Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tino_90
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tino_90

    TK Kawasaki ZX-10R bj 05

    Wegens beëindiging hobby te koop: Kawasaki ZX10R circuit motor Bouwjaar 2005 Deze motor heb ik zelf sinds 2013, eerst als straat motor (deed er toen af en toe circuitdagje mee) en vanaf 2015 als circuitmotor. In 2016 heb ik er een crash mee gehad waarbij het frame gescheurd was. Nou is het...
  2. Tino_90

    TK: Ongebruikte Bridgestone V01 Slicks en regenbanden.

    GERESERVEERD Aangezien er voor mij volgend seizoen toch weinig van zal gaan komen om te rijden mogen de banden die ik nog heb liggen weg. Banden zijn gemonteerd geweest maar er is niet mee gereden! 1 x set Bridgestone V01 Slicks medium achter en soft voor. Maten 190/650 R17 en 120/600 R17 1...
  3. Tino_90

    TK Kawasaki zx10r 04/05 kuipset, koplamp due seat en meer

    De volgende onderdelen heb ik nog liggen voor een Kawasaki zx10r 04/05: Kuipen (zie foto), is geen origineel Kawasaki maar heeft wel goede pasvorm. Het groen is gewrapt en kan er dus vanaf. Op de rechter topkuip is de lak wat beschadigd. Verder ziet het er op wat kleine gebruikerspoortjes na...
  4. Tino_90

    Racen/vrij rijden op een ZX-10R!

    In navolging voor het topic Racen op een zx6r, hier dan ook een topic om te posen, vragen te stellen en of ervaringen te delen voor de mensen met een een ZX-10R! Als je in de OP wil graag even een foto en eventueel een lijst van de mods erbij posten :) . Tino Mods: Hyperpro...
  5. Tino_90

    Complete racekuip Kawasaki zx10r 04/05

    Heb hier nog een complete set nette racekuipen liggen voor een Kawasaki ZX10R 04/05, die weg mogen. Kuipen zijn professioneel gespoten ( heb ze overgenomen van iemand die zelf spuiter was), en hooguit een paar keer gebruikt. Pasvorm is ook goed. Prijs, 250 euro. Wel graag ophalen...
  6. Tino_90

    Div. gebruikte banden

    Ik heb hier nog een paar gebruikte banden liggen die weg mogen: Michelin pilot power 2 ct 190/50/ZR17 Dot 0710, zo als op de foto te zien nog in zeer goede staat. Richtprijs: 45 euro VERKOCHT Metzler Racetec K2 180/55/ZR17 Dot 0505. (ex circuit) Richtprijs: Bieden, gezien de...
  7. Tino_90

    Duo zadel Kawasaki zx6r(r) 03/04

    Ik heb hier nog een duo zadel liggen voor een Kawasaki zx6r(r) bj 03/04. Zadel heeft een klein scheurtje aan de rechter kant (zie foto), verder ziet die er nog goed uit. Prijs: 30 Euro of ruilen tegen een duo zadel voor een zx10r bj 04/05.
  8. Tino_90

    Koppelingshendel/stepje/relais Kawasaki zx6r(r) 03/04

    Ik heb hier in de schuur nog wat kleine gebruikte onderdelen liggen voor een kawasaki zx6r(r) 03/04. 1. Knippelichtrelais 5 Euro 2.Een koppeling hendel Verkocht 3. Stepje (links),5 Euro
  9. Tino_90

    Papendrecht eo deel 9

    *O* :]PAPENDRECHT EO DEEL 9 :] *O* Wie, hoe en wat :? Dit topic is speciaal voor alle motorrijd(st)ers en motor liefhebbers uit Papendrecht en omgeving! Als het je leuk lijkt hier mee te gaan posten, word het op prijs gesteld als je je in de eerste post even kort voorstelt :) ...
  10. Tino_90

    Banden set: Bridgestone 023 Continental Comtimotion

    Ik heb hier nog een bandenset liggen die weg mag. Voorband: Continental contimotion 120/70/17 Achterband: Bridgestone 023 180/55/17 Zit nog voldoende profiel op om nog heel wat kilometers mee te rijden (zie foto) :) . Set prijs: 60 euro.
  11. Tino_90

    Papendrecht E.O. Deel 8

    *O* :]PAPENDRECHT EO DEEL 8 :] *O* Wie, hoe en wat :? Dit topic is speciaal voor alle motorrijd(st)ers en motor liefhebbers uit Papendrecht en omgeving! Als het je leuk lijkt hier mee te gaan posten, word het op prijs gesteld als je je in de eerste post even kort voorstelt :) ...
  12. Tino_90

    Suzuki gsx 600 f 25kw

    Hierbij bied ik mijn Suzuki gsx 600 f aan. Even wat gegevens: Bouwjaar: 1992 Km stans: 35.551 Aan de motor is recent een hoop onderhoud gedaan zoals: Carburateurs schoongemaakt en opnieuw afgesteld. Anderen voorvork en achter demper + veer (2ehands). Nieuwe voorvork keringen...
  13. Tino_90

    TT kaart

    Ik heb nog een kaart over voor de TT aanstaande zaterdag,die ik bij deze wil aanbieden! Het gaat om een plaats op de Stekkenwal Tribune, vak: KL, Rij 13. De prijs van de kaart is 58 euro, ofterwijl gewoon de normalen prijs :) . Nieuwe prijs want het is zonden als het kaartje ongebruikt...
  14. Tino_90

    Geslaagd!!!

    Vandaag moest ik op voor avd, en nadat het een keer is afgelast wegens gladheid en ik een keer gezakt ben is het nu eindelijk toch zover, ik ben geslaagd! *O* Kleding heb ik al dus nu alleen nog op zoek naar een leuke eerste motor. En dan kan ook ik eindelijk lekker zelf rijden 8-)
  15. Tino_90

    Tino_90 stelt zich voor

    Hallo allemaal, ik zal me ook maar even netjes voorstellen. Ik ben Martijn, 19 jaartjes jong en helaas nog niet in bezit van een motorrijbewijs. Maar daar gaat hopelijk verandering in komen want aanstaande zaterdag heb ik mijn eerste les 8-) . Ik heb altijd al heel graag motor willen...
Terug
Bovenaan Onderaan