Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Empyrium
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Empyrium

    500 euro challenge 2015: GS550 "Honda maakt geen kans meer!"

    Jawel, mijn brik voor de 500 euro challenge 2015 is de eerste non-Honda in het deelnemersveld, en ondanks de behoorlijke puntenachterstand op voorhand heb ik er alle vertrouwen in dat hij de vloer aanveegt met de concurrentie }) . Genoeg van de toren geblazen, want hoogmoed komt natuurlijk...
  2. Empyrium

    Originele valbeugels Triumph Tiger800 (XC)

    Na de overstap naar SW-motech valbeugels heb ik nog een set originele beugels voor rond het blok over. Beugels zijn gebruikt, doch in goede staat. De lak heeft wel een paar gebruikssporen (niet storend in het zicht verder), maar is nergens helemaal doorgesleten en er is ook geen roest te vinden...
  3. Empyrium

    Originele kofferset Triumph Tiger800 (XC)

    Omdat ik ben overgestapt naar een set tassen voor m'n Tiger heb ik de originele Triumph koffers over. De koffers zijn af-fabriek geleverd met deze motor, maar omdat ik veelal offroad ga rijden heb ik de tassen gekocht. De koffers zijn praktisch in nieuwstaat (zie foto's). Worden geleverd...
  4. Empyrium

    "Bandits on tour" Luxemburg edition!

    Omdat ik hoogstwaarschijnlijk niet mee kan naar Sauerland, en nu zelf heb gezien hoe gaaf die wegen in Luxemburg eigenlijk zijn, wil ik voor de Bandits van MF een tocht van 3 dagen door Luxemburg organiseren. Datum: 14 t/m 16 augustus Dit onder voorbehoud van het weer, als het veel gaat...
  5. Empyrium

    "Bandits on tour 2011" pre-meet

    Zoals de titel zegt, een meeting voor de bandieten die meegaan (of niet) op de tour 2011. Het idee is om een middagje te touren ter kennismaking ende vermaak. Wie: - Empyrium - Karazz - Vester86 - Reuffneck - Wenko (OVB) - Dutchie90X - Jessica33 - Unruled - Paul_ - -rick- (OVB) -...
Terug
Bovenaan Onderaan