Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: willemsen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. willemsen

    BMW R1150 GS twin sprak bj: 2003

    Verkocht
  2. willemsen

    Sportdemper voor srad of project (€30)

    Sportdemper voor srad of project. Aansluiting: 3x bout - gsxr srad (99) E-keur:nee Db-killer: nee Vraagprijs $30,- Verzenden kosten koper of afhalen in breda
  3. willemsen

    Motor heftafel

    Motorheftafel te koop: Dit is een degelijk motorheftafel met een capaciteit van 380 kg. Voor de afmetingen, zie foto. Gemaakt van dik staal. Werkt nog uitstekend, cilinder lekt niet. Wel is bij 1 van de twee stelvoetjes het t-stuk afgebroken maar hij is nog wel in te stellen. Ivm het...
  4. willemsen

    Innovate lc-2 wideband sensor

    Wideband sensor om je motor perfect af te stellen. Het betreft een complete set inclusief bosch sensor. Nieuwprijs: 200,- euro(rekening met garantie aanwezig). Ik heb hem afgelopen jaar gekocht om mijn motor af te stellen. Werkt perfect! Nu overbodig aangezien de motor is afgesteld...
  5. willemsen

    Stuur 22mm

    Stuurtje met adapters te koop: Renthal H971 met stuuradapters. Als nieuw, folie zit er nog omheen. Reden verkoop: vond het toch niet mooi staan op me motor. https://www.dropbox.com/s/c13d6o4o9fa4pwp/Photo%2026-03-2017%2C%2016%2030%2055.jpg?dl=0...
  6. willemsen

    Bosch M6 accu

    Bijna nieuwe accu van het merk Bosch. Gekocht voor mijn vorige motor, maar die is verkocht zonder de nieuwe accu. Accu heeft er maar twee maanden in gezeten. Aangezien mijn nieuwe motor een zwaardere accu nodig heeft is deze overbodig. Specs: Spanning (Volt): 12 V Batterij (vermogen Ah): 8...
  7. willemsen

    GSx-750 srad onderdelen

    Opsturen is mogelijk, maar kosten voor koper. afhalen kan in Breda. Het gaat om de volgende onderdelen: Topkuip: Lichte schade door schuiver(zie 2de foto). vraagprijs:50,- Kuipruit: 1 ophangpunt voor de helft afgebroken, klemt nog wel vast als je hem vastschroeft. vraagprijs:25...
  8. willemsen

    Stuurdemper suzuki gsx-r 750 srad

    Zoals de titel zegt: Teab
  9. willemsen

    Cross/supermotard kleding te koop

    Omdat mijn KTM gestolen is bied ik hierbij mijn kleding aan aangezien ik niet meer ga crossen. Alle spullen zijn slecht een paar keer gedragen omdat hij wel heel snel gestolen is. Ik ben zelf 1,78 m en ongeveer 78 kilo. Graag bieden. Verzenden is mogelijk, kosten koper. Alpinestar tech 3...
  10. willemsen

    Bikelift en wat gsx-r 750 srad onderdelen

    Opsturen is mogelijk, maar kosten voor koper. afhalen kan in Breda. Het gaat om de volgende onderdelen: Bikelift: Vraagprijs: 45,- Topkuip: Lichte schade door schuiver(zie 2de foto). vraagprijs:50,- Kuipruit: 1 ophangpunt voor de helft afgebroken, klemt nog wel vast als je...
  11. willemsen

    Laser deeptone

    Omdat ik een demper met e-keurmerk wil hebben bied ik hierbij mijn laser demper te koop aan. Hij heeft altijd op mijn GSX-r750 SRAD gezeten. H-H is volgensmij 78mm en binnendiameter 61mm. Er zit geen e-keur merk op en ik heb geen db-killer. Er zit een kleine beschadiging aan de onderkant(zie...
  12. willemsen

    Gestolen Breda: KTM 640 LC4 MG-BD-29

    Gestolen tussen 16.50 op 30 mei 2012 en 0715 op 31 mei 2012: Locatie:Voor heilig hartplein 18 te Breda(buiten) Motor:KTM LC4 640 Bouwjaar:2002 Kleur: oranje/zwart Kenteken:MG-BD-29 Optische kenmerken: -Met speigels -Zonder knipperlichten achter -higashi demper(maakt veel geluid) -tasje...
  13. willemsen

    Thundercat onderdelen

    Te koop: Ori uitlaat, goede staat->teab bovenste zwarte kapje links en rechts cockpit, zgan->teab Achtertandwieldrager->teab
  14. willemsen

    yamaha thundercat gestolen in Breda -terug

    Mijn motor is afgelopen week gestolen(10-10-2011 t/m 14-10-2011). Ik was heel de week weg maar mijn buren hebben hem voor het laatst op een woensdag gezien dus vermoedelijk is de motor in de avond van woensdag/donderdag gestolen. Yamaha thundercat Kleur: zwart/grijs/goud Bj: dec 2000...
  15. willemsen

    Led verlichting voor undertail

    Hallo, Ik heb al enige tijd een andere undertail op mijn thundercat gezet en deze heeft rode RAWs. Nu ben ik na een half jaar toch aangehouden en moest ik oranje knippers laten zien. Ik heb dus mijn originele undertail eronder gegooid om onder de boete van maar liefst 100 euro te komen...
  16. willemsen

    nieuw

    Hoi, ben pieter en net 23 jaartjes en ik woon in centrum Breda. Heb sinds een paar maanden mijn rijbewijs en heb een thundercat. Ondertussen alweer 5K gereden omdat ik mijn motor gebruik voor ritjes breda-den helder. Hieronder een plaatje van mijn motor met die van 2 vrienden.
Terug
Bovenaan Onderaan