Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: snoopamilo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    GS550 Bobber

    Hallo ik verkoop mijn Suzuki gs550 uit 1979 belastingvrij Ik heb veel rijplezier met deze moter gehad maar inverband met aanschaf andere moter gaat deze weg. Hij is omgebouwd van een 2 naar 1 zitter. Heb vorgen zomer nog remsigmenten vervangen schijfremmen en blokke olie en olie filter...
  2. S

    GS550 Bobber

    Hallo ik bied mijn suzuki gs 550 aan. Naar veel rij plezier kan hij nu weg inverband met aanschaf gsxf. Hij is helenmaal veranderd en van 2 zitter naar 1 zitter gebouwd. Moter is vorgen zomer helemaal naargekeken en div dele aan vervangen. Banden zijn ook goed achter 75% voor 30 %...
  3. S

    help gs550 achterwiel

    hi mensen ik ben beezig met mijn gs van 1979 met spaak wielen en tromelrem. nu wou ik een nieuwe keting set er op legen en de achter wiel lagers vervangen maar nu krijg ik die adaptor niet los van het tandwiel. normaal zitte ze los erin en valle dus zo eruit maar deze word tog nog op 1 of...
  4. S

    GS550 keting probleem

    Hallo mensen. naar een tijd weer stil gestaan te hebben is het weer tijd om de moter uit de stal te halen. nu ging ik vandaag rijden,en zo is er niks aan de hand maar zodra je het gas los laat begind de keting wie een gek tegen de ketingkast aan te slaan. nu zou je zeggen los dus ik hem...
  5. S

    GS 550 Loopt op 2 cilinders

    Hallo alenmaal. Ik ben Ron en ben nieuw hier. Heb forg jaar een gs550 kunnen kopen uit 1979 deze moter heeft echt lang buiten gestaan. Nu naar een jaar lang er aan geklust te hebben heb ik een probleem. Heb alles netjes opgeknapt en gemaakt maar nu wil de moter maar niet op 4 cilinders...
Terug
Bovenaan Onderaan