Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: De P
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Licht blijft aan staan

    Het gaat om een Triumph Speed triple 955i 2002, ik begin meteen even met een foto om de uitleg te verduidelijken Licht uit, niks aan de hand. Stadsverlichting aan, niks aan de hand. Knipperlichten en claxon werken ook prima. Het probleem treed op wanneer ik mijn dimlicht of...
  2. D

    Speling in krukas/lagers ?

    Ik start mijn motor, niks aan de hand. Ik rij 3 meter (van de stoep af) en hij begint spontaan een vrij hard tik geluid te maken. Uitgezet inspecteer waar het geluid vandaan kwam en zie dat mijn bougiedop er niet goed op zit. Ik probeer hem er goed op te drukken maar dat lukt niet, trek...
  3. D

    Skully helmet

    http://www.skullyhelmets.com/ promo filmpje Als hier al een topic over was, sorry... Moet haast wel, t staat al bijna een week op the interwebsss.. Nja iig... Handig? hell yeah awesome? hell yeah veilig? niet echt, behalve dat je niet meer om hoeft te draaien om achter je te kijken...
  4. D

    carburateur vraagje

    Dit hoort eigenlijk niet bij motoren thuis, maar ik wist ff niet waar het anders moest... Ik ben een peugeot fox aan t opknappen en de choke kabel van een gurtner carburateur is afgebroken. Het zwart plastic deel dat in je carb draait wel te verstaan. Je zou denken bestel een nieuwe kabel...
  5. D

    Veilig (voor de oren) muziek luisteren

    Yes i did it. Weeer een topic over muziek op de motor... nog niet geweest dit jaar. Hebben jullie muziek op terwijl je motor rijd?? Muziek luisteren op de motor? Muziek luisteren tijdens het motorrijden Bij deze een poll over muziek tijdens het rijden Met muziek op rijden; done of not...
  6. D

    Harley in het glazen huis

    Gaan er mensen bieden? http://www.ebay.nl/itm/Door-Waylon-gepimpte-Harley-Davidson-Forty-Eight-/130620986923?pt=LH_DefaultDomain_146
  7. D

    Oproep tegen file treintjes

    Sorry ik wist ff niet hoe ik het moest noemen... Ik reed heerlijk terug vanuit Almere.. A10.. flinke file vanaf de zeeburgertunnel. Vanaf daar zat ik achter een andere motorrijder die lekker (maar veilig) doorreed en zo voelde we ons gezegend met een 2 wieler... Dat duurde ongeveer 10...
  8. D

    Kilometerteller overleden?

    Nou dit weer... Mijn kmtellernaald verschoof geen centimeter meer tijdens het rijden na de winterstop, dus ik de kabel losgedraait.. helemaal stuk. Naja geen id hoe het kwam maar ik dacht ff nieuwe kabel en het is opgelost... Helaas bijna weer een kabel stukgedraait omdat hij vast zit bij...
  9. D

    Prijsindicatie ketting/tandwielen/achterband

    Hallo sleutelaars. Bij gebrek aan goed gereedschap en een goede plek heb ik besloten om niet zelf mijn ketting en tandwielen te gaan (proberen te) vervangen. Maar ik vroeg me een aantal dingen af: Ik moet sowieso een nieuwe ketting en nieuwe tandwielen. Is het dan een logische...
  10. D

    Flitsen bij vooraan staan?

    Situatie: Ik kroop laatst vooraan (ongv 10 auto's beide kanten) en zag toen dat er een flitspaal stond, dus ik bleef in het midden staan omdat ik bang was om geflitst te worden als ik voor 1 van de 2 rijen ging staan. (Allebei de auto's vooraan stonden al op de stopstreep) Bij groen geef...
  11. D

    De P

    Ola, Pepijn hier Ik merkte dat ik hier wel erg vaak terecht kwam door dingen te googlen etc. dat ik nu maar besloten heb lekker mee te doen. Ik heb sinds 04-05-2010 mijn motor rijbewijs. De week daarna ben ik de trotse eigenaar geworden van een Kawasaki Ninja zx7r (1999) prachtig groen en...
Terug
Bovenaan Onderaan