Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Viragoman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Viragoman

    olie in luchtfilterslang

    Laatst heb ik mijn luchtfilter vervangen. Bij het demonteren en inspectie van de luchtslang naar het frame viel me op dat er wat zwarte aanslag in de slangen zat en was er een kleine hoeveelheid van een soort vet te zien.(een theelepel vol) Kan dit olie zijn of vergomde benzine? Het lijkt mij...
  2. Viragoman

    mini blinkers op bandit 600 S

    wie heeft er miniblinkers op zijn bandit 600 s gezet? Ben al het web af aan het speuren. (ebay.de) enzo. Las op MF over indyspacers (vulplaatjes voor kuip) maar kan daar in NL niets over vinden. Zijn die merkgebonden? Graag tips/pics. thanks :}
  3. Viragoman

    XVS Dragstar 250 iemand wel eens gezien?

    Blijkbaar worden ons een aantal type's Dragstar onthouden. In Engeland gewoon verkrijgbaar : XVS 125 dragstar en hier de XVS 250 Dragstar. vman
  4. Viragoman

    Zijwieltjes nodig?

    Kwam dit tegen: Voor als je wat gaat drinken en rijden ! Neem je zijwielen mee ! }) Past op vele modellen. check deze link http://www.mtcvoyager.com/Kit_Information.htm vman
  5. Viragoman

    Turbo Hayabusa filmpje

    Heb nog een geinig filmpje van een Hayabusa. Lekker doortrekken tot ruim 180 miles/hour = ca. 288 a 290 km/h *D interesse? stuur ff een mail dan mail ik het door. Vman viragoman@planet.nl
  6. Viragoman

    Akku ver beneden peil

    Ik vond het wel makkelijk om mijn akku via een externe aansluiting aan de druppelaar te hangen. Nadeel hiervan is dat je dus je akku niet meer zo vaak ziet. Nu had ik hem al eens bijgevuld van de winter en nu besloot ik gisteren maar eens effe te kijken. Nou ik zag het al... Het niveau was 3 cm...
  7. Viragoman

    Custom zadel Virago

    Deze kwam ik tegen op Ebay de link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7903787204&category=35580 de prijs: $ 279 dollar. vman
  8. Viragoman

    Custom webside

    Voor de custom liefhebber: http://www.jeris-springer.com vman
  9. Viragoman

    Verbouwde Virago

    Deze kwam ik tegen op het net. Aardig verbouwd zeg maar. Niet geheel mijn smaak. Wel gaaf geluid uit de uitlaat. klik op de link http://www.chopperweb.net/forum/articles.php?action=viewarticle&artid=79 vman
  10. Viragoman

    Bandit 600 Stuur wiebelt

    Laats met de bandit 600 S (2002) van mijn vrouw gereden. Wanneer je het stuur loslaat gaat het direct wiebelen. ( met handen vast geen trillingen oid merkbaar) Heb even niet afgewacht wat het resultaat zou zijn als ik het niet weer had vastgepakt :+ Nu hebben we de laatste 1200 km veel...
  11. Viragoman

    Dragbar op Virago

    Wie heeft er een dragbar op zijn Virago? (Ja Peter S. laat het maar weten :) Moeten er hogere risers op? Welke breedte rijd lekker? Welke diameter wordt doorgaansgebruikt? Langere kabels nodig? Ik de vragen, jullie de antwoorden? Show me some pics! V. :]
  12. Viragoman

    Bandit vs Diversion

    Mijn vrouw wil een motor aanschaffen voor het rustige tourwerk. Echt hard wordt er dus niet gereden. Chopper wil zo (nog) niet ivm net halen rijbewijs. Wie kan mij vertellen de pro's en contra's van een Bandit 600 S en Diversion 600 S. Beide leuke motoren. Ik had zelf het idee dat de bandit...
  13. Viragoman

    Uitlaat

    Ik ben al geruime tijd aan het kijken voor een heftige uitlaat met dito sound. Zelfs tweedehands gaan ze weg voor meer dan 200 scheurie. In de aftermarkt worden ook universele slip-ons aangeboden voor ca 40 euro per stuk. Wie heeft hier ervering mee? Viragoman.
  14. Viragoman

    Slippende koppeling XV 1100

    Ik heb sinds kort een slippende koppeling bij mijn XV 1100. 30.000 mile op de teller. 1989. Bij optrekken in de 2e versnelling of een hogere klimt hij flink in het toerental om daarna eens te besluiten dat er snelheid verlangt wordt in plaats van herrie. Eerst kabel nagekeken, geen hangende...
  15. Viragoman

    Polijsten chromen delen

    Je ziet regelmatig van die polijst sets in de bouwmarkten e.d. Je moet dan een viltschijf opklemmen en dan in de boormachine zetten. Met polijst pasta (blok) kun je dan diverse metalen polijsten. Ik had het idee om een lelijk geworden zijdeksel van mijn blok opnieuw te polijsten. Wie heeft...
  16. Viragoman

    Hoe lang doe je met een accu ?

    Het is weer winter en dus krijgen de akku's het weer te verduren. Ik heb zelf een lood akku waarbij het vloeistof nivo aan de lage kant was. Bij de eerste vorst zat er al geen power meer in, dus aan de druppelaar. Ik krijg van een dealer door dat loodakku's in de praktijk beter zijn dan...
  17. Viragoman

    virago start probleem opgelost

    Heb zojuist de Idler Gear #2 vervangen. zie foto. Het tandwiel (27 tanden) wat in de starterkrans ingrijpt was versleten. (ronde tanden) dus nieuwe besteld nummer: 5A8-15517-00-00. Alleen krijg je dus 3LP-15517. (set a 2 tandwielen) Eindelijk is het geratel weg. Let wel op als je een nieuw...
  18. Viragoman

    Oorpluggen, Helmkeuze

    Dit weekend hebben we ca 600 km gereden. Op mijn virago xv 1100. Ik heb een chopperhelm van HJC deze was niet duur ( €85,-) Afsluitbaar met vizier, verder open. Ik merk dat het geruis van de rijwind die je op zo'n motor enorm is daarom heb ik van die oorplugjes ingedaan (schuimrubber ofzo), dat...
  19. Viragoman

    Problemen boven de 4000 toeren

    Ik heb een virago xv 1100. Als ik boven de 4000 toeren kom, houdt de motor plots in (alsof hij af wil slaan) en dan een luide knal uit de uitlaat. Een paar seconden later pakt hij weer op. Maar klacht blijft. Dit doet hij sinds kort. Naar de garage gebracht die dachten dat de spaningsregelaar...
  20. Viragoman

    Viragowebsite

    Ik ben een viragowebsite aan het opbouwen. Daar deze motoren niet meer gemaakt worden is het belangrijk dat we de kennis over deze motoren verzamelen. Er zijn natuurlijk wel buitenlandse website's maar de nederlandse site's zijn er vrijwel niet. Of gaan technisch niet er niet te diep op in. Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan