Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Den The Man
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Den The Man

    Geef Nefom een koekje van eigen deeg!

    Nefom is een drammerig, vervelend clubje die indirect tegen motorrijden (en andere vormen van geluid producerende zaken) is en bovendien pesterijen en verspreiden van desinformatie niet schuwen! Ze hebben een poll online gezet waarom iedereen mag stemmen :) Edit mei 2021: de resultaten zijn...
  2. Den The Man

    Kaart TT Assen 25 juni

    Verkocht :)
  3. Den The Man

    IXS FireBall Dames combi maat 42

    Verkocht :)
  4. Den The Man

    TK: Aprilia RSV Mille Duoseat

    Voor het model 1998 t/m 2000 (model ME) Puntgaaf, weinig gebruikt :) Af te halen omgeving Leiden, verzenden is kk De foto's:
  5. Den The Man

    Dainese overall (zwart)

    Pak is verkocht :Y
  6. Den The Man

    MSL Circuitdag vrijdag 18-7 Groep2

    Wegen een kapotte motor :( Een MSL circuitdag groep 2 op vrijdag 18 juli. Normaal 150 euro, doe een goed bod en je kan een dag knallen op het circuit :] Edit: het gaat dus om Zandvoort.
  7. Den The Man

    Dainese Raceoverall Techno

    Niet meer te koop :)
  8. Den The Man

    Aprilia RSV/Tuono Demper + duozitje + RB2 kabelboom

    Wegens verkoop van m's RSV heb ik de volgende onderdelen nog liggen: Een bijna nieuw duo zitje voor een RSV 1998 t/m 2000 model: Versturen op k.k. Edit: Opgeschoond :Y
  9. Den The Man

    [TK] Unieke Aprilia RSV Mille 1999 (Zwart-Oranje)

    Mijn zwart-oranje Mille uit 1999 gaat mag de deur uit. Veel plezier van gehad en is door mij goed onderhouden. Specs: -Nog geen 34.000 KM op de teller -Met standaard uitlaat -Is voorzien van een BMC luchtfilter Goed onderhouden + modificaties, rekeningen ter inzage. Heeft vorige maand...
  10. Den The Man

    Rapid Bike USB kabel

    (Denk niet dat iemand zo'n ding heeft, maar probeer het toch...) Om m'n Rapid Bike 2 aan te kunnen passen (alleen het kabeltje is nodig) :Y Het gaat dus om een USB kabel van PC naar de rapid bike.
  11. Den The Man

    GSXR750 96-99 onderdelen

    Gesloten
  12. Den The Man

    Honda CBR600F PC31

    Te koop: In goede staat verkerende Honda CBR600f uit 96 (type PC31) in originele kleurstelling. 70000KM op de teller 25KW op kenteken en originele Nederlandse motorfiets! Dus altijd weer terug te bouwen naar vol vermogen want ook de vol vermogen rubbers krijg je erbij :Y...
  13. Den The Man

    Welkom bij het levendige Leiden, Alphen e.o. topic deel 13

    Welkom Bij Het Levendige Leiden, Alphen e.o. 'Off-topic' Topic part 13 :X Algemeen: * Algemene verzamelplek * De Motoren en mensen (ernstig under construction) * Flitsers in regio 071 * Boete/Schadepot Kennelijk krijgt niemand post van het cjib... *D * Verjaardagskalender...
  14. Den The Man

    De goedkoopste? Bandit 600N

    Mijn Bandit 600N uit '97 in de snelste kleur: zwart! +- 64000Km op de teller Afgelopen seizoen vernieuwd: balhoofdlager accu koppelingsplaten luchtfilter -> er zit nu een K&N filter in Heeft z'n beurtjes altijd op tijd gehad en dus afgelopen zomer z'n grote met o.a...
  15. Den The Man

    ZRX1100/1200 kuipje

    Ik ben op zoek naar een ZRX1100/1200 kuipje zoals onderstaande foto :z Kom ze weinig tegen B| Mag gebruikt zijn (indien in redelijke conditie) of nieuw in de vorm van imitatie. Laat maar horen!
  16. Den The Man

    Suzuki Bandit 600 1997

    Bijna 25kw af dus ik ben op zoek naar iets anders *D Daarom gaat mijn zwarte Suzuki Bandit 600 N '97 in de verkoop '( Zoals eerder gezegd motor is 25kw op kenteken! (dus geen problemen met de verzekering/politie) +- 48500 49000 probleemloze km's op de teller +- 3000 km geleden voorzien van...
  17. Den The Man

    Rijdende Gatso, bestaat dat nog?

    Kwam op deze site: http://www.snelheidsinfo.nl/ En daar stond een flitsfoto die uit een rijdende controleauto was genomen :? Bestaat dat nog/wordt dit nog toegepast (foto stamt nl. uit 1990)? Want heb zoiets nog nooit gezien :)
  18. Den The Man

    GPS/GSM Is dit wat?

    Kwam dit tegen: Eagle Eye Tracking Device Unit Inkoopactie voor een of ander GPS/GSM systeem :9~ Zou dit de oplossing kunnen zijn voor het terugvinden van je gestolen motor :? Echt groot ziet het er niet uit en die prijs is best vriendelijk als ik het zo bekijk... Noot: dit is geen spam...
  19. Den The Man

    Gierend geluid bandit 600

    Hoi allen :) Sinds mijn oliepijl van me bandit 600n '97 door de dealer is bijgevuld (samen met het vervangen van een kettingset) heb ik het idee dat het blok een gierend geluid maakt vanaf 5000 a 6000 toeren. Het oliepijl is iets hoger dan dat het voorheen was maar staat nog ruim onder het...
  20. Den The Man

    RTL motorwereld?

    Zapte vandaag langs rtl autowereld zie ik daar Alard Kalf op een Soes GSXR600 :? (wheeliend :9 ) Bij het paddock op een niet nader bekend circuit een praatje maken met 2 Nederlandse GSXR racers... Ik ving wat op over RTL Motorwereld maar kon niet het hele verhaal volgen :( (ARRRGGG moeders...
  21. Den The Man

    Probleem warme start

    Beste mensen ik heb een probleempje met m'n Bandit 600 B| Ik heb 'm net dik 1,5 week dus ik moet nog even de "feeling" ermee krijgen :z Als ik 'm voor het eerst start (dus "koud", voor het eerst op de dag) met de choke geen probleem en na 1x kort starten loopt ie :) Dan ga ik wat km'tjes...
  22. Den The Man

    Welk(schijfrem)slot

    Ik wil een ketting- en schijfremslot voor mn motor hebben. Keuze is moeilijk zoveel soorten en maten zijn er alleen weet ik wel dat ie ART goedgekeurd moet zijn. Ik weet dat die ART certificering weinig uitmaakt (als ze m echt willen meenemen doen ze dat toch wel :( ) maar xenalock XE S12 slot...
  23. Den The Man

    2e hands pak, waar op letten

    Ik ga eerdaags bij een kennis kijken voor een 2e hands (textiel) pak (jas en broek. Maar waar moet ik op letten (buiten dat het pak er goed uit moet zien)? Het enige dat ik weet is dat de broek moet ietswat overlengte hebben aangezien als je op je motor gaat zitten deze iets omhoog "kruipt"...
Terug
Bovenaan Onderaan