigerstang heeft een uitslag van 75mm. Prijs: 150 euro. Contact via PB.
  7. inSaNo

    Kawasaki GPZ400 1993 - 19000km! als nieuw!

    Wegens ruimtegebrek te koop: een zeer mooi kawasaki GPZ 400 ! Deze motorfiets heeft slechts 19.xxx kilometer gereden, en is nog als nieuw. Heel af en toe rijd ik er nog even op. Maar ik heb de ruimte in mn schuur nodig, en ik vind het zonde om hem buiten te laten staan. De foto's spreken...
  8. inSaNo

    Spidi Combi, Leer, geheel zwart, maat 50

    Wegens ruimtegebrek (pas 'm zelf nie meer... _O- ): Spidi varitek leren combi Maat 50, geheel zwart, ziet 'r netjes uit.. Vraagprijs: 150 euro
  9. inSaNo

    TK: Spidi Combi Leer, H. G. Textiel combi, Sidi Laarsen

    Wegens het definitief stoppen met motorrijden, heb ik wat kleding te koop: Spidi Heren combi, Leer, Maat 50, Zwart - nette staat - niet mee gevallen - verse sliders, waar ik het eerste randje al voor je afgehaald heb 8-) Vraagprijs: 350 euro http://link.marktplaats.nl/255625403...
  10. inSaNo

    Yamaha FZ6s Fazer 2006 - als nieuw!

    Na lang wikken en wegen heb ik dan toch besloten om mijn fazertje te koop te zetten. Dit wegens prive omstandigheden. - Yamaha FZ6S Fazer - Bouwjaar: 2006 - Kilometerstand: +/- 8500 Extra's: - Laser Extreme dempers (gemonteerd) - Originele dempers - Duocover in kleur -...
  11. inSaNo

    MotoGP Le Mans 2009 (17 mei)

    speciaal voor de gelegenheid even een logotje gemaakt :+ Al enige tijd denk ik er over na om naar de motoGP van Le mans te gaan. Is weer eens wat anders dan de TT van Assen :) Dit is echter veel leuker in een groepje dan alleen, dus dacht ik, eens kijken wie er mee willen! Het idee is...
  12. inSaNo

    [Gratis] Zadel Honda CB700SC Nighthawk

    Ik heb in mijn schuur nog een zadel liggen voor een Honda CB700SC Nighthawk. Zadel is in goede staat. Wie kan ik hier blij mee maken? Gratis af te halen in Almere.
  13. inSaNo

    Zadel van een Honda CB700SC Nighthawk S

    Ik heb laatst mijn schuur weer grondig opgeruimd om ruimte te maken voor me nieuwe fiets.. Toen kwam ik een zadel tegen voor een Honda CB700SC Nighthawk S, de mijne is ooit in onderdelen verkocht i.v.m. schade aan het motorblok, echter is de koper toen het zadel vergeten, en nooit meer komen...
  14. inSaNo

    Iemand die een uitlaat kan lassen?

    Laatst merkte ik dat mijn motor een beetje begon te fluiten.. Bij inspectie bleek de klem die mn einddemper aan de collector houd pleite (weg geroest). Die dag heb ik bij een lokale motorzaak een nieuwe klem gehaald, en het zaakie weer in elkaar geknutseld.. Echter blijkt dat er toch...
  15. inSaNo

    TK: Spidi Y96, zwart, maat 50

    Wegens het definitief stoppen met motorrijden, Een zwarte spidi Y96, zwart, maat 50. Het pak is zo goed als nieuw, maar 1 vol seizoen mee gereden (2006), het afgelopen seizoen heb ik al eigenlijk niet meer gereden. De kneepads zijn alleen een beetje gebruikt 8-) Verder is het echt een...
  16. inSaNo

    Honda CB 700 SC Nighthawk S

    Te koop: Een complete Honda CB 700 SC nighthawk S uit 1986 in onderdelen. Dus frame met alles erop en eraan. en het gehele motorblok in onderdelen wegens een defect. De motor is (afgezien van het blok dan) dus in goede staat. Leuk voor de sleutelaar, of om onderdelen van te gebruiken...
  17. inSaNo

    Probleem met Honda CB700SC Nighthawk

    Ik ben sinds een paar weken weer in het bezit van een motor, ditmaal een cb700sc nighthawk uit 86. De motor heeft inmidddels 52.000 mijl gelopen, en ik heb sinds een paar dagen een wazig probleem. Als ik in zn 2 goed gas geeft, dan krijg je ineens horten en stoten.. Echt harde tikken...
  18. inSaNo

    Wie rijdt er in Leiden en omgeving (deel 7)

    Welkom Bij Het Levendige Leiden E.O. Topic . . W i n t e r . . i s . . c o m m i n g . . B| Algemeen: Algemene verzamelplek Evenementen/Ritten Agenda Smoelenboek Verjaardagskalender De Mensen + Locatie De Motoren Flitsers in regio 071 Chatten Boete/Schadepot Inkoopacties: Banden...
  19. inSaNo

    Koplamp Fireblade 95->97

    Korte vraag: past een koplamp unit van een 95 fireblade ook op een 97'er? beide zijn volgens mij sc33? Iemand die dit kan beantwoorden?
  20. inSaNo

    TKA: Honda CBR900RR Fireblade (1997)

    inSaNo zet zijn blade'je in de verkoop.. Mooie Honda CBR900RR Fireblade uit 1997. Kleurstelling geel/zwart. Kilometerstand: +/- 38.000 Vraagprijs: 4500 euro Leuke motor, met een remus viper uitlaat. Recent nieuwe bandjes, ketting, tandwielen en beurt gehad.
  21. inSaNo

    TKA: Kawasaki Z550GT

    Met toch een enige vorm van pijn in mn hart moet ik mijn GTtje te koop aanbieden. Deze gt550 heb ik vorig jaar maart gekocht, als eerste motorfiets om mee te beginnen. Naast het rijden, kreeg ik ook de 'aanpassingskriebels', en daar ben ik afgelopen zomer ook mee bezig geweest. Deze GT is deels...
  22. inSaNo

    nieuw deel, slotje requested.

    Allereerst, de beste wensen voor 2006 *O* Het leiden topic werd weer een beetje groot, vandaar dat we alweer aan deeltje 3 zijn begonnen.. :Y Deeltje 2 mag op slot.
  23. inSaNo

    Wie rijd er in Leiden en omgeving (deel 3)

    Wie rijd er in Leiden en omgeving (deel 3) Nieuw jaar, nieuw deel.. :W Voor actuele rit/evenements informatie verwijs ik je naar de S@NcHo's secretaresse mededelingen. in de volgende post! :) En vergeet je niet aan te melden voorinSaNo's B-day party! ik ben druk bezig om wat leuke dingen...
  24. inSaNo

    Vanaf dins. 80 km/u op de snelweg in de randstad?

    Ik hoorde vanmorgen op de radio een bericht dat minister peijs :r vanaf aanstaande dinsdag een snelheidslimiet van 80 kilometer per uur wil instellen op snelwegen in de randstad? Ik hoop dat dit niet waar is, want dan is dat mens echt geschift geworden.. Reden zou zijn voor het milieu :( ...
Terug
Bovenaan Onderaan