Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Xal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. X

    Ducati 916 valt uit na warmlopen

    Kennis zit met het volgende probleem met z'n 916: Motor start prima en loopt goed, na ~15-20min (dus wanneer hij warm is) valt de motor uit. Motor kan daarna gelijk weer gestart worden en loopt stationair goed, maae zodra er gas gegeven word valt hij weer uit. Als de motor weer afgekoeld...
  2. X

    Tik motor in neutraal

    Sinds een korte tijd merk ik dat er een tik hoorbaar en voelbaar is in mijn motor. Deze merk ik alleen als de motor in neutraal staat. Zodra ik de koppeling intrek is de tik verdwenen, ook in versnelling merk ik er helemaal niets van. Het betreft een GSXR 750 uit 2007 met 47.000km op de...
  3. X

    Gezocht: demper GSX-R600/750 06-07

    Ben opzoek naar een aftermarket demper voor een GSX-R750 uit 2007 (2006 is hetzelfde, en die van een 600 ook). Prijs komen we wel uit. M.vr.gr
  4. X

    600cc+ begrenzen?

    Op de beurs heb ik een gsx-r 750 uit 2007 gekocht, maar deze moet ik begrenzen op 25kw omdat ik nog 18 ben. Alleen heeft de motor dus 150pk en is hij 750cc, dus word dat nogal lastig. Volgens meerdere bedrijven die begrenzen is het mogelijk, maar hou ik maar een kleine gasslag over. Zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan