Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mikey1883
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Uitlaat/metaalbewerker voor vervanging van carbon einddemper

    Hallo, Mijn carbon uitlaatdemper is na het rijden van topsnelheid uit elkaar geklapt.. Ik wil graag alvast rondkijken voor een alternatief mocht er niks vergoed gaan worden door Ducati/Termignoni. Ik vroeg mij af of er iemand is of die iemand kent die metaal kan vormen zoals het carbon op...
  2. M

    Probleem GSXR1000 K6, houdt in

    Hallo mf'ers, Na vannacht even gas te hebben gegeven op de snelweg, tot 260km/h, merkte ik bij het eerstvolgende stoplicht dat mijn motor niet lekker meer wegtrok. Beetje het gevoel alsof je tegengehouden word zeg maar. Ook klinkt hij anders, wat meer twee cilinderachtig ipv het felle...
  3. M

    Stationair GSX-R 1000 k6

    Hallo, Weet iemand of je het toerental iets kan opschroeven? Motor loopt stationair nl onrustig en valt soms uit. Als de automatische choke aanstaat loopt ie wel goed. Bij mn TLR had ik een stelschroefje onder de tank.. Mvg Michael
  4. M

    Waar GSXR uitlaat kopen?

    Goedenavond mf'ers, Heb net een GSXR 1000 K6 gekocht en wil er graag een andere uitlaat op hebben maar het viel mij op dat er niet echt een webshop is waar je ruime keus heb en makkelijk kan bestellen. Zou zo iets wel mooi vinden nl.. Iemand een idee? Mvg Michael
  5. M

    Suzuki TL1000R met BOS uitlaten

    Te koop: Goed onderhouden Suzuki TL1000R Bouwjaar 1999 Kleur: Blauw/wit Voorzien van de volgende extra's: Dubbele Bos uitlaat (losse db killers) Nieuwe X-ring (gouden) ketting Xenon verlichting Gear indicator Ander luchtfilter Stalen remleidingen Andere undertail Led...
  6. M

    TL1000r of R1??

    Hallo allemaal, Ik ga volgende maand voor een motor kijken. Nu kijk ik eigenlijk al een hele tijd naar een R1 omdat die qua uiterlijk het mooiste vind in de prijsklasse van rond de €3500-€4000. Tot ik van de week op dit forum de TL1000r zag staan van MrTouw. Dit model was nieuw voor mij en...
Terug
Bovenaan Onderaan