Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ilmar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ilmar

    BMW K1300R onderdelen

    te koop: *bar end mirrors wunderlich (nieuw in verpakking) bevestiging aan de originele stuurgewichten. *Originele spiegels li/re *ram mount (op de plek van t bmw logo) *Wunderlich oil cover (nieuw niet gemonteerd geweest) *Tour ruitje *Standaard smoke ruitje
  2. Ilmar

    Nieuwe REVIT kneesliders

    Te koop Nieuwe REVIT kneesliders nieuwprijs 29,95 Afhalen in zoetermeer of amstelveen voor 15 euro.
  3. Ilmar

    Probiker PRX-7 LADY lichte val schade Maat 36

    Merk: Probiker Maat: 36 Model: PRX-7 Lady Te koop wegens vallen en niet meer durven rijden. Pak is vorig jaar nieuw gekocht. Nu lichte schade door val. wat is er "defect" - stiksel elleboog (1 kant) - Knoop aan broek - glij schade onderarm - hier en daar een krasje...
  4. Ilmar

    Probiker Jas PR-12 Grey Maat 54

    Merk: Probiker Maat: 54 Model: PR-12 Jas is nog netjes. geen schade nooit mee gevallen. - Buitenmateriaal van 500D HITENA® en mesh materiaal - Dubbel materiaal 600D COSATEC® op de schouders en ellebogen - Netvoering - Voorzien van een Teflon® vuilafstotende coating -...
  5. Ilmar

    Büse Assen combi jack Maat 56

    Merk: Büse Maat: 56 Model: Assen Jas is nog als nieuw. Paar keer gedragen maar bleef te strak zitten. incl kneepads (Vanucci) en backprotection (SaS-Tec) Büse Assen combi jack - Gemaakt van 1,2 tot 1,4 dik rundleer - Elastisch textielweefsel - Netvoering met elastische...
  6. Ilmar

    HJC CL-14Y Dames/Junior Helm ZGAN

    Merk: HJC Maat: Small/Medium 50CM Model: CL-14Y 1x gedragen door mijn ex-vriendin. Dus nog gewoon als nieuw. Te bezichtigen in Zoetermeer of Amstelveen. Geen krasjes op vizier of helm. Gewoon als nieuw. Prijs: 50 euro of TEAB
  7. Ilmar

    Dames Textiel Broek maat M ZGAN

    Merk: BF Motorcycle Maat: M waterdicht 1x gedragen door mijn ex-vriendin. Dus nog gewoon als nieuw. Te bezichtigen in Zoetermeer of Amstelveen. Inlcusief binnenvoering. Prijs: 40 Euro of TEAB
  8. Ilmar

    Evolution Dames jas ZGAN maat S

    Merk : Evolution Maat : S Model : TJ2.03 women’s Slim-Fit 1x gedragen door mijn ex-vriendin. Dus nog gewoon als nieuw. Te bezichtigen in Zoetermeer of Amstelveen. Incl. Binnenvoering Prijs 50 Euro of TEAB
  9. Ilmar

    ZGAN MEMJET honda CB1000R

    Te koop wegens aanschaf van een PowerCommander V Zo goed als nieuwe MemJet. Gekocht 6 juni 2013 bij KM stand 30.054 (zie Bon) Nu 5 augustus in verkoop met KM stand 32.645 Netjes in doos. Werkt goed. De Memjet verhoogt over de gehele linie de toevoer van benzine waardoor de motor die...
  10. Ilmar

    CB1000R Voor spatbord

    Gekocht voor mijn rode XESS uitvoering, maar het rood van dit Tri-colore spatbord komt toch net niet overeen. Dus nu weer in de verkoop, zo goed als nieuw, voorspatbord van een CB1000R tri-colore 2008 - Heden. Te koop voor 70 euro excl. verzendkosten, of af te halen in zoetermeer.
  11. Ilmar

    KLE 500 Supermotard

    Na lang gezocht te hebben op het internet en niks hebben kunnen vinden zou ik toch graag de vraag hier eens willen voorleggen. Ik heb een KLE500 uit 93 en wil daar een supermotard achtige fiets van maken. Dus moet ik opzoek naar andere velgen/banden. Nu vroeg ik mij af of iemand hier...
  12. Ilmar

    VFR800 FI 2001 ONDERDELEN

    Te koop: Achterlicht unit: 30 euro *VERKOCHT* Originele kuipruit: 20 euro *VERKOCHT* MRA touring ruit: 30 euro *VERKOCHT* Takkoni uitlaat (2012 gekocht): 125 euro incl DB-killer en E-keur *VERKOCHT* Duo handvaten incl bevestigingsboutjes: 40 euro Remhendel...
  13. Ilmar

    Vliegwiel GPZ500

    Omdat ik een GPZ500 Blok in mijn KLE500 heb gehangen (zie topic) en de stator en nieuw vliegwiel van het KLE blok heb gebruikt , heb ik momenteel een vliegwiel van een GPZ500 over in goede conditie. Prijs: TEAB.
  14. Ilmar

    Motorblok Kawasaki KLE500

    Ik ben opzoek naar een goed werkend motorblok voor een kawasaki KLE500. Die van mij is uit 1993. groet Ilmar
  15. Ilmar

    Kawasaki KLE500 Probleem

    Wie o wie kan mij helpen of tips geven.. Het gaat om het volgende: Na gister een uurtje offroad te hebben gereden begon de motor onderweg naar huis toe moeizamer te lopen. Op den duur viel zelfs de motor uit bij het terug laten lopen van het aantal toeren. Het motoroliepijl stond laag...
  16. Ilmar

    Plastidip.. eens kijken of het werkt

    Mijn KLE500 is toe aan een nieuw uiterlijk, spuiten kost bijna meer dan de fiets waard is, wrappen lijkt mij vrij moeilijk (met name de tank) dus opzoek gegaan naar een andere oplossing. dus.. Afgelopen donderdag 4 spuitbussen plastidip besteld.. voor 9 euro per bus, vandaag zijn ze...
  17. Ilmar

    Büse Assen combi jack Maat 56 TEAB

    Bij deze bied ik mijn lederen Jas van Büse te koop aan. Ik heb de jas gekocht op 13-04-2011 (bon nog aanwezig). Hierbij zit Sas-Tec rugprotection in begrepen. De reden dat ik de jas verkoop is omdat deze te klein is. De jas is maar een aantal keer gedragen en dit kan je er ook aan af zien...
  18. Ilmar

    Buse Combi Pak maat 56/106 (lengetemaat) ZGAN €200

    Bij deze bied ik mijn lederen combi pak van Büse te koop aan. Ik heb het pak gekocht op 13-04-2011 (zie bon) voor een nieuw prijs van 528,80. Hierbij zitten de kneepads (vanucci) en Sas-Tec rugprotection in begrepen. De reden dat ik mijn pak weg doe is, omdat ik hem net iets te klein gekocht...
  19. Ilmar

    TK: Büse Combi lederen pak (lengte maat broek 106, jas 56)

    Bij deze bied ik mijn lederen combi pak van Büse te koop aan. Ik heb het pak gekocht op 13-04-2011 (zie bon) voor een nieuw prijs van 528,80. Hierbij zitten de kneepads (vanucci) en Sas-Tec rugprotection in begrepen. De reden dat ik mijn pak weg doe is, omdat ik hem net iets te klein gekocht...
  20. Ilmar

    Demper L&W voor HONDA VFR800FI RC46

    Aangezien ik vandaag een andere demper heb laten installeren op mijn Honda VFR800Fi mag deze demper weg. De demper is nog in goede maar wel gebruikte staat. Info: De demper is van het merk L&W. Niet een heel bekend merk, komt uit Zweden. Voor meer info...
  21. Ilmar

    Bering Kyoto (primaloft) mt9 winterhandschoenen nieuw!

    Omdat ik deze handschoenen te klein heb gekocht van de winter en ze eigenlijk niet meer gebruikt heb kon ik ze niet meer wisselen. Daarom verkoop ik ze nu. Nieuwprijs was 99,- gekocht bij hans van wijk in zoetermeer. Product Description - 100% Waterproof & breathable - Carbon fibre...
  22. Ilmar

    navigatie met headset?

    Ik heb al heel wat topics afgelezen op het forum maar heb niks over het volgende kunnen vinden; Is er een auto-navigatie systeem dat een audio uitgang heeft voor een headset, dan wel niet via bluetooth zodat de gesproken navigatie aanwijzingen hoorbaar zijn. Ik zie namelijk wel veel...
  23. Ilmar

    honda VFR800 VS VFR 750F

    hallo mede forum gebruikers, Ik zal me even snel voorstellen; ik ben ilmar en ben sinds vandaag nieuw op het forum. Ben sinds 2 weken geleden begonnen met lessen en hoop binnen 4-6 weken af te rijden. Ik ben ongeveer 2.02 lang en kan gelukkig net met een honda CB500 uit de voeten. Daar...
Terug
Bovenaan Onderaan