Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FrekieF
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FrekieF

    Aprilia Tuono Tracker 'The Freerider'

    Hallo bouwers! Even kort voorstellen, ondanks dat een aantal mensen me wellicht wel eens in het Tuono topic of het topic van jerryt voorbij hebben zien komen. Ik ben Freek, inmiddels alweer 27 jaar, en woon in het altijd prachtige Lemmer... 2 jaar geleden alweer heb ik mijn Aprilia Tuono...
  2. FrekieF

    Aprilia Tuono/RSV mille voorwiel en voorvork

    Zoals de titel al zegt: ik ben voor mijn oer Aprilia Tuono uit 2003 op zoek naar een voorwiel en voorvork (de vork met axiale remmen). Budget is uiteraard zo min mogelijk :+ . Heb je wat liggen, laat het weten! Bij mijn weten passen de spullen van een Tuono t/m 2005, en van de RSV mille t/m...
  3. FrekieF

    Michelin Pilot power 2ct

    Te koop aangeboden: Een nog goede Michelin Pilot Power 2ct 190/50 achterband. Had de band om mijn Tuono liggen begin dit jaar maar heb m vrijwel direct gewisseld naar een Pirelli Diablo Rosso corsa. Ding ligt hier wat te verfstoffen dus wellicht kan ik er nog iemand blij mee maken(had ik...
  4. FrekieF

    Honda CB360 klassieker

    Beste MF-ers, Door het verliefd worden op een Italiaanse schone te koop aangeboden: Honda CB360 cafe-stijl. Motor staat al een tijdje op mp, maar dat bied niet echt uitkomst, ik hoop hier een liefhebber te vinden. Heb maar ruimte voor max 1 motor, dus vandaar ;) . De vorige eigenaar is...
  5. FrekieF

    Toch ook maar even voorstellen

    Goedenavond allemaal :) Na jaren meelezen zal ik mij dan toch maar even voorstellen. Ik kom uit Joure, ben 21 jaren jong, en rij inmiddels meer dan een jaar met veel plezier motor. Rijd momenteel op een oude honda caferacerstijl, welke ik kwijt wil voor iets jongers;). Verdere grote hobby is...
Terug
Bovenaan Onderaan