Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gixxertje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gixxertje

    bluetooth tracking

    Ik vertrek binnenkort weer met een klein clubje richting oostenrijk om daar een weekje rond te touren. Nu rij ik zelf met een htc p4350 (smartphone) met daarop tomtom gekoppeld aan een bluetooth gps muis. Dit werkt allemaal perfect (geluid via een bluetooth inear setje van sony) tijdens de...
  2. gixxertje

    goedkoop banden omleggen

    Ik heb vanuit duitsland banden aangeschaft, en zal ze binnenkort moeten wisselen. De reden is natuurlijk het grote prijsverschil 250 euro voor een setje MPP 2CT vanuit duitsland of 375 euro bij een bandenboer in de regio. :( (was wel inclusief omleggen bij aangeleverde wielen). Mijn...
  3. gixxertje

    werkplaatshandboek kawasaki kle

    Wie kan mij aan een digitale werkplaatsboek helpen voor een kawasaki kle helpen? Ik heb oa al gekeken op http://www.repairmanualclub.com/ maar daar krijg ik op een of andere manier niets meer gedownload. Een digitale gebruikersmanual is ook prima !
  4. gixxertje

    FI uitlezen GSXR 1000 K4

    Ik heb sinds 2 weken nu last dat mijn FI in komt. Als ik de motor stop en na 10 seconden weer opnieuw start, dan is de FI melding ook weer tijdelijk verdwenen. Na een kilometer of tien komt deze weer oplichten. Zelf denk ik dat het een sensor is die even de weg kwijt is of niet goed meer...
  5. gixxertje

    Tips

    Deze zomer ben ik van plan om met mijn suzuki gsxr 1000 K3 naar griekenland te rijden. Het plan is om via nederland, duitsland oostenrijk en italie en dan met veerboot bij ancona over te steken naar patras (griekenland) Zelf heb ik op dit moment een flinke regenbestendige rol voor achterop de...
  6. gixxertje

    Tips

    Deze zomer ben ik van plan om met mijn suzuki gsxr 1000 K3 naar griekenland te rijden. Het plan is om via nederland, duitsland oostenrijk en italie en dan met veerboot bij ancona over te steken naar patras (griekenland) Zelf heb ik op dit moment een flinke regenbestendige rol voor achterop de...
  7. gixxertje

    Tips

    Deze zomer ben ik van plan om met mijn suzuki gsxr 1000 K3 naar griekenland te rijden. Het plan is om via nederland, duitsland oostenrijk en italie en dan met veerboot bij ancona over te steken naar patras (griekenland) Zelf heb ik op dit moment een flinke regenbestendige rol voor achterop de...
  8. gixxertje

    PDA navigatie op een gsxr1000

    Hierbij een foto van mijn suzuki gsxr1000 2003 model, even om te laten zien dat er zelfs op een racer een pda met navigatie systeem past, met wat passen en meten :-) Enigste nadeel: motor is soms iets te snel voor het navigatiesysteem ;) Bijlage: pda.jpg
  9. gixxertje

    kleurcodering bekabeling gsxr1000

    Ik heb sinds kort een data tool versnellingsindicator geinstalleerd op mijn gsxr1000. Ben tijdens het solderen in de kabelboom naar de cockpit unit er van uit gegaan dat de zwarte draad, tevens de aarde draad zou zijn. Dit bleek dus niet het geval te zijn ( telkens als ik mijn linkerknipperlicht...
Terug
Bovenaan Onderaan