Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ..Mike..
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ..Mike..

    Blauwe balk transparant ?

    Ben ik nou de eerste die dit ziet of is dit al langere tijd ? Bij het scrollen verdwijnt de blauwe balk . Weet niet of dit nou fraaier is of niet............-O-
  2. ..Mike..

    William Dunlop overleden

    Weet niet of dit hier moet staan maar er is weer een held verloren gegaan. -O- William Dunlop overlijdt in trainingsongeval Skerries 100 'A tragedy beyond belief': William Dunlop dies following crash at Skerries 100 races - BelfastTelegraph.co.uk
  3. ..Mike..

    Alternatief voor oordoppen als gehoorbescherming

    Na dat mijn oren weer eens voor de zoveelste keer verstopt zaten, heb ik van mijn arts te horen gekregen dat ik geen oordoppen meer mag gebruiken. Door de vele gehoor ontstekingen die ik in mijn jeugd heb gehad zijn mijn gehoor gangen dusdanig smal dat oorsmeer slecht naar buiten komt. Het...
  4. ..Mike..

    H7 halogeen vervangen door LED

    Vandaag een actie gezien van Motozoom. LED koplamp die de halogeen vervangt. http://www.motozoom.nl/indexNieuwsbrief.cfm?weeknummer=201447&bestelnummer=36210005&utm_source=nieuwsbrief+201447&utm_medium=e-mail&utm_campaign=nieuwsbrief Is er iemand die hier al ervaring mee heeft ?
  5. ..Mike..

    Motorbroek 2.0

    Hier ook nog een motorbroek te koop }) Merk EVOLUTION Maat M long Prijs 75 euro. 1 keer gedragen dus nieuw.
  6. ..Mike..

    Banden spanningsmeter

    Verkocht banden spanningsmeter. Gekocht maar is te groot om tussen mijn spaakvelgen te stoppen. Dus nieuw en ongebruikt. Inclusief haaks bochtje.
  7. ..Mike..

    Motorbroek EVOLUTION Maat M lang

    Gekocht maar past mij niet. Nog nieuwe motorbroek die geschikt is voor de rijder met lange benen. Maat M. Binnenmaat benen is 87 cm. Vraagprijs 125 euro.
  8. ..Mike..

    Duitse alpen

    Dit jaar wil ik op de motor voor een dag of 10 weg naar de Duitse alpen. Op internet kom ik wel een route tegen die me mooi lijkt. Lindau - Bodensee naar Berchtesgaden - Königssee, en is 475 km lang. Vraag me af of dit in een dag te doen is of dat ik onderweg iets moet gaan zoeken. Ik wil...
  9. ..Mike..

    Suomy vizier blank

    Ik heb nog 2 stuks blanke vizieren liggen voor een Suomy helm. Ze passen op de Spec 1R of de Extreme helm. 20 euro stuk. Mocht je interesse hebben, stuur maar een pb.
  10. ..Mike..

    BMW Softbag 2 Groot

    Te koop Originele softbag van en voor een BMW. De grote tas heeft een inhoud van 55 liter. VERKOCHT Tas is voorzien van een draagriem en riempjes om ze vast te zetten op de motor.
  11. ..Mike..

    Macna Traveller en Lily

    Macna Traveller maat L Macna Lily maat M Beide jassen 1 seizoen oud en zeer netjes. Vraagprijs tezamen voor 225 euro. Hier kan geen motorbeurs tegenop !!!!!
  12. ..Mike..

    Iphone cover Marco Simoncelli

    Te koop Cover voor iphone 4. Voorzien van een foto van super Sic. Gekocht op de beurs maar helaas de verkeerde keuze gemaakt. Vraagprijs 12 euro inclusief verzenden.
  13. ..Mike..

    Macna Traveller en Lily jas

    Macna Traveller jas maat L voor de heren. Vraagprijs 125 euro. Macna Lily jas maat DM voor de dames. Vraagprijs 100 euro. Beide jassen zijn 1 jaar gedragen en zijn netjes en geheel compleet.
  14. ..Mike..

    Ram houder voor TomTom 720

    Te koop Ram houder voor TomTom 720. Werkt perfect en is al voor zien van een bol zodat hij direct gemonteerd kan worden. Eventueel te koop met korte knijper en bevestiging voor op je stuur. Prijs ???? Doe maar een bod.
  15. ..Mike..

    Handschoenen Arlen Ness XXL

    Te koop Handschoenen Arlen Ness maat XXL 1 keer aan gehad en zitten voor mij niet naar behoren. Nieuwprijs is €149,95 Vraagprijs is € 95,00 €75,00 Handschoenen zijn dus echt nog nieuw.
  16. ..Mike..

    Tanktas BMW r1200gs klein orgineel

    Te koop Originele kleine tanktas voor een BMW 1200 gs. Gebruikt maar helemaal compleet. - Tanktas - Bevestigingsmiddelen - Regenhoes - Handleiding Inclusief verzenden voor 75 euro.
  17. ..Mike..

    Rev-it GT corse Handschoenen

    Mij zijn ze net te klein. Dit is maat L. Enkele keren gedragen maar toch zo goed als nieuw. Geen schade of slijtage te zien. VERKOCHT.
  18. ..Mike..

    Hand deflectors Yamaha Tenere of MT-03

    Origineel Yamaha. Prijs 20 euro.
  19. ..Mike..

    Paddockstand achter

    Te koop Paddockstand met 2 soorten beugels. 1 voor universeel gebruik en 1 voor gebruik met adapter. Zeer stevig en netjes uitgevoerd. Kleur rood. 25 euro afhaal prijs in Roosendaal Foto is ter indicatie van het model
  20. ..Mike..

    Kahedo zadel voor Yamaha XT 660 Z Tenere

    Ook zo'n last van het zadel van je Tenere ?? Ik heb een splinternieuw zadel van Kahedo liggen voor de Tenere. Nooit gebruikt omdat ik besloten heb om de Tenere te verkopen. Is een stuk breder als het origineel en is erg stevig en solide gemaakt. Kleur is zwart met blauwe zijkanten...
  21. ..Mike..

    Yamaha XT 660 Z Tenere (2010)

    Te koop. XT 660 Z Tenere Power blue van Yamaha. 5000 kilometer gelopen. Deze motor is uitgerust met diverse Touratech onderdelen en is in nieuwstaat. Tevens voorzien van topkoffer van Trax. Los in de verkoop heb ik ook nog een nieuw Kahedo zadel. Standaard hoogte met blauwe zijkanten...
  22. ..Mike..

    IXS Zomer handschoenen te koop

    Zomer handschoenen te koop. Slechts enkele malen gedragen maar ze zijn mij te groot. Maat is 2XL/12. Geheel van leer en zijn erg soepel. Nieuw kosten ze ongeveer 60 euro. Vraagprijs is 40 euro.
  23. ..Mike..

    Navigatie gezocht

    Hallo Ik zoek voor op mijn Tenere een navigatie systeem. Geen uitgebreide toestanden maar gewoon een route er in en gaan met de handel. Wie heeft er iets te koop van Garmin. Zelf denk ik aan een Zumo 550 of vergelijkbaar.
  24. ..Mike..

    Mike stelt zich voor.

    Hoi daar..... Ik ben Mike. 42 jaar en woonachtig in Roosendaal. Sinds vandaag in het bezit gekomen van een Yamaha Tenere XT660Z. Lange tijd een droom geweest om motor te gaan rijden en vanaf volgende week is het weer zo ver. Hopelijk veel veilige kilometers over smalle wegen en hobbelige...
Terug
Bovenaan Onderaan