Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: oldtimer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    Suzuki T 500 Tekoop voor de liefhebber prima rijdend

    Mooie goed lopende Suzuki T 500 tekoop, met een extra compleet motorblok erbij en alle vervangen onderdelen voor (ruim 1000 euro) aanwezig zoals Nieuwe Bridgestone BT 45 banden,tandwielen,ketting ,lagers bobine,s ,benzinekraan enz. Voor meer informatie mailen..caspers47@hotmail.com mvg.
  2. O

    Suzuki T 500 Tekoop voor de liefhebber prima rijdend

    Mooie goed lopende Suzuki T 500 b.j 1974 , met compleet motorblok er bij, en alle vervangen onderdelen aanwezig ( ruim 1000 euro ) zoals nieuwe BT 45 bridgestone banden, tandwielen, ketting lagers , bobine,s bezinekraan enz, voor meer informatie even mailen caspers47@hotmail.com
  3. O

    SUZUKI T 500 Hoeveel rijden er nog

    Hallo allemaal ,wil wel eens weten hoeveel t 500 er nog zijn, die in goede staat zijn en goed rijden , om b.v in 2010 eens wat herrie met elkaar temaken ergens in het land. Alvast een plaatje van mijn T 500 Ben benieuwd naar de reactie,s.
  4. O

    Diverse Onderdelen van een XJ 750 seca Motorblok

    Diverse onderdelen van een XJ 750 seca motorblok met zo,n 45000 km die uitwisselbaar zijn met andere yamaha xj modelen Denk aan de startmotor ( vernieuwd met grondplaat en borstels) Carterdeksels links en rechts ,koppelingsplaten stelplaatjes enz. Anders het gehele motorblok meenemen...
  5. O

    xj 750

    Er ging iets niet goed nog een keer de foto van de balhoofd met kroonplaat en de conichelagers van de xj 750 seca, mvg.
  6. O

    xj 750

    Er ging iets niet goed nog een keer de foto van de balhoofd met kroonplaat en de conichelagers van de xj 750 seca, mvg.
  7. O

    xj 750

    Hier gaat het om balhoofdgroep met de conichelagers van een xj 750 seca
  8. O

    mijn beide xj 750 seca motoren zilver en wit

    wegens het stoppen met motor rijden mijn bijde xj 750 seca bj 1982 motoren. allen twee op gebouwd met veel nieuw onderdelen de witte staat zelfs op nieuwe bt 45 banden en nieuwe vorkpoten de zilver daar rijdt je zo mee naar duitsland stuurd en rijdt perfect de witte xj moet nog wel...
  9. O

    Wie kan mij helpen aan onderdelen voor een xj 750 seca 1982

    Ik ben op zoek naar het volgende voor een yamaha xj 750 seca 1982 De originele spiegels links en rechts De plastic afdekkapjes van boven op de remklauwen links en rechts De voorknipperlichten met die ijzeren beugels er aanvast links en rechts En de kleine valbeugels wie iets...
  10. O

    X J 750 seca Rijders verzamel hier, en laat wat van je Horen

    Misschien kan dit een Topic worden om xj 750 seca rijders eens bij elkaar te brengen en om gedachten over de xj en eventuele veranderingen en foto,s teplaatsen zelf heb ik twee xj750 seca,s beide uit 1982 de grijze rijdende en de tweede wordt er een in wit zwart uitvoering ik ben...
  11. O

    hardverchromen van binnen vorkpoten advies welkom

    IK zoek een goed adres waar hardverchromen van mijn binnen vorkpoten mogelijk is en wel voor een nette prijs reacties welkom. of mail naar mij.
  12. O

    ben op zoek naar een beugeltje met borg boutje wat

    ben op zoek naar een beugeltje met borg boutje wat aan de as van de chokegroep zit om de chokepunjer op telichten het gaat om een xj 750 seca of wel alles wat yamaha is carb, van 4 cilinders er zitten 4 van de beugeltjes op de as met (een) kan je mij blij maken mail staat in mijn profiel en...
  13. O

    Gezocht - XJ 750 Seca onderdelen

    ben op zoek naar de voorkpoten van xj 750 seca bj.1982 en de achterdempers heb je iets liggen en doe je er niks mee, kan je mij er blij meemaken *O* e-mail staat in mijn profiel en dan komen we er wel uit.
  14. O

    Xj 600 en xj 750

    nog even niet Bijlage: motor 2 002.jpg
  15. O

    Yamaha XJ 600 1991 50000 Km op speurders.nl

    Mijn zeer mooie en goede yamaha xj 600 bj. 1991 met 50000km (staat ook op speurders.nl) rood met zwarte velgen in 2005 nieuwe accu en grote beurt o.a nieuwe vorkpoot keeringen en coniche balhoofdlagers kleppen gesteld en carb. gesychroniseerd veranderingen aan gebracht zodat er geen tweede...
  16. O

    xj 600 hier is geen tweede van

    Mijn xj 600 bj. 1991 met 50.000 km ( zie ook het pruts en pruttel 5 topic pagina 2 en 3 bij brikken en klassiekers) de xj is helemaal rood met zwarte velgen en helemaal gestijldt tot een goed oogende motor met veel verbeteringen en nieuwe onderdelen. zoals -accu 2005 -grote beurt 2005...
  17. O

    Te Koop XJ 750 seca 24.000 ml 1982 nieuwstaat

    Mijn voledig opgeknapte xj750 seca bj 1982 met nog maar 24.000ml (40.000km) - met bijna nieuwe banden en uitlaat systeem -nieuwe coniche balhoofdlagers -benzinekraan -alle olieen en filters -remolie en remblokken -accu. Voor een redelijk bod een bijna belasting vrije motor zie foto. voor...
  18. O

    motoren op circuit zandvoort

    wie kan vertellen op welke datums , er met motoren op circuit zandvoort wordt gereden, omdat het het leuk is om tekijken . ik weet zelf dat er op 28 juli smiddags een Triumph middag is , dit als voorbeeld. wie weet er meer motor momenten op Zandvoort, om meer kijkers bij elkaar te krijgen en...
  19. O

    verloren mijn fuji camera bij ingang stekkewal

    ja het is een speld in de hooiberg maar toch waag ik het er op , ik ben zaterdag na afloop van de tt, mijn fuji foto toestel antrasiet van kleur en klein van formaat bij de ingang/uitgang van de stekkewal verloren , jammer er zaten foto,s van elke race op en nog wat prive foto,s wie iets weet...
  20. O

    moment voor dennis brouwer

    hallo dennis, het moment van vast draaien zit meer in je hand en tussen je oren als begind sleutellaar wordt vaak wat naar de klote gedraaid om deze uitdruking ook maar tegebruiken omdat je denk dat het vaster moet maar vast is vast en dat wil zeggen als je aan draai moment van de bout of...
  21. O

    moment voor dennis brouwer

    foutje een keer is genoeg..
  22. O

    nog een nachtje slapen

    nog een nachtje slapen en dan op naar Sauerland met dit weer zeker geen straf met de graafschaps rijders uit Vorden :]
  23. O

    nieuwe locatie sauerland

    met pinksteren naar sauerland op een nieuwe locatie vlak bij Brilon om vandaar uit de omgeving te verkennen, en dat is zeker geen straf vertrek zaterdag van uit Vorden met de vamc .met meer motoren nog leuker. :]
  24. O

    rijden in sauerland met pinksteren

    zaterdag heen maandag terug,rij zelf al jaren dit weekend zou leuk zijn om meerdere motor rijder te ontmoeten in sauerland vertrek bij de graafschaps rijders uit Vorden zomaar een ideetje. :]
  25. O

    wie weet de race datums van rossi en vd goorhberg

    de datums van gp 500 cc en superbike 600 cc van jurgen wie kan mij daar aan helpen :]
Terug
Bovenaan Onderaan