Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jan67546
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jan67546

    Aprilia RSV4 (2009-2010) velgen

    Betreft de velgen van een RSV4 (geen factory). Verkeren in goede staat met gebruikerssporen. Gaan weg i.v.m. aanschaf andere velgen. €400,-.
  2. Jan67546

    Dainese Full Metal D1 Zwart XL

    Wegens overcompleet. De huidige die ik heb hebben krassen, maar zijn niet stuk, dus zonde om dan nieuwe te gaan gebruiken. Kosten nieuw 299, mag weg voor 199,-!
  3. Jan67546

    RSV4 project

    Een aantal dagen geleden heb ik een Aprilia RSV4 met schade gekocht (8900km op teller). De schade viel op zich mee. Kappen rondom, deukje in het frame, voetsteuntje, clip-on, uitlaat dat soort dingen. In de advertentie stond dat het om een 2014 RSV4 ging. Ik wist wel dat de oudere modellen...
  4. Jan67546

    Slippende koppeling RSV Mille '99

    Ik heb al ergens gelezen dat dit een veelvoorkomend probleem is en dat er een paar simpele oplossingen zijn, maar wat zijn deze precies, en wat dient er gedaan te worden om het op te lossen? Het liefste breng ik de motor er gewoon even voor weg aangezien ik momenteel geen tijd heb er zelf aan...
  5. Jan67546

    van Zon Zolder sprintrace

    Ik heb me eindelijk ingeschreven voor mijn allereerste race. Aangezien ik nog geen racelicentie heb en ik me eigenlijk dit jaar zou opgeven voor de ZAC, lijkt me de van Zon Zolder sprintrace op 31 juli een mooi begin. Heeft er iemand nog tips of dingen waar ik op moet letten? Het is...
  6. Jan67546

    Kawasaki velg stickers (géén rimstripe stickers)

    Hierbij bied ik aan mijn zelfgemaakte Kawasaki velgstickers. De stickers hebben precies de juiste kromming om netjes in de achtervelg van ZX-10R'en te passen (2004 tot 2010). Ook een aantal andere Kawasaki modellen met dezelfde velgen zijn kandidaat. Lengte: 20cm. Verkrijgbaar in: Groen...
  7. Jan67546

    Limited Edition Giclee motortekeningen

    Al een tijdje ben ik actief als tekenaar van motoren en hun coureurs, en heb nog een aantal prints van zowel Guy Martin op de Tyco Suzuki als John McGuinness op de Honda Fireblade. Beide tekeningen zijn een uiterst gelimiteerde oplage van 30 stuks, en het zijn Giclees van de hoogst mogelijke...
  8. Jan67546

    Legends motorcommunity

    xx
  9. Jan67546

    Gezocht: Supercorsa's SCII/I gebruikt

    Ik ben op zoek naar een 200/55(of 60) Supercorsa SCII of SCI, bijvoorbeeld twee circuit sessies gebruikt. Mocht iemand deze hebben en er vanaf willen... :)
  10. Jan67546

    SPelectronics Quickshifter Kawasaki 2008/2009/2010

    Hierbij bied ik deze in uitstekende staat verkerende SPelectronics aan voor de 2008, 2009 en 2010 modellen van de ZX-10R. Het is een PULL quickshifter, maar ik heb een voorkeur voor PUSH, daarom gaat deze weg. Prijs: €160,-!
  11. Jan67546

    Rev'It Engineered Skin handschoenen

    Hierbij bied ik deze vrijwel hagelnieuwe Rev'It Handschoenen aan. Maat: XL Ik heb ze nieuw gekocht voor €140,- op de Motorbeurs en maar één ritje gebruikt omdat de knokkels bij mij niet zo lekker zitten. Mag nu weg voor €80,-!
  12. Jan67546

    Stand/kraampje t.b.v verkoop motorkunst; waar?

    Ik ben de laatste tijd erg bedreven in het tekenen van motoren en hun coureurs en wil hier erg graag mee verder. Op zich ben ik redelijk hard op weg om naam te maken in het wereldje van motor gerelateerde tekeningen/kunst, maar voor de verkoop van bijvoorbeeld prints moet ik denk ik toch bij...
  13. Jan67546

    Gezocht: Powercommander ZX-10R 2008/9/10

    Ik ben op zoek naar een powercommander voor een 2008 zx10r. Als iemand er een heeft of een adresje weet waar ik er eentje kan ophalen; let me know :)
  14. Jan67546

    ZX-10R 2008 volledige originele kuipenset

    Te koop wegens ombouw naar circuitmotor: De volledige originele en onbeschadigde kuipenset van een 2008 ZX-10R. Bij aanschaf krijg je; de koplamp unit, achterlicht, LED knipperlichtjes, zadel met Luimoto zadelcover (twv 170,-) alle kappen en het duo-passagier zitje. Prijs: €500,-!
  15. Jan67546

    Racen op een ZX-10R 2008-2010

    Ik zal me maar even voorstellen; Nick Naethuijs, 22 lentes jong en ben van plan om volgend jaar deel te nemen aan de ZAC met mijn 2008 ZX-10R. Tevens ben ik benieuwd of er meerdere mensen met dit model rondrijden en wat hun ervaringen zijn. Het is trouwens 90% zeker dat het de ZAC word...
  16. Jan67546

    ZX-10R 2008 circuit bouw

    Momenteel nog maar weinig vorderingen, maar ik dacht laat ik een topic maken over de bouw van straat naar circuit motor. Zo zag ze er tot kort geleden nog uit; En nu staat ze er zo bij; Huidige opties: - Brembo HPK Full floating remschijven - Brembo remblokken - Titax rem en...
  17. Jan67546

    Nieuwe 899 Ducati Panigale

    Ben benieuwd :) Are You the Ducati 899 Panigale? - Asphalt & Rubber
  18. Jan67546

    2008 ZX-10R Titax remhendel, solo-afdek kapje, hugger

    Paar dingetjes te koop: -Titax Remhendel (blank, lichte gebruikerssporen) goedwerkend; 3 tientjes - Duo passagier cover groen (beetje lakschade): 3 tientjes - Hugger (groen): afgebroken linker ophangpuntje, handige harry kan het gemakkelijk fixen; 15 euro - Superbike kroonplaat met...
  19. Jan67546

    ZX-10R 2008 MGP Demper, kuipen, Luimoto zadel, etc

    Omdat ik toch maar heb besloten mijn huidige straatmotor te schorsen en om te bouwen naar een circuitmotor wil ik de volgende dingen die overbodig zijn geworden verkopen; -Hotbodies MGP Prowler slip on. Zonder de tussendemper levert deze een absoluut bruut geluid! Is wel een klein beetje...
  20. Jan67546

    ZX-10R 2008: te ruil tegen circuitmotor!

    Ik hoop dat de modjes het me toelaten dit hier neer te plempen, aangezien ik de motor eigenlijk niet wil verkopen, maar wil ruilen, en uiteindelijk toch ergens wil belanden in de ZAC/OW of iets in die trend :) Met andere woorden; ik zoek nog een team die mij willen omarmen als coureur :+ Zie...
  21. Jan67546

    Vernikkelen van remklauwen

    Vernikkelen van rEmklauwen (modje, spring er maar in!) Is het mogelijk om reeds bewerkte remklauwen (bijvoorbeeld met een reeds aangebrachte coating) te laten vernikkelen? Zo ja, hoe dient de als eerst aangebrachte coating te worden verwijderd en is het uberhaupt wel mogelijk in verband...
  22. Jan67546

    Geschikte remschijven 2008 ZX-10R

    Sinds kort zijn mijn voorste remschijven zo krom als een hoepel getrokken wat, volgens de motorzaak, komt door de Ferodo blokken. Hoe het ook mag komen, ik heb nieuwe nodig maar weet niet welke schijven kwalitatief goed zijn. Een set Brembo's zijn al snel 600+ Euro, en dat vind ik erg veel...
  23. Jan67546

    Bugclean O-Matic sproeier voor op motor zorgt voor brandwond

    Het weer word weer iets beter en dat is ook te merken aan de insecten die in nog grotere getalen aanwezig zijn dan dagjes mensen. In de stad gaat het nog wel, maar zodra je langs een weiland of groen gebied rijd dan word je gebombardeerd met soon to be lijkjes. Omdat ik het beu was dat mijn...
  24. Jan67546

    Bijna van motor gereden, krijg boete.

    Nou, de dag begint weer goed. Zoals elke morgen rijd ik om 7 uur aan naar mijn werk. De afgelopen week ben ik niet met de motor gegaan omdat het er weer eens met bakken uit komt vallen, maar vandaag besloot ik toch weer de motor van stal te halen, hoewel het buiten wel druppelde. Ik rijd...
  25. Jan67546

    Sponsoren

    Een vraagje puur uit nieuwsgierigheid. Als amateur/semi pro coureur kan ik het me voorstellen dat hij/zij bij lange na niet al zijn apparatuur, banden, onderdelen, inschrijfgeld, schade etc. kan betalen. Om dit wel te kunnen dien je gesponsord te worden, maar hoe kom je nu precies aan...
Terug
Bovenaan Onderaan