Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kim46
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kim46

    Tips gezocht! MotoGP Mugello

    Hallo! Dit jaar dan eindelijk een droom die uit gaat komen! We gaan naar de MotoGP in Mugello! Alleen duimen dat Rossi geen been gaat breken voor de tijd.. iets met onderbuikgevoel denk ik :+ :+ We hebben inmiddels de tickets en een aantal hotels al geregeld. Voor de GP gaan we eerst...
  2. Kim46

    MotoGP Oostenrijk

    Hallo! We zijn aan het kijken om naar GP's in het buitenland te gaan. De GP in Oostenrijk valt binnen de vakantie periode. Het is last minute zoek werk, dat is ook te zien aan de verkochte tickets. Zie ook de bijgaande link : gpticketshop.com - Official Worldwide Ticketing Agency Weten...
  3. Kim46

    Bandenprobleem Hornet CB600F 2007

    Hallo! Ik heb een probleem met de voorband van mijn Honda. Vorig jaar ook al geconstateerd dat de voorband last heeft van cupping. Geprobeerd om met de bandenspanning nog wat verschil te kunnen maken. Bij elke rit ook vooraf de bandenspanning gecontroleerd, maar niks heeft geholpen. Dit...
  4. Kim46

    Te hard gereden in Duitsland

    Juist.. Ook ik moet er nu aan geloven :X Vandaag een brief binnen gekregen inclusief de foto's dat ik een maand geleden te hard heb gereden in Duitsland. Je mocht er 50 en ik reed er 105... :X Nu mijn vraag hoe ik dit moet aanpakken. In de brief staat dat je binnen een week moet...
  5. Kim46

    Zumo 220: Welke specificaties zijn belangrijk?

    Hoi! Ik zit nu al een poosje te kijken naar een motornavigatie en ben tot nu toe uitgekomen bij de Zumo 220. Op sites kom je weer verschillende dingen tegen wat ze bij de navigatie meeleveren, maar wat is nu wijs.. Hieronder 2 sites waar de Zumo op staat...
  6. Kim46

    Te koop!! 2 camping kaarten zwarte cross

    Ik heb geen idee waar dit topic thuis hoort, dus dan maar hier ;) Te koop! 2 camping kaarten voor de zwarte cross! (14-18 juli) Wegens onverwachte ernstige familie omstandigheden moeten wij helaas de kaarten verkopen. Als de situatie het toelaat gaan we misschien nog 1 dag erheen, maar...
  7. Kim46

    Welke rugzak voor op de motor?

    Ik vroeg me af welke rugzakken jullie hebben voor als je bijv. naar een race in Assen gaat(dus geen woon-werk)? Hebben jullie nog tips waar ik het beste een rugzak kan komen? *D Zelf had ik deze gezien: Vanucci® cool light
  8. Kim46

    Verzekering

    Hallo! Ik heb een honda cb500 die 16 jaar oud is.. Nu is mijn vraag of iemand weet wat hiervoor de beste en goedkoopste verzekering is? Alvast bedankt! Groetjes Kim!
  9. Kim46

    Honda CB500

    Hierbij mijn motor!:D
  10. Kim46

    Voorstellen!

    Hoi! Bij deze stel ik me even voor:) Ik ben dus Kim, 20 jaar en woon in Vriezenveen. Ben al bezig met motor rijlessen en heb vandaag een motor gekocht!! *D Een rode honda cb500! zal daar binnenkort een foto van op zetten;) x kim
Terug
Bovenaan Onderaan