Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: --Richard--
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. --Richard--

    Spiegels

    Hallo Ik heb hier nog een setje zo goed als nieuwe spiegels liggen. Ze hebben in totaal 1 ritje op mijn motor gezeten. Het zijn orginele spiegels van Suzuki , maar zullen vast en zeker ook op andere motoren passen. De spiegels zijn aan de achterkant van carbon. (Bekijk de fotos...
  2. --Richard--

    Kroonplaat sticker Suzuki

    Hallo Ik heb hier nog een nieuwe orginele kroonplaat sticker liggen voor een Suzuki gsxr 600/750. Sticker zit nieuw in de verpakkin. Laat me maar weten als je intresse hebt, prijs komen we vast en zeker uit. :]
  3. --Richard--

    Suzuki drz sticker set

    Hallo Drz rijders. (en alle andere ) Ik heb hier nog een setje Drz stickers liggen. Afmetingen zijn 27 cm en orgineel van Suzuki. Bekijk de fotos ma voor meer info. Doe een bod als je intresse hebt, komen we vast en zeker uit. (Prijs op de onderste foto is de orginele prijs uit de...
  4. --Richard--

    10 Juli Motor meeting Waalkade Nijmegen !!!

    Voor alle motorrijders die het leuk vinden: Zaterdag 10 Juli is er een motor meeting in het mooie Nijmegen op de Waalkade. Het zou leuk zijn als iedereen rond een uurtje of 12 zou komen tot .... wat jij wilt. Op de Waalkade zijn terrasjes zat en ook zijn de winkels open...
  5. --Richard--

    test

    hallo hier test ik ff wat uit blablabla
  6. --Richard--

    Alpinestars motor handschoenen

    Is er hier toevallig nog iemand die intresse heeft in een paar nieuwe handschoenen van Alpinestars ? Ik heb ze gekocht bij Termaat in Nijmegen maar ze zijn me iets te groot. Het is maat xl en het is voor all weather . Zie de foto voor meer informatie, Ik heb er 90,- euro voor betaald en wil...
  7. --Richard--

    Even netjes voorstellen,

    Na maanden met jullie mee te lezen heb ik toch ma besloten om mezelf even aantemelden. Mijn naam is Richard , ben 28 jaar en kom uit Nijmegen. En rijd geregeld ( met mooi weer ;) ) in de omgeving van Nijmegen en daarbuiten. Ik heb nu sinds een jaar mijn motor rijbewijs en ben begonnen op...
Terug
Bovenaan Onderaan