Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rudi91
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rudi91

    Overgebleven van projecten, XT550 en CB450S

    De garage het afgelopen weekend opgeruimd en nu heb ik nog wat onderdelen van projecten over. Het frame en subframe zijn van een Yamaha XT 550 uit 1983. Hier heb ik geen papieren van. De rest is allemaal van een CB450S uit 1986. Bieden mag en alles mag ook in 1 koop weg. Foto's staan onderaan...
  2. Rudi91

    Standaard R6 2008

    De vorige eigenaar heeft de standaard onderaan afgeslepen waardoor hij niet echt stabiel staat. Heeft iemand nog een originele standaard te koop voor een R6 van 2008? Ik ben ook nog op zoek naar spiegels voor dezelfde motor, zie mijn andere te koop gevraagd topic. Bij voorbaat dank!
  3. Rudi91

    Spiegels R6 2008

    Heeft er iemand nog een setje spiegels liggen passend op een R6 van 2008? Hoeven niet origineel te zijn als het maar goed blijft zitten. Bij voorbaat dank!
  4. Rudi91

    Simpele paddock stand

    Ik gebruik hem niet meer omdat hij niet onder mijn VF750S past. De stand is nog in goede staat en mag weg voor 20 euro. Let op, de stand is vrij smal en past waarschijnlijk niet onder elk type motor. Te bezichtigen en af te halen in Deurne (NL).
  5. Rudi91

    3D printen lucht inlaat

    Voor mijn VF750S overweeg ik om een deel van de lucht inlaat 3D te laten printen. Dit omdat het origineel moeilijk (lees duur) te verkregen is en ik niet gecharmeerd ben van het ontwerp. Is er toevallig iemand op dit forum die een 3D printer heeft en mij hiermee zou kunnen helpen? Ik heb totaal...
  6. Rudi91

    Luchtinlaat VF750S '82

    De vorige eigenaar heeft de complete luchtinlaat van de motor afgehaald en vervangen door buizen met daaraan pod filters. Het hangt allemaal met tai rips aan elkaar en gaat natuurlijk nooit werken in de regen. Ik zou graag terug gaan naar de originele set-up maar kan die nergens tweedehands...
  7. Rudi91

    Luchtfilter huis VF750S '82

    Ik ben op zoek naar de originele lucht filter behuizing in zijn geheel. Dus vanaf de carburateurs tot aan de twee 'huizen' aan de zijkant van de motor. Het betreft een Honda VF750S (Sabre) van 1982.
  8. Rudi91

    Kroonplaat CB350F

    De mijne is in stukken gebroken, heeft er iemand nog een goede die ik over mag nemen?
  9. Rudi91

    Kawasaki EX250 carburateurs

    Voor mijn XT550 project ben ik op zoek naar een setje carburateurs voor een Kawasaki EX250 van '88 - '07. Graag even opmeten zodat ik kan controleren of het past.
  10. Rudi91

    Tijdelijke 'accu'

    De vorige eigenaar van mijn XT heeft zelf een kabelboom gefabriceerd, die ziet er heel netjes uit alleen zijn alle kabels blauw dus heb ik geen idee wat waarheen loopt en waarvoor is. Nu wil ik de verlichting aan gaan sluiten maar om alles door te meten moet er natuurlijk stroom zijn. Mijn XT...
  11. Rudi91

    Voorwiel KTM 640 LC4 ?

    De naaf van het wiel wat ik nu heb is versleten dus ben ik op zoek naar een ander voorwiel. Hoeft er niet goed uit te zien als het maar 'werkt'. Ik weet het niet 100% zeker maar waarschijnlijk komt het wiel van een KTM 640 LC4 ~1997. Ik weet zo niet precies wat er allemaal past maar als ik iets...
  12. Rudi91

    Remhendel + vloeistof reservoir

    Voor mijn XT 550 ben ik op zoek naar een remhendel + remvloeistof reservoir. Ik heb er in een andere voorvork ingezet en ben zo van trommel naar schijfrem gegaan. Het hoeft er niet goed uit te zien als het maar werkt, het is een low-budget project. Het is ter vervanging van deze;
  13. Rudi91

    Gebruik maken van ultrasoon reiniger (omg. Deurne)

    Heeft er iemand in de omgeving van Deurne een ultrasoon reiniger waar ik gebruik van mag maken? Ik kan zelf Dasty meenemen voor in de reiniger. Ik zou graag de carburateurs van mijn XT 550 eens goed schoon maken. Bij voorbaat dank.
  14. Rudi91

    Yamaha XT 550

    Afgelopen zaterdag nog een motor aangeschaft :). Was op zoek naar een goedkope off/all-road motor om in Roemenië neer te zetten zodat ik daar wat kan gaan raggen. Een XT 550 gevonden met extra frame en blok en die heb ik zaterdag opgehaald. Ben onderweg naar huis ergens het binnenste...
  15. Rudi91

    Motor huren, Roemenië (Vrancea)

    De laatste week van juli en de eerste week van augustus ga ik op vakantie naar Roemenië. Nu wil ik daar een supermotard of enduro motor huren om wat door de bergen/bossen heen te crossen. Heeft er iemand al eens ooit zoiets gehuurd in Roemenië? Het enigste wat ik kan vinden op 't web zijn BMW...
  16. Rudi91

    Moer/vastzet dingetje bar end mirrors

    Ik heb de rechter spiegel van me Kawa afgehaald om de gaskabels los te kunnen maken en daarbij brak 't binnenste gedeelte van de bar end mirror af. Iemand enig idee waar je zo iets kunt kopen? Ik heb al gezocht op 't internet maar ik heb geen idee welke termen ik moet gebruiken. Ik heb ook...
  17. Rudi91

    HID bi-xenon kit inbouwen (Z750)

    Ik heb een HID Bi-Xenon projector setje gekocht via eBay. Nu heb ik deze deels aangesloten maar ik weet van een paar kabeltjes niet waar ze heen moeten. Er zit geen handleiding bij en ik kan niks vinden via de search. Er zit een CCFL inverter bij. Volgens mij is dat om voor DC naar AC te...
  18. Rudi91

    Buddyseat / passengier zadel - Z750 2009

    Afgelopen zaterdag een z750 aangeschaft zonder passengierstzadel. Heeft iemand er nog eentje te koop? Of weet iemand een goedkoop adresje? De motor is een Kawasaki Z750 uit 2009.
  19. Rudi91

    GSR750 vs Z750 vs Shiver

    Nog een weekje en dan gaat mijn grote mensen rijbewijs in :+. Ik rij nu op een Husqvarna TE610 maar omdat ik ook wat langere ritten wil gaan rijden wil ik overgaan naar een andere motor. Ik zou de Husky graag houden maar geld voor 3 motoren zit er helaas niet in. Ik heb familie in...
  20. Rudi91

    Venhill Featherlight (koppelingskabel)

    Heb de search al gebruikt maar heb geen topic gevonden m.b.t. de featherlight producten van Venhill. Heeft iemand hier ervaring mee? Ben op zoek naar een nieuwe koppelingskabel voor mijn Husqvarna TE610 '99 en kwam deze tegen. Ze zeggen er zelf over: "Deze nieuwe kabel geeft verbeterde...
  21. Rudi91

    Uitlaat(/bochten) Husq 610TE

    Vanochtend tijdens het rijden is me uitlaat afgebroken bij de las '(. Bij nadere inspectie bleek deze uitlaat geen gebruik te maken van kransen om de uitlaat vast te zetten op de cilinder maar gewoon een stuk ijzer + bout. De bochten die ik nu heb zijn deze: En dit is de demper die er...
  22. Rudi91

    El cheapo toerenteller

    Ik zat eraan te denken een toerenteller op mijn Husqvarna te zetten. Is niet echt nodig maar ik wil er een gewoon omdat het kan :9. Nu heb ik al ff gezocht en kwam ik deze tegen...
  23. Rudi91

    Afstelling Husq TE610

    Vorige week maandag heb ik mijn Husqvarna TE610 '99 op de testbank gehad en daar kwam dit uit: Veel te arm onderin dus. Ze hebben mij aangeraden om de gasnaald een stand omhoog te zetten en een grotere stationairsproeier erin te zetten. Nu heb ik de gasnaald al versteld. Het ringetje...
  24. Rudi91

    Ultrasoon reinigen omgeving Deurne/Helmond

    Is er iemand in de omgeving van Deurne/Helmond die mijn carb's ultrasoon kan reinigen? Het betreft de carb's van een cb350f uit '73. Sproeiers, vlotternaald+zitting zijn nieuw dus die hoeven niet. Ik heb alle onderdelen in de carb's er al uit gehaald. Ze zitten wel nog alle 4 aan elkaar vast...
  25. Rudi91

    Goedkope dubbele uitlaat GPZ1000 '86

    Ik ben op zoek naar een dubbele uitlaat voor een Kawasaki GPZ1000. De staat, het merk enz. maakt niet uit het mag roestig zijn. Zo lang er maar geen gaten of scheuren inzitten. Eventueel alleen de dempers zou ook kunnen. De uitlaat hoeft niet geschikt te zijn voor straatgebruik aangezien de...
Terug
Bovenaan Onderaan