Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tintin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Kopen op E-bay?

    Heeft iemand ervaring met het kopen van onderdelen op E-bay? Heeft iemand een idee wat het zou kosten om een pakket van 5 à 10 kg een 40-tal cm groot te laten opsturen uit amerika? Thx.
  2. T

    Verschil tussen cb600f en cb600f hornet????

    Ik heb recent cb600f, bj2000 gekocht. Er staat geen Hornet op(sticker). Kan iemand mij zeggen of er verschil is, of als dat zowiezo een Hornet is? Heeft dit misschien ook te maken met bouwjaar of zo? Ene jaar wel sticker Hornet en ander jaar niet??Of zoiets... Grtzz
  3. T

    Brute pech!

    Mijn vrouwtje is zaterdagmiddag tijdens de rijlessen tegen de vlakte gegaan. Tijdens de remproef en op een nat wegdek waarschijnlijk te bruusk in de remmen gegaan en met alle gevolgen vandien. Ze kwam er met enkele schaafwonden en wat blauwe plekken vanaf maar wat nu het ergste is dat ze haar...
  4. T

    bulldog

    Heeft iemand ervaring met het opvoeren van deze motor. Las onlangs op dit forum iets van sproeiers en luchtfilter maar zou er graag het fijne van weten. alle andere tips ook welkom zoals uitlaten of dyno-jet. Dbv, groetjes, een zuiderbuur.
  5. T

    yamaha bulldog

    Heeft iemand ervaring met het opfokken van deze motor. Alle tips zijn welkom, dempers, spoeiers, dyno-jet, enz...
  6. T

    yamaha bulldog

    Heeft iemand ervaring met het opfokken van deze motor. Alle tips zijn welkom, dempers, spoeiers, dyno-jet, enz...
  7. T

    yamaha bulldog

    Heeft iemand ervaring met het opfokken van deze motor. Alle tips zijn welkom, dempers, spoeiers, dyno-jet, enz...
Terug
Bovenaan Onderaan