Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. mr.old(s)cOOl!

    Zou een fluohesje op de motor veel uitmaken? deel 2

    Zou het nu echt helpen of is het gewoon een hoax?! deel hier je ervaringen/meningen en standpunten! *D :Y *O* :W :] [hr] topicstarter deeltje 1 :} :]
  2. mr.old(s)cOOl!

    achterveer/achterschokker gsxr 750 1991

    hallo luitjes, :] :W ik denk ik start zelf ook eens ff een vraag. namelijk; mijn achterveer/schokbreker is versleten en heeft geen uitgaande demping meer maar veert gelijk terug, >> stuitert over de weg.... :') vraag 1; wie weet of deze originele veer te reviseren is en of...
  3. mr.old(s)cOOl!

    Oldschool GSXR Topic 85-tot-99 #36

    ***[Deel 36]*** "No more summertime - riding the fall " Van 1985 - GSX-R 750 F tot 1999 GSX-R 1100 VW, en de verdwaalde GS modellen. Post hier alles over je oldskool gixxer!! Het weer Buienradar TS signing out, ik ben klaar met die hypocriete club hier. veel...
  4. mr.old(s)cOOl!

    richtingaanwijzers op rotonde" topic

    vanwege de vele vragen die kwamen omtrent de plinkers gebruiken dan wel/niet, op een rotonde turborotonde [verkeersplein] ?? O-) is het nu verplicht/netjes en wanneer doe je dit of moet je dit doen. hoe zit dit in andere landen etc? hier een...
  5. mr.old(s)cOOl!

    bobine primair/secundair doormeten

    Beste techniekers, :W ik zit ff met een brainwave, en ben ff twijfelend over de volgende meting. :$ ik heb een auto :$ met bobines erin die ik ervan verdacht kapot te zijn. ja ik weet dat het een beetje offtopic is, maar hoop toch op antwoorden waar ik wat aan heb. ;) dit...
  6. mr.old(s)cOOl!

    Sd's sleutelmeet!

    Beste oldskool GSX-R bezitters, , :] *O* vorige keer met z'n allen sleutelen was een groot succes en daarom dit vervolg: SD's sleutelmeet 2 heb je nog wat te sleutelen aan je bike en vind je het gezellig om erbij te zijn, kom gewoon langs en we kijken wat we kunnen doen...
  7. mr.old(s)cOOl!

    spanningsregelaar met 2 draden?

    ff een vraagje aan jullie, een maat van me vraagt of je een SR met 2 draden daarop kan doormeten van een suzuki gs550. vraag1, draden zwart/wit = massa? geel = ? vraag 2, kan je de SR voltage meten aan gesloten op je bike alleen met de +pool van de accu losgekoppeld? gaat er dan niets...
  8. mr.old(s)cOOl!

    electricische schema's voor alle motoren

    hier een site gevonden met alle electrische schema's van de meeste bikes. :) doe er je voordeel mee en download het snel!! *D :Y WIRING DIAGRAM thread for all sorts of bikes
  9. mr.old(s)cOOl!

    bobines en vonk "meten" met multimeter

    weet iemand hoe/of je bobines [veilig] op de polen/voedingsaansluiting kan meten? dus situatie; motor slaat niet aan na startknop in te drukken, kan je terwijl je aan het "starten" bent ondertussen je meetpennen op de polen zetten van de bobines en voltage meten? of stroom meten...
  10. mr.old(s)cOOl!

    technische vragen en links [ OST.]

    linkjes/techniektopic Van 1985 - GSX-R 750 F tot 1999 GSX-R 1100 VW, en de verdwaalde GS modellen. Dit topic is met betrekking tot het Oldskoolgixxertopic, en natuurlijk ook anderen die technische bruikbare links hebben die een ander op weg kunnen helpen. Hieronder staan al een...
  11. mr.old(s)cOOl!

    Oldskool-Gixxer-topic-85-tot-99-No.22

    ***[Deel 22]*** Keeping the soul alive; Topic of the brandnew members passed their driverslicense A!! Congratulations, happy and safe trails everybody! }) }) 8-) 8-) :9~ Van 1985 - GSX-R 750 F tot 1999 GSX-R 1100 VW, en de verdwaalde GS modellen. Post hier alles over je...
  12. mr.old(s)cOOl!

    Oldskool-Gixxer-topic-85-tot-99-No.21

    ***[Deel 21]*** Keeping the soul alive; Topic of the goldsmith and the wildwest of women!! }) }) 8-) 8-) :9~ Van 1985 - GSX-R 750 F tot 1999 GSX-R 1100 VW, en de verdwaalde GS modellen. Post hier alles over je oldskool gixxer!! THE GIXXERMANIA is already spreading, WELCOME NEW...
  13. mr.old(s)cOOl!

    Oldskool-Gixxer-topic-85-tot-99-No.20

    ***[Deel 20]*** Keeping the soul alive; Topic of the brutal Gixxerlogo and OST-Nickname war!! }) }) 8-) 8-) :9~ Van 1985 - GSX-R 750 F tot 1999 GSX-R 1100 VW, en de verdwaalde GS modellen. Post hier alles over je oldskool gixxer!! THE GIXXERMANIA is already spreading, WELCOME...
  14. mr.old(s)cOOl!

    Oldskool-Gixxer-topic-85-tot-99-No19

    Deel 19 Keeping the soul alive; (Isle of Oldskoolgixxertopic/Maaskantje TT) And THE GIXXERMANIA is spreading, WELCOME NEW GIXXERFANS!! Van 1985 - GSX-R 750 F tot 1999 GSX-R 1100 VW, en de verdwaalde GS modellen. Post hier alles over je oldskool gixxer!! Het weer Actueel...
  15. mr.old(s)cOOl!

    premeet Xplosion dragracing 2011 op de dragstrip drachten!!

    premeet Xplosion dragracing 2011 op de dragstrip drachten!! Het is weer zover; *O* dit jaar barst het weer 3 weekenden los op de dragstrip met allerlei motoren en autogeweld op vliegveldstrip in Drachten!!! Ik ben inmiddels al een aantal keer geweest, en daarom dit topic geopend want...
  16. mr.old(s)cOOl!

    oldskoolgame avond ;)

    oldskoolgame-avond!! Zo, het duurde even, maar er is een definitieve datum: Oldskool game dag! Zaterdag 19 november 2011 in Wijkhuis 'Het Kruispunt' aan het Sabelhof 12 te Tilburg! Het is een open middag voor iedereen met interesse in (oude) game consoles. Samen met een vriend zorgen...
  17. mr.old(s)cOOl!

    pre MF Tim-meeet (mini meeting) in Zeist 20-03-2011

    pre MF Tim-meeet (mini meeting) in Zeist, 20-03-2011 het was een groot succes, *O* al begon de dag niet helemaal soepel |( Op verzoek van Timmeeeh een poll, rechterkant pagina>> Aanwezigen van de meet; :] :] :] :] :] :] Timmeeeh suzukidude91 oliekoel hayahar...
  18. mr.old(s)cOOl!

    Oldskool gixxer topic '85 tot '99 nummertje 10

    Deel 10 alweer! Keep the soul alive! Post hier alles over je oldskool gixxer!! Van 1985 - GSX-R 750 F tot 1999 GSX-R 1100 VW, en de verdwaalde GS modellen. Het weer Actueel Vooruitgezicht Buienradar Vorige Topics: Deel 1:=>Oldskool Gixxer topic '85 tot 95' Deel...
  19. mr.old(s)cOOl!

    Racer oldskool Suzuki gsx-r750 cc

    Na lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn oldskool Suzuki gsx-r750 toch te houden. Hij is van een echte liefhebber, en dat blijft ie nu ook. :Y Ik zal vragen aan de moderator om topic te sluiten. :W
Terug
Bovenaan Onderaan