Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: simsonleeuw
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. simsonleeuw

    Rijbewijs kwijt dijk Hattem Olst

    Vandaag sprak ik iemand op deze dijk waarvan zn maatje net rijbewijs kwijt was door te hard over de dijk te rijden. Las vandaag al eerder dat gister 5 motorrijders hun rijbewijs kwijtraakten op dit traject door te hard rijden. Sneu voor ze zo aan het begin van het seizoen! Aan de andere...
  2. simsonleeuw

    Retro muscle bikes

    Ik ben mij wat aan het oriënteren op een andere motor. Ik heb altijd de musclebikes zoals de GSX 1400 Yoshimura en XJR1300 mooie motoren gevonden. Alleen ben ik een beginnend rijder en zou een soortgelijke motor (retro look) willen maar dan met minder koppel/vermogen. Mijn budget is tot max...
  3. simsonleeuw

    Altijd Viareggio trip

    Dag allemaal! Met een maatje van me hebben we het idee opgevat, na het lezen van het boek "Altijd Viareggio", om deze trip zelf ook te gaan maken. De data zijn al gepland voor dit jaar :) Nu vond ik een route hier op deze plek:http://www.ericbosch.nl/motor-2/routes Ikzelf rijd op een...
  4. simsonleeuw

    Pinksteren ergens een tourtocht?

    Ha, Weet iemand of er met pinksteren in de buurt van Overijssel nog ergens een tourtocht gereden wordt. Het lijkt mij leuk om dit een keer mee te maken.
  5. simsonleeuw

    gezocht motor zonder belasting op je armen/schouder

    Dag allemaal, Vanwege medische reden ben op zoek naar een motor waarbij je niet voorover leunt en er belasting is op je armen/schouders. Mijn budget is tot 2500,- Motoren die ik mooi vindt zijn tourmotoren zoals de V-Strom of Yamaha Buldog. Maar ik ben benieuwd of jullie nog ideeën...
  6. simsonleeuw

    Iets te doen in de buurt van Zwolle

    Ha, Ik wil morgen wat leuks gaan doen en was benieuwd of er in de buurt een motor-event is oid? Iemand die wat weet? Thanks alvast voor het meedenken!
  7. simsonleeuw

    Motor oud ijzer/sloop vrijwaring

    Ha, Mijn motor krijg ik niet meer aan de praat, en wil er ook niet meer tijd in stoppen. Het is een GS500 ui 91. Nu staat hij in de weg, dus ik wil er van af. Hoe te handelen? Ik kan hem niet wegbrengen want heb geen karretje. Weten jullie of er een sloop in de buurt van Maastricht is...
  8. simsonleeuw

    Gezocht motor onder de 1000,-

    Zoals de titel al zegt zoek ik budgetbike. Ben nog niet tegen gekomen wat ik wilde bij de dealer. Dus dan maar even via t motor forum proberen.
  9. simsonleeuw

    motor huren

    Zit te denken om voordat ik een motor koop er eerst is een paar keer 1 te huren. Zodat ik meer idee krijg van wat voor type motor er bij me past. Zijn er hier mensen met huurervaringen? Mijn grootste vraag is of de kosten/borg opwegen tegen een budgetbike van 500-1000 euro? Ik bedoel...
  10. simsonleeuw

    Gevraagd: gsx 600f of CBR 600 voor beginner tot 1800,-

    Ha, Heb jij een GSX of CBR van 600 cc in goede staat en wil je die kwijt? Zet dan hier je linkje/foto neer. Misschien koop ik dan jou motor wel :-)
  11. simsonleeuw

    1 e keer motorbeurs

    Hey, Binnenkort is de motorbeurs. Wat ik mij als leek afvraag: wat moet ik van zo'n beurs nu verwachten?? Wat kun je er precies doen? Ik kan me er niet veel bij voorstellen omdat ik er nooit geweest ben. (ben nog nooit naar een beurs geweest) Moet je je motor meenemen of juist niet. Gaat...
  12. simsonleeuw

    vraag van noob

    Hey, Ik ben bezig met t uitzoeken van men eerste motor :-) Kwam deze tegen met weinig km's wel wat ouder. Zou ik daar een buil aan kunnen vallen als 1e motor? Mooi toch zo weinig kilometers, of is dat juist niet goed voor een oudere motor...
  13. simsonleeuw

    kit car/ kit motor

    Ha, Ik was benieuwd of er net als kitcars, ook kitmotor bouwpaketten bestaan. zoals dit zeg maar: http://www.kitcarclub.nl/ iemand?
  14. simsonleeuw

    motorpelgrimage Santiago info gezocht

    Ha, Een idee van mij is om een pelgrimage per motor te maken op de bekende pelgrim route naar Santiago de Compostela. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan, of ken je iemand dat het heeft gedaan? :]
  15. simsonleeuw

    magna 1984 als eerste motor?

    Ha, Via via kan ik voor 750,- een Magna kopen. Omdat het men eerste motor is en ik veel ervaring wil gaan opdoen maakt het me nog niet zoveel uit wat voor motor het is. Maar ben wel benieuwd of juist dit type motor een handige 1e motor is, en of de prijs enigzins passend is? Is een...
  16. simsonleeuw

    geslaagd, nu nog een motor :-)

    Ha! Ik ben blij want heb examen gehaald vanmiddag! Weinig aan te merken volgens de examinator :] Alleen de 'stop and go' had ik nooit echt gehad. Maar 2e keer ging die goed. Nu op zoek naar een leuk beginnersmotortje... rond de duizend euro, om de winter door te komen. Iemand iets in...
  17. simsonleeuw

    Nieuw idee.. beloningsysteem

    zuurpruimen alert zie reacties hieronder. Ik ga naar t of topic gedeelte :) Laters :} \ \ Slotje mag :)
  18. simsonleeuw

    1e rit na het examen

    Ha MFers! Ik zat zo eens te denken hoe het zal zijn om de allereerste keer zonder rijinstructeur te gaan motorijden... O-) Zal ik me onzeker voelen? Of juist de koning te rijk en rijden tot ik er (figuurlijk) bij neer val? Spannend of juist super vrij... :] Hoe was dat bij jullie?
  19. simsonleeuw

    Vroeger.

    Ik weet nog dat een vriend van mijn vader voor het eerst met een dikke Motoguzi onze tuin in reed. Ik was misschien 6 jaar oud of zo. Ik dacht, man wat een machtige machine. Vanaf dat moment wist ik dat ik motor wilde rijden later. Wat is jou vroegste herinnering met motoren? :]
  20. simsonleeuw

    Het lekkerste

    Wat vinden jullie nu het lekkerste gevoel van het motorrijden? :] Ikzelf het moment dat je rustig rijd en je ziet dat de weg vrij open ligt en je dan met je rechterhand een rustige draaibeweging maakt die steeds verder gaat. Waarna je binnen 1-2 honderden meters aflegt en je alles langs je...
  21. simsonleeuw

    Is het al vrijdag #ishetalvrijdag

    Ha, Elke vrijdag kijk ik hier in algemeen over er ergens al een #ishetalvrijdag topic geopend is. Altijd is het ff zoeken naar dat topic. Ook vandaag zie ik niet heel duidelijk of er al een #ishetalvrijdag topic geopend. :Y Bijdeze mijn voorstel: Wanneer je een #ishetalvrijdag topic...
  22. simsonleeuw

    Jouw meest rare vraag aan een koekblikker?

    Topictitel is duidelijk toch? Welke gekke, rare, humorvolle vraag heb jij gesteld aan een koekblikker? Bij het uitstappen, na een aanrijding, voor het stoplicht etc.. :]
  23. simsonleeuw

    13,50

    Beste MFers, Tot grote schrik zag ik dat ik niet 1350 euro voor ene motorfiets had, maar dat het 13,50 was :( Omdat jullie me zo goed hielpen bij het vinden van een motor, dacht ik dat het nu ook wel zou lukken. De lat ligt hoog, maar dat zal voor de creatievelingen geen probleem zijn...
  24. simsonleeuw

    Wat koop ik voor 1350 euro?

    Stel... je haalt eind oktober je rijbewijs en wilt toch ondanks de aankomende herfst/winter vast op je eigen motor rijden. Je weet dat er regen, gladheid, zout en sneeuw zit aan te komen en bedenkt dat je niet al te veel wilt uitgeven voor je eerste motor. Je kijkt op je rekening en ziet dat...
  25. simsonleeuw

    Tour (wielrennen) motorbegeleiders

    Ha, Tijdens de Tour de France en andere wielrentochten zie je veel motorbegeleiders. Niet alleen politie, of journalisten. Mijn vraag is hoe je je daarvoor kunt aanmelden. Weet iemand dat?
Terug
Bovenaan Onderaan