Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wilholm68
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wilholm68

    Yamaha xs650 Star Twin chopper gezocht

    Hallo allemaal , Ik heb in een grijs verleden een yamaha shopper gebouwd (1993)op basis van een Star Twin -frame , kleur parelmoer paars. Dit was mijn eerste motor en ben eigenlijk benieuwd of deze bike nog bestaat. Zomaar uit nieuwsgierigheid. De bike was in 1994 op kenteken gekomen na...
  2. Wilholm68

    GPZ 900 blok met toebehoren

    Te koop Kawasaki GPZ900 blok met toebehoren Uitlaatset,radiator, carbs, bobines, oliekoeler draadboom. Km-stand onbekend,loopt wel erg mooi. Alleen kapje voor het tandwiel mist. Koppelingcilinder wel aanwezig. Leuk voor Streetfighter oid :] compleet voor 150 euro *D
  3. Wilholm68

    Hobbelmotor

    te koop , Massief handgemaakte hobbelmotor, vraagprijs 75 euro. ziet er netjes uit , altijd binnen gestaan, van een jong vrouwtje en jong mannetje geweest. :P Een beugel klein beetje beschadigd (zitten wat deukjes in ) mag geen naam hebben , hobbelt er niet minder door. gr Willem
  4. Wilholm68

    Wilhølms Span (eindelijk) on the road

    Hallo mensen, "plaats effe een eigen topic" werd er gezegd hahaha, dus daar maar eens ingedoken en bij deze de poging. Na veel overgebleven onderdelen en donormotor inelkaar gesleuteld te hebben is mijn zijspan eindelijk rijdbaar. Het idee voor zijspanrijden is ontstaan doordat ik het...
Terug
Bovenaan Onderaan