Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: screwloose
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. screwloose

    beardski aangeboden

    fantastisch ding! lekker warm, je ziet eruit als een kruising van opa van de berg en zz top! ik heb hem twee keer gedragen maar onder een integraalhelm met een bril rijd je jezelf modieus te pletter want je bril beslaat tot ongeveer 80 kilometer per uur... zonder bril moet al beter gaan...
  2. screwloose

    gs velgen met banden ( en deuk...)

    Ik heb nog een set 1150gs spaakvelgen met anakee banden liggen. Voorband heeft nog redelijk profiel, achter wat minder. Velgen zijn recht. MAAR(!!) Ik heb met deze set met ongeveer 80 een stoep geraakt omdat ik een verkeersheuvel over het hoofd zag ( ja ja, ik weet het..) In beide velgen...
  3. screwloose

    bi-xenon set ( met huis en lens enz)

    projectorlampen, komen uit een golf1, waren bedoeld voor een caferacerproject maar dat dat niet door. het zijn twee projectoren, ballasten, regelaar. complete plug en play set. er zit nog wat siliconenkit aan van de bevestiging in de golf. doe me een leuk bod!
  4. screwloose

    een midland setje een een scala enkele bluetooth

    ik heb over een setje midland bluetooth headsetjes, het zijn er grof gezegd twee, eentje plak je aan je helm en je bent klaar, de ander heeft een nieuwe stekker nodig die microfoon en speakers verbind. zie foto, er zit secondelijm in omdat ie stoorde. ik HAD er drie en de derde zat deze stekker...
  5. screwloose

    leatherman TTI multitool

    voor liefhebber, erg handig onderweg heb ik al ontdekt!... Gekocht, gedragen maar nauwelijks gebruikt. Charge tti. Na jaren victorinox kan ik niet wennen aan de charge, nu dus een mut gekocht en dus ligt de tti werkeloos in de kast. Overcompleet! Hoesje en twee sets bitjes zitten...
  6. screwloose

    chopperspul

    duoZitje van een Yamaha virago 353 in prima staat. Chopperstuurtje, paste helaas niet op de virago... Windscherm, komt van een Honda SLR 650 maar is volgens mij universeel. Doe me een leuk bod. http://link.marktplaats.nl/726084877
  7. screwloose

    complete xenon armatuurset

    Ik heb nog een bi-xenon set liggen. Incluis lenzen en ombouw. Dus niet de losse lampjes maar met de hele meuk eromheen. Losse setjes die je in je spiegel plaatst geven een knap beroerd lichtbeeld, door de lenzen geven deze wel goed Beeld. Let op!! het is een set! Het zijn dus twee...
  8. screwloose

    eci voor nx650 gezocht

    De eci van de domi van een maat van me is een beetje geploft. Kan iemand me aan een vervanger helpen?
  9. screwloose

    gezocht. honda dominator nx650/ slr

    ik zoek een honda nx 650.of slr650 hoeft niet mooi te zin, kappen mogen ontbreken, van mij mag zelfs het zadel scheuren en de uitlaat lekken als ie maar motorisch in orde is! ik had een domi voor de winter maar ben verliefd geworden op het maffe karakter van die grote eenpitters. was dus...
  10. screwloose

    HONDA CG125 tank gezocht!!

    ik ben hard aan het zoeken naar een oud model cg125 tank!.. kan iemand me daaraan helpen? grote dank!! ( plaatje van het web gepikt, is niet de mijne!..)
  11. screwloose

    welke CB tank past er nog meer op een cb125 uit jaren 80?

    ik ben bezig met een trackerprojektje, nu weet ik dat een honda cb125 tank daarop gaat passen maar die zijn knap lastig te vinden, kan iemand me vertellen welke tank er nog meer op een cb125 past? dan past ie namelijk ook op mijn trackertje!... ;)
  12. screwloose

    motor polijsten

    hallo, ik heb een vraag, ik wilde wat meer vermogen. nou vertelde een vriend van me dat je dan je in en uitlaat kan polijsten. ik heb dat samen met een vriend van mij gedaan. hij vertelde me dat je heel fijn zand moest nemen en dat door de carburateur op laten zuigen, dan polijst het...
  13. screwloose

    haynes manual voor TDM850, trx850 en xtz750 supertenere

    nieuw! ik heb hem gekocht voor het onderhoud van mijn supertenere maar die werd gejat nog voor ie onderhoud van me had gekregen.... doe me een leuk bod, ding doet in de winkel 4 tientjes
  14. screwloose

    sleutelwaarheden!...

    Wanneer een looplamp goed onder de motor wordt geplaatst schijnt hij altijd in je ogen. Als je onder de motor kruipt met een handvol ringsleutels blijkt degene die je nodig hebt nog in de gereedschapkist te liggen. Wanneer je de goede sleutel te pakken hebt en terugkruipt onder de...
  15. screwloose

    te koop zijkoffers met ophangmeuk voor een xtz750

    omdat degene die mijn supertenere gejat heeft die waarschijnlijk niet meer terug gaat brengen heb ik de zijkoffers over. inclusief de beugels om ze aan je fiets te hangen maar exclusief sleutels, hebben wat glijschade maar dat valt mee en is nog netjes waterdicht. ik moet nog foto's maken...
  16. screwloose

    yamaha xtz750 supertenere gejat in Haarlem

    vandaag voor de deur van mijn werk in haarlem zuiderpolder gestolen tussen 7 en 9 mijn yamaha xtz750!! kenteken mj-06-kp grijze tank-gele kuip. zilveren blokjes op de kuip offroadband voor wegband achter laser RVS uitlaat. GISTEREN een grote beurt gehad GVD!! excessief geweld mag...
  17. screwloose

    te koop: een virago 535 die er WEL leuk uitziet!

    beetje aangepaste yamaha virago met de ombouwkit van harley, de grap is dat mensen vaak echt twee keer moeten kijken voor ze herkennen wat het is. ikzelf vind het er een stuk beter uitzien maar deze fiets is me toch gewoon te licht. ik zoek een offroad dus deze gaat de verkoop in. alle...
  18. screwloose

    yamaha xv 535 een tikkie stoerder maken?

    hee hoi en zo!.. vandaag heb ik mijn voertuigbeheersingsexamen afgelegd en ongeloofelijk maar waar, ik ben gewoon geslaagd!! (dank je! :) ) nou heb ik een probleem/ vraagje, mijn liefhebbende echtgenote wilde motor gaan rijden en had al een paar jaar haar rijbewijs maar nooit meer gereden. we...
  19. screwloose

    screwloose is ook aan boord!

    laat ik dan meteen als eerste post mezelf even beleefd voorstellen: screwloose, de naam kreeg ik ooit van een amerikaan die zich afvroeg of ik ergens een schroefje los had zitten... mijn echte naam is silv-jan, ik woon in hoofddorp. ik ben helemaal wous van kevers en alles wat daarmee te...
Terug
Bovenaan Onderaan