Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: buffel2004
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    electrisch schema xs400L

    Hoi , zou iemand mij kunnen vertellen welk electrisch schema ik nodig heb voor een yamaha xs400L uit 1989 staat op het kenteken heeft een regulator en rectifier in 1 en een ignitorbox zou graag een minimaal schema maken maar dan moet ik wel het juiste wiring diagram hebben en kan het niet vinden...
  2. B

    Hydraulische Cilinder Heftafel

    Hoi Iemand enig idee hoe deze hydraulische cilinder te openen is hij is lek en zou hem graag reviseren maar geen idee hoe hij open moet ook op google gezocht maar niks kunnen vinden zie foto's :t
  3. B

    Kawasaki z650 1977 regulator/rectifier

    Hallo , ik heb hier een Kawasaki z650 uit 1977 staan waar de zekering eruit blijft klappen alle bedrading nagelopen geen probleem gevonden ik denk dat de regulator of de rectifier het begeven heeft nu zijn dit bij de z650 uit 1977 2 onderdelen weet iemand of je hier een gecombineerd exemplaar...
  4. B

    Universeel contact aansluiten op kawasaki z650 1977

    Hallo , zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een universeel contactslot aansluit op een Kawasaki z650 1977 bij voorbaat dank schema is bijgevoegd
  5. B

    koelpijpjes voor kawasaki ex500 / gpz500

    Hallo , Heeft iemand misschien deze koelpijpjes liggen voor een Kawasaki ex500 zie foto. Bedankt alvast
  6. B

    fzr 600 budyseat afdek kapje voor weinig ;-)

    Hallo, heeft er iemand een budyseat afdek kapje liggen voor weinig ?
  7. B

    VF1000F carb aansluiting ???

    Hoi ben met een Honda VF1000F bezig maar kan mij iemand vertellen waar de aansluiting op de foto naartoe gaat bij voorbaat dank. Mvg.
  8. B

    Expansie vat/tankje nodig???

    hoi even een vraagje ik heb een honda vf1000f staan die ik een beetje aan het verbouwen ben nu zit er een expasie vat/tankje in kan ik deze verwijderen en er tussen uit laten ? iets anders wat kleiner is er tussen zetten ? of misschien nog andere optie laat het me even weten bij voorbaat dank...
  9. B

    Toerenteller

    hoi, kan ik deze toeren teller zonder al teveel problemen op mijn yamaha xj550 installeren deze is digitaal de orginele is mechanisch zie link. NEW LED light Universal Odometer Speedometer Meter for Motorcycle X1000RPM | eBay bijvoorbaat dank.
  10. B

    4 moxi powerfilters splinter nieuw

    4 moxi powerfilters splinter nieuw in de verpakking (verkeerde maat besteld voor mijn motor) aansluit diameter 50mm zie foto 2 voor de maten .
  11. B

    M-stuur

    voor de liefhebber ik heb hier nog een M-stuur te koop zgan zie foto vraagprijs 30 euro
  12. B

    XV920 olie

    hoi, mijn vraag is welke olie moet ik gebruiken voor mijn xv920 uit 1981 heb laatst action olie gekocht maar dan werkt mijn koppeling niet meer . zou deze kunnen? Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit of deze? Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis...
  13. B

    universeel contactslot met starter aansluiten?

    Hoi, ik heb een universeel contactslot met starter functie gekocht en heb een uitgedunde kabelboom kan iemand me misschien helpen welke draad waar komt bij deze een foto van het draad schema en van het contactslot het is een yamaha xv920 :?
  14. B

    Geen remvloeistof in leiding???

    Hoi, ik heb hier een Yamaha xv920 waar ik de remmen van heb los gemaakt maar nu wil ik de remvloeistof verversen en krijg ik geen remvloeistof meer in de leiding gepompt pompje werkt wel als ik mijn vinger er tegen aan hou en pomp bouwt hij gewoon druk op maar als ik de leiding aansluit...
  15. B

    yamaha rz350 kroonplaat

    hoi hoi, heeft er iemand toevallig nog een kroonplaat liggen van een yamaha rz350 bij voorbaat dank. groet. :}
  16. B

    yamaha xv

    hoi hoi heeft iemand nog een yamaha xv staan waar die niks meer mee doet en wil verkopen laat het mij even weten bij voorbaat dank. groet.
  17. B

    yamaha xs1100 loopt slecht

    Hallo allemaal bij deze heb ik even een vraagje ik heb sinds kort een yamaha xs1100 in mijn bezit de motor heeft lang stil gestaan dus alle vloeistoffen vervangen carbs schoongemaakt bougies vervangen accu vervangen en proberen om te starten hij sloeg bij de tweede poging gelijk aan maar nu het...
  18. B

    yamaha xs1100

    hoihoi,even een vraagje ik ben met een yamaha xs1100 bezig en nu moet ik een nieuwe accu hebben.het type wat er in kan is Y50-N18L-A of C50-N18L-A2 maar deze accu's zijn zo lomp groot en omdat ik met een open frame wil gaan rijden is het dan mogelijk om een kleinere accu te monteren liefst een...
  19. B

    yamaha fzr1000

    wegens rug problemen te koop yamaha fzr1000 1988 eerste tenaamstelling 1989 model1988. inclusief padock stands voor en achter. ketting tandwielen zgan banden zgan geen olie slurper 850,00 euro Motorshopper: yamaha fzr1000
  20. B

    champion motor olie ???

    hoihoi heeft iemand hier toevallig ervaring met Champion Motorolie 4T Racing 5W50 Ester is deze olie goed of toch maar voor Castrol Power RS Racing 5W-40 gaan
  21. B

    Nieuwe aanwinst yamaha fzr1000

    vandaag opgehaald yamaha fzr1000 fijne motor ligt als een blok op de weg en stuurt zijn lijntjes superrieur
  22. B

    suzuki gs850 bobber 1980 en suzuki gs850 1979 onderdelen

    Hoi hoi, ik heb hier een suzuki gs850 uit 1980 staan chopper/bobber motor loopt goed remmen zijn goed schakelt goed alleen de koppeling moet afgesteld worden er zitten nieuwe bougies in alle filters zijn vervangen en de olie is ook vervangen er zit een 1 inch harley stuur op (orginele stuur...
  23. B

    suzuki gs850 nieuwe licht schakelaar

    hoi hoi, even een vraagje is er iemand die mij kan helpen met het aansluiten van een tuimelschakelaar als lichtknop de motor is een gs850 welke draden moet ik aansluiten en welke draden moet ik doorverbinden of is dit niet nodig??? ik heb twee van deze schakelaars 1 voor de normale...
  24. B

    harley , chopper,bobber tank gezocht

    hallo allemaal, heeft iemand hier toevallig nog een mooi tankje liggen liefst een sportster tank maar mag ook een andere harley , chopper ,bobber tank zijn liefst wel compleet laat het me even weten bij voorbaat dank. (niet al teveel geld graag ;) ) prive bericht of willem.van.esdonk@home.nl
  25. B

    rvs uitlaat dempers

    hoi hoi, ik heb hier nog een setje rvs uitlaat dempers liggen diameter 35 mm er zitten een paar butsjes in die staan in het rood aangegeven op de foto's kan ik er iemand blij mee maken vraag prijs €40,00. ~[/img] ~[/img]
Terug
Bovenaan Onderaan