Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KD-84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KD-84

    Problemen met optrekken

    Beste mensen op dit mooie forum, IK heb een probleem met een recentelijk aangeschafte ZX6R uit 2001 met 38000km op de klok. Ik kom er zelf helemaal niet uit en heb mezelf suf gegoogled..... Maar het verhaal zit zo in elkaar. Sinds ik de motor heb zijn er een aantal dingen gedaan. Nieuwe...
  2. KD-84

    Slip on demper ZX6R 2005

    Beste mensen, Ben al een tijd op zoek naar een andere Slip on demper voor mijn ZX6R uit 2005. Voorkeur gaat uit naar een demper van Leovince. Helemaal fraai zou zijn de SBK EVO II van Carbon. Andere dempers/suggesties zijn ook van harte welkom. met vriendelijke groet, Gerd
  3. KD-84

    Kawa Z750 versleten koppeling?

    Beste Mf-ers, Naar aanleiding van het volgende graag advies wat te doen of wat de oorzaak is. Gisteravond reed ik over een schone maar natte asfaltweg. Toen ik mijn Kawa Z750 uit 2008 met net geen 12.000 km op de klok even de sporen gaf gebeurde er iets vreemds. Ik reed in de 2e...
  4. KD-84

    Nieuwe helm nu kopen of wachten tot de motorbeurs

    Ik heb een vraag die misschien al vele malen is gesteld. Toen ik afgelopen jaar begon met motorrijles heb ik een helm aangeschaft die op het moment van kopen goed zat(voor een leek). Nu zoals bij vele is voorgevallen is de helm na 6 maanden te ruim geworden. Terug naar de winkel geweest en het...
  5. KD-84

    Carburatie-afstelling Z750 2008

    Beste MF, Ik heb een vraag over de huidige knalpot die op mijn Z750 zit. Het is namelijk een G&G bike slip on demper. Ik moet zeggen dat er een hard geluid uitkomt. (zonder DB killer) Bijkomend voordeel behoorlijk harde klappen bij het lossen van het gas. :) Wat mij opvalt is dat er een...
  6. KD-84

    Wanneer gaat jouw motor de winterstalling in?

    Ik vroeg mij af, rond welke tijd/maand de meeste rijders hun motor de welverdiende winterslaap gunnen :z . En welke handelingen doen jullie aan de motor voordat deze mag gaan rusten.... :W
  7. KD-84

    Vraag over motorlaarzen

    Beste Lezers, Ik heb een vraag over het kopen van nieuwe motorlaarzen. Ik heb momenteel GAERNE sport/tour laarzen. Helaas zijn deze wat te groot geworden. Ik zelf heb schoenmaat 44/45 en een nogal brede voet. Heb een aantal merken gepast zoals: Alphinestars, SIDI, Puma. Deze waren allen...
  8. KD-84

    Advies voor motortheorie

    Voor de mensen die hun motortheorie nog moeten behalen heb ik een advies. Leer je theorie uit de boeken en niet via de CD-rom genaamd "traffic trainer". Ik ben door deze manier van leren 2 keer voor gaas gegaan simpelweg door het feit dat er bepaalde stukken van de theorie helemaal niet...
Terug
Bovenaan Onderaan