Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stucie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. stucie

    2x 24mx tent

    Te koop 2x mx 24 tent incl regengoot en zijwanden. Gebruikt maar in goede staat. Reden van verkoop is nieuwe en professionele tent van sponsor. Prijs €170 graag alleen ophalen in midden Limburg
  2. stucie

    Gezocht pitboxplek assen crt vrijdag 6 oktober

    Wie heeft er voor aanstaande vrijdag een plekje over in de Pitbox?
  3. stucie

    Gezocht vaste wielbussen

    Wie heeft nog vaste wielbussen liggen voor een Honda cbr 600 rr 2005 of weet waar ik die kan bestellen?
  4. stucie

    Gezocht transponder

    Heeft er nog iemand een goed werkende transponder liggen. Ik neem hem graag over. Gr jorg
  5. stucie

    Pitbox plek 14 juli crt assen

    Hallo heeft er misschien nog iemand 1 plaatsje vrij in zijn Pitbox voor 14 juli in assen? Gr jorg
  6. stucie

    Welke organisatie voor circuitdagen

    Hallo Via msh crt en msl zijn de circuits assen Zandvoort en zolder makkelijk te berijken. Maar welke organisaties zijn er voor dagen op spa nurburgring hockenheim enz.
  7. stucie

    interphone F4

    hallo heeft iemand ervaring met de interphone F4? we zijn met 2 man vaak rijden en we gaan ieder jaar met de motor op vakantie we rijden behoorlijk sportief dus willen we weten of er ook met hogere snelheden fatsoenlijk te communiceren is?
  8. stucie

    origineel uitlaat systeem honda cbr1000rr 2010

    te koop origineel uitlaat systeem honda cbr1000rr 2010 de uitlaat is alleen gebruikt met het inrijden (1000km) prijs: T.E.A.B
  9. stucie

    kuipwerk fireblade2010 demonteren

    hallo ik heb xenon besteld voor mijn fireblade2010 kan iemand mij helpen hoe ik de koplampunit eraf kan halen?
  10. stucie

    motogp mugello

    hallo we gaan dit jaar met een paar man naar de motogp in mugello. we hebben niet de tijd om door de hele mooie stukken in oostenrijk te gaan rijden maar als we over de brennerpas gaan is dat ook een mooi stuk om te rijden of is het vooral redelijke(voor oosterijkse begrippen) vlakke snelweg...
Terug
Bovenaan Onderaan