Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mark scary
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mark scary

    54e editie van de internationale wegraces Hengelo GLD 30/4 en 1/5

    In het weekend van zaterdag 30 april en zondag 1 mei 2022 staat de Varsselring in het teken van de 54e editie van de internationale wegraces. Road racing in Nederland!!!! Ben er nu een aantal keren geweest en moet zeggen: 'super dagen gehad'. Open paddock, heerlijk motorsfeertje, vele races...
  2. mark scary

    IOMTT 2022, wie gaan?

    Helaas dit jaar wederom geen TT op Isle of Man. Maar de organisatie laat van zich horen: IOMTT 2022 wordt groter dan ooit. Van locals begreep ik dat binnenkort big news te verwachten is mbt TT 2022. Geen idee wat het is. Ingewijden hebben moeten tekenen voor zwijgen. In juni 2021 wordt hierover...
  3. mark scary

    Hamove road races Hengelo 11 en 12 Mei 2019

    In het weekend van 11 en 12 Mei 2019 is het weer Road Racen in Nederland. Echt een waanzinnig leuk race event in een prachtige omgeving en ambiance. Wie van jullie gaan er? Algemeen - HAMOVE - Hengelo Auto & Motorvereniging
  4. mark scary

    IOMTT 2019

    Het is alweer bijna Maart. De hoogste tijd om de laatste betaling voor de boot naar Isle of Man te betalen en de dagen af te tellen. Wie gaan dit jaar naar dit prachtige eiland en genieten van IOMTT 2019?
  5. mark scary

    NW200 2018 wie gaan er eigenlijk?

    Na diverse road races bezocht te hebben, gaan we in 2018 eindelijk naar de NW200 (North West 200). In dit kader heb ik 2 vragen: 1. Wie gaan er ook in 2018 2. Hoe populair is real road racing onder de Nederlandse motorrijders eigenlijk? http://northwest200.org
  6. mark scary

    IOMTT 2016

    Inmiddels een goede traditie om voort te zetten! De TT races op Man van 2015 zijn net voorbij en het eiland zit voor 2016 alweer zo goed als volgeboekt. Althans als het om de boten van de steam-packet gaat. Wie hebben er wel al een plek op dit mooie eiland weten te bemachtigen? Voor...
  7. mark scary

    TT Assen 2015 - wie gaan en wanneer?

    TT Assen 2015 is in aantocht. De pop-up campings maken zich binnenkort weer klaar. Gras netjes maaien, tonnetjes neerzetten, de tent ophijsen, bar plaatsen, etc. De binnenstad van Assen heeft het TT Festival programma klaar. Dit jaar meer vormgegeven door de hand van de locale ondernemers. Zelfs...
  8. mark scary

    25 jaar motorrijden, tijd voor wat statistieken

    Vandaag realiseerde ik me dat ik dit jaar mijn 25e jaar motorjubileum mag vieren. Je gaat dan toch even terugblikken. Mijn eerste motor (een Honda Sabre V700), mijn eerste motorvakantie (naar Zuid-Frankrijk via Route Napoleon), mijn eerste lekke band (ook tijdens mijn eerste vakantie naar...
Terug
Bovenaan Onderaan