Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ramsho
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    GS500e Wil niet aanslaan, wel wat damp uit de uitlaat

    Allen, Graag jullie mening ook, omdat ik bij deze motor nog niet helemaal weet welke hoek ik het zoeken moet. Leuke GS500 uit 1995 voor heel weinig (bos bloemen) uit amsterdam opgehaald (zelfs met MF sticker er op, vergeten te vragen wie het was overigens) Motor staat al even stil, startmotor...
  2. R

    Yamaha Thunder Ace YZF 1000 R Motorblok

    Ben op zoek naar een ander motorblok Ketting is gebroken en heeft een gat geslagen Is helaas niet meer te redden, dus wie heeft er nog wat? Motortype 4SV Jaartal 1996-2001 Prijs komen we wel uit
  3. R

    Alpine Partyplug Oordoppen € 9,95

    Kwam via via een leuk partijtje oordoppen tegen, zijn erg goed, gebruik ze zelf op de motor, en voordeel is dat je alles nog wel gewoon hoort, maar de harde ruis etc. wordt netjes gefilterd. Zie omschrijving verder. Zijn gewoon nieuw in de verpakking Oordoppen om veilig te feesten en toch...
  4. R

    Honda VF 750 F uit 1986

    Te koop Honda VF 750 F uit 1986 76xxxkm gelopen and counting. Vraagprijs voor deze is 750,-- 696,-- Nu maar 600,-- Hier op MF vorig jaar gekocht Sinds dien een hoop aan gedaan. o.a. Nieuw Olie filter + Olie Ander zadel Nieuwe knipperlichten Nieuw Kuipruitje (zelfde als origineel...
  5. R

    VF 750 F Uitlaat wie heeft nog wat

    Wie o wie heeft nog een complete uitlaat in een hoekje liggen voor een VF 750 F uit 1986. Ik weet dat het allemaal schaars is, maar heel misschien heb ik wel een collector, dus als iemand nog 2 dempers heeft liggen die passen op de standaard collector, hou ik me ook zeer aanbevolen. 4-1...
  6. R

    Te Koop CBR900RR uit 1996 Zwart geel vr. prijs 3500,--

    Te koop nette CBR 900 rr uit 1996 km stand bijna 23000 Nette motor die ik goed heb onderhouden. Banden zitten er net 2000 onder en remblokken (voor en achter) nog geen 1500. Wiellagers voor zijn gelijk met de rem blokken gedaan. Accu 1 maand oud. Ketting en tandwielen zijn net vorige...
  7. R

    Gezocht Tank CBR 900 RR '96 zwart geel

    Gezocht nette tank voor een cbr 900 rr uit 1996. Motor is zwart, gele strepen en zilvere strepen. Wegens schade vorige eigenaar. Tnx alvast voor de moeite
  8. R

    Ok dan ook maar ff voorstellen..... :)

    Ik ben Marcel uit alkmaar, 25 winters jong, en reed tot februari een gixxer uit 92. Deze wel te verstaan: Ik deed em weg ivm een eigen huis, en daar ging toch wel heel veel tijd in zitten, en dus stond de gixxer weg te roesten. Dat vondt ik zonde. Maar nu kriebelt het toch wel weer, dus moet...
Terug
Bovenaan Onderaan