Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Carnax
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Gestolen CX500 te Nijmegen

    Gestolen CX500 te Nijmegen...
  2. C

    Terug CX500 te Nijmegen... (uit water gevist)

    GESTOLEN in de nacht van 20 op 21 oktober te Nijmegen (Zwanenveld): blauwe CX500 uit 1978 met kenteken ZH-34-54. Bijzonderheden: sportster uitlaten, race zitje, M stuurtje, kleine knipperlichtjes, losse tellers en CB koplamp. Sticker van De Groot motoren nog op het voorspatbord. KM...
  3. C

    Andere vorken XV920 (zelfde remklauwen?)

    Ik wil graag andere, kortere voorvorken in mijn XV920J zetten en nu vroeg ik mij af of er andere vorken zijn waar ik de remklauwen zo op over kan zetten, om gedoe te besparen (heeft yamaha dezelfde klauwen op meerdere modellen gebruikt?). Het zij 36mm vorken. Iemand een idee?
  4. C

    andere uitlaten cx500

    Ik zat te denken om binnenkort mijn linker uitlaat te vervangen, aangezien die nogal rot is, maar ik beschouw andere uitlaten er op zetten ook als een optie. Waar moet ik rekening mee houden als ik dit doe (behalve dat het passend gemaakt moet worden)? De tegendruk zal veranderen toch...
  5. C

    TK: Kawasaki Eliminator ZL250

    Bij deze bied ik mijn ZL250 uit 1988 aan (16600 mijl). Ik heb hem een maand of 2 geleden aangeschaft, en onderweg naar huis begaf het blok het. :/ Momenteel ligt de motor dus uit elkaar (zie foto's). De motor is verder wel compleet, en met ZGAN banden. Als je het leuk vind op zo iets op te...
Terug
Bovenaan Onderaan