Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ton76
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ton76

    1979 Triumph T140E Scrambler

    Ik verkoop mijn 750cc T140E scrambler TR7V cilinderkop met enkele Amal 930 carburateur. Matching numbers en met uitgebreide documentatie, onderhoudshistorie en rekeningen. Gereviseerd: -cilinderkop: nieuwe kleppen en geleiders -versnellingsbak: alle lagers en enkele tandwielen vernieuwd...
  2. Ton76

    Engelse klassiekers

    Het topic voor Engelse klassiekers! Een paar weken terug ben ik op mijn Triumph T150 naar Beezumph 22 in Cadwell Park gereden. Ik was daar met mijn 37 jaar, voor zover bekend, de jongste deelnemer. Ik kreeg dan ook veelvuldig de vraag waarom niet meer mensen van mijn generatie geïnteresseerd...
  3. Ton76

    oldtimer invoeren uit USA

    Ik heb een paar jaar geleden een Amerikaanse Honda CT70H K1 uit 1971 op de kop getikt en gerestaureerd (een CT70 is een soort van 70cc cross Dax). Nu wil ik het ding graag op kenteken hebben om aan de camper te hangen en als BaguetteRacer te gebruiken. Een aankoopbewijs is te regelen maar...
  4. Ton76

    motordrager voorop luchtgekoelde VW T3

    Ik heb een luchtgekoelde VW en een Honda CT70. Ik wil die CT graag voorop de bus schroeven en ben benieuwd of er meer mensen met een motor/brommer/fiets voorop hun bus of camper rondrijden? Er zijn verschillende fabrikanten van motordragers, dat is geen probleem. Maar al deze motordragers...
  5. Ton76

    hardnekkige storing BMW R1100S

    Mijn R1100S staat al 2 weken met een erg hardnekkige storing bij de BMW dealer. Aangezien zij er moeilijk uitkomen lijkt het me interessant om dit op motor-forum te plaatsen. Ik ben met een paar klachten naar de dealer gegaan. Dit was ten eerste een erg hoog benzine verbruik. Ook spetterde de...
  6. Ton76

    Kawasaki GPZ1000RX

    Te koop wegens aanschaf andere motor 1000cc watergekoelde 4-cilinder 16-klepper. bouwjaar 1988 km stand: 94208 Prima motor met een goed blok. Nieuwe achterband (95%) en ketting + kettingwielen. Kleppen gesteld op 88500 km. Kan nog ±4000 km door. De linker voorrem blijft lichtjes...
  7. Ton76

    water in benzine

    Als je je nog eens afvraagt waarom je motor zo slecht/niet loopt is een kijkje in de tank misschien niet zo'n gek idee. De motor viel plotseling uit en was niet meer aan de praat te krijgen. Er zat wel wat water in de vlotterkamers maar dit............ Na de carbs gereinigd te hebben...
  8. Ton76

    632 ketting klinken

    Wie in de buurt van Den Haag wil mij helpen met het vervangen en klinken van een 632 ketting van mijn GPZ1000? Ik zie het niet zitten om op goed geluk de truck met de hamers uit te proberen en een passende kettingpons heb ik niet. Het hoeft uiteraard niet voor niets.
  9. Ton76

    GPZ1000RX benzine probleem

    De motor staat altijd buiten, dus ook vannacht. Nu heeft het vreselijk geregend. Toen ik vanochtend de motor wilde starten deed ie het niet. Na een paar keer proberen wel Maar vreselijk slecht! Alleen met het gas erop wilde ie blijven lopen. Of beter gezegd hobbelen. Maar een vrije dag...
  10. Ton76

    Ketting + kettingwielen GPZ1000RX

    Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie: Wat is een goede kettingset voor een GPZ1000RX? Welk type, welk merk etc. Bedankt, Ton
  11. Ton76

    vreemd temperatuurverschil

    Wie weet waar de vreemde temperatuurstijging van mijn GPZ1000RX vandaan kan komen? Ik heb laatst de oliekeerring en o-ringen van de waterpomp vervangen omdat de pomp wat olie lekte. Ik heb de radiateur gevuld met MPM -40 koelvloeistof. Het systeem lekt niet. De radiateur en het expansievat...
  12. Ton76

    oliekeerring waterpomp GPZ1000RX

    Wie kan mij vertellen waar ik een nieuwe oliekeerring voor mijn waterpomp vandaan kan halen? Op de keerring staat C4 SD 12 28 7-1 De binnenmaat is dus 12 en de buitenmaat 28. Nu heeft Kawa deze keerring niet als los onderdeel in het onderdelenboek staan. Ik kan me echter alleen niet...
  13. Ton76

    GPZ1000 (ZXT00A) fluit tussen 3000 en 4000 toeren

    Aan de kant van de koppeling hoor ik sinds een dag of 2 een snerpende fluittoon uit het blok komen. Het lijkt te klinken als een zingend lager of een ketting die snel over metaal glijdt. Het klinkt losjes (hoe leg ik dat nou uit). Nu weet ik dat daar de startmotor ketting loopt dus vandaar. Ik...
  14. Ton76

    Verzekering

    Ik rij dagelijks met de motor van Den Haag naar Rotterdam. Naast deze motor heb ik een klassieke Volvo. Nu wil ik deze Volvo ook als klassieker verzekeren maar dit kan niet als je verder alleen een motor bezit. Je moet er een moderne auto naast hebben. Ik denk niet dat ik de enige ben die...
Terug
Bovenaan Onderaan