Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. C

    honda cb500f krukas wisselen

    We zijn samen met een kennis al onze honda sloop/loop blokken aan het uitelkaar draaien om een paar (voor pa en mij) nette demo race blokken en een standaard blok klaar te maken. helaas valt het behoorlijk tegen. dit soort bende komen we helaas niet tegen in 1 blok |(
  2. C

    vragen egli voor vork

    ik heb een nieuwe egli vork gevonden samen met 2 nieuwe lockheed klauwen, nieuwe lockheed hoofdrem pomp en een naaf. nou zoek ik dus nog 2 schijven een as en wat bus werk, wie kan mij hier aan helpen :? ook zoek ik nog wat info: waar is hij in gemonteerd, hoeveel zijn er van gemaakt, hoeveel...
  3. C

    bouw van een suzuki tr 750 low-boy replica

    na een mede mf-er (hij zit helaas te veel op gezicht boek }) )te hebben geholpen met een tr 750 tank, leek mij het ook leuk om ook zo'n replica te bouwen. even een inpiratie foto :9~ ik vind hem in het blauw/wit (zelfde blauw als mijn t500 racer) mooier, en met gespaakte wielen er in...
  4. C

    bouw van een suzuki tr250/tr350

    ik heb een t350 van 1969 voor op de weg gekocht, welke in een standaard jasje al behoorlijk rijdt, lijkt het me dus leuk om zoiets in een replica tr jasje te gaan steken :+ dus maar een piccie opgescharreld
  5. C

    bouw van een suzuki tr250/tr350

    ik heb een t350 van 1969 voor op de weg gekocht, welke in een standaard jasje al behoorlijk rijdt, lijkt het me dus leuk om zoiets in een tr jasje te gaan steken :+ dus maar een piccie opgescharreld
  6. C

    suzuki t350 frame met kenteken

    een nette suzuki t350 frame met kenteken mb- nog wat graag een mailtje sturen ;)
  7. C

    bouw van een triton t150

    ik rij demo's met een triton t100 (hmv oa) en om hem elke keer weer om te bouwen naar straat fiets, en dan weer naar demo racer, heb ik de keuze gemaakt om maar een 2e triton te bouwen O-) maar dan wel met een 3 cilinder blok (t150v) om ook een beetje vooruit te kunnen komen op de weg. en...
  8. C

    frame met kenteken honda cb750f f1

    nette kale honda f1 frame met origineel ned kenteken van januari 1976 (1 van de eerste f1)
  9. C

    bouw van een honda cr 750 replica

    aangezien ik toch wel gek ben op de oude honda cb's, en een ook een paar weg cb's en een rc 181 replica gebouwd heb moet het er nu toch van komen een cr 750 (wel een replica ;) ) het is de bedoeling om op een basis van een standaard cb 750 een cr te maken, er wordt gebruikt gemaakt...
  10. C

    bouw van een suzuki tr 750 replica

    zo heb nu m'n eigen tr topic :Y het is de bedoeling om een tr replica te gaan bouwen en dan een vroege uitvoering (1972) als ik dan toch bezig ben zal er ook wel wat reserve onderdelen gemaakt worden }) het idee: frame aanpassen, wielen aanpassen,polyesterwerk maken,expansiepijpen (...
  11. C

    bouw van een suzuki gt750 cafe racer

    :Y ja, er moest toch een keer een eigen topic komen O-) ben al een tijdje :z bezig met info en onderdelen aan het zoeken voor een tr750 replica racer te kunnen bouwen :Y maar ben toch wel een beetje besmet hier op mf O-) om ook de weg op te gaan :] aangezien ik nu onderhand zoveel...
  12. C

    benzine tank snel vul aansluiting

    ik zoek een snel vul aansluiting voor in de benzine tank. wie heeft zo'n ding of kan mij helpen om er aan te komen?
  13. C

    klassieke demo races

    aanstaande zaterdag wordt er in vlagtwedde een demo gehouden. :] georganiseerd met de SAM. wie gaat er heen??? wie gaat er rijden???
  14. C

    honda cr750 kuip

    ik zoek een cr750 kuip, maar zijn vrij prijzig en bij mijn weten niet in nl te krijgen. wie heeft er een kuip liggen die ik kan kopieeren? of met wie kunnen we samen 1 importeren en dan kopieeren en de kosten delen? ik probeer op deze manier aan een betaalbare kuip te komen, en mischien...
Terug
Bovenaan Onderaan