Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rlommert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    kawasaki gt 750

    dag, Zou iemand mij ook de pagina’s in kunnen scannen voor het verwisselen van de voorvorkolie? Weet wel dat ik de onderste boutjes los moet halen maar niet welke bovenop, en de hoeveelheid. als er verder punten zijn waar ik op moet letten, dan hoor ik het graag
  2. R

    spullen xs 750

    ik heb nog in een doos liggen: stuur xs 750 se achterspatbord diverse kabels spanningsregelaar voorwiel (niet in een doos ha ha) achterwiel cardan compleet startmotor luchtfilterhuis koplamporen 2 voorvorkpoten (moeten helemaal gereviseerd worden) ik hoor het wel
  3. R

    stuur r 1100 gs

    dag, ik zoek voor mijn fiets een stuur van de bmw r1100gs. dit is het stuur met trillingsdempers, als iemand er nog een heeft liggen, dan hoor ik het graag.
  4. R

    ohlins

    dag, gut nu heb ik een fiets met van die ohlins er onder. het is zo'n veer en dan nog een aanhangsel er aan die aan het frame is gemonteerd, zit weer een draaidop op (deze klikt niet maar je kan gewoon draaien. weet iemand ook hoe ik dit het beste af moet stellen? rene
  5. R

    ding achter luchtfilter

    hallo, ben nog maar net in het bezit van een r 1100 r, heeft iemand ook als pdf een instructieboekje? workshopmanual heb ik al gedownload. kan iemand ook vertellen waar dat compartiment achter de luchtfilter voor dient, er zit aan de onderzijde een plastic schroefdop op, is dit een ontluchting...
  6. R

    ik zoek een instructieboekje r 1100 r

    hallo, heeft er toevallig iemand een instructieboekje op pdf staan van een bmw R 1100 R? ik bedoel dan niet een werkplaatshandboek, dat heb ik wel. vast bij voorbaat dank. Rene
  7. R

    bmw r 1100 r lekt

    goedenmiddag, mijn bmw r 1100 r lekt aan de voorzijde zo'n 8 druppels per dag, is dat erg? wellicht dat iemand hier raad over weet. ik kan het ook niet exact lokaliseren verder rijdt de bmw super goed! Rene
Terug
Bovenaan Onderaan