Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NoNick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NoNick

    Aprilia RSV1000 Erre Factory [BLACK] Zeer compleet

    TE KOOP AANGEBODEN: Zeer complete Aprilia RSV1000 Erre Factory inclusief een hoop extra's (Lees verder voor details). Dit zijn de gegevens van de motor: Model: Black 2004 RSV1000 Erre Factory Bouwjaar: Op kenteken September 2003 (Een van de eerste in Nederland) Kilometerstand (Schaam...
  2. NoNick

    HELP Monster importeren uit duitsland ?

    Een collega van me is gisteren naar een mooie ducati monster (900cc model 2002) wezen kijken in duitsland. Hij was meteen verliefd dat ding zag er echt als nieuw uit. Hij heeft prijs afgesproken en wil hem dit weekend halen. Om hem te helpen mail ik hem deze link: Motor importeren vanuit...
  3. NoNick

    SBS6 => Illegaal gedrag ?

    Hoi, Ik zit net naar SBS6 te kijken. Ze hadden een nieuwe Fireblade en reden daarmee er pittig door. Sterker nog: burn-out, knal-hard door bochten en wheelies werden niet uit de weg gegaan. Volgens mij volstrekt illegaal gedrag en dat werd dus gewoon gepromote voor op de openbare weg :( Als...
  4. NoNick

    HULP Uit Eindhoven ?

    Hoi, Ik heb vandaag een "Balhoofd"-Paddockstand gekocht. Helaas stond de adaptor voor de RSV '04 nog niet op de lijst dus ik heb er twee meegekregen 1x 14 mm en 1x 15 mm. Helaas bleken ze allebij niet te passen! Ik heb de maat nu exact gemeten en deze moet 19,5mm zijn (19mm is dus goed). Nu...
  5. NoNick

    Alles over de Aprilia RSV Mille 2004 - Deel 1 -

    Hoi, Dit topic is speciaal voor (bijna) bezitters van een Aprilia RSV1000R(of Erre Factory) 2004. Ik probeer deze eerste post te updaten met info over van alles en nog wat dat maar met de RSV-'04 te maken heeft d.w.z. dat je NIET alleen de laatste reactie in dit topic moet lezen...
  6. NoNick

    Aprilia RSV-R Factory: ZAAG Erin !!!

    Hoi, Zoals beloofd ging vandaag de zaag in mijn nieuwe Aprilia RSV-R Factory. Best eng hoor zagen aan een nieuwe motor maar het resultaat rechtvaardigd deze actie of niet! ERVOOR: :( ZAGEN(en wat modificeren): ;( RESULTAAT: :9~ Laat even weten wat je ervan vind!
  7. NoNick

    Aprilia RSV1000R 2004 =Links=

    Hoi, Ik heb nog een aantal leuke Aprilia links gevonden: Text Only: http://venus.13x.com/roadracingworld/scripts/Include.asp?include=../issues/oct03/RSVtour.htm Hoe en waar bouwen ze hem: http://venus.13x.com/roadracingworld/scripts/Include.asp?include=../issues/oct03/aprilia.htm Maar deze...
  8. NoNick

    Aprilia RSV1000R Promo-Video

    Misschien hebben sommige van jullie hem reeds gezien maar hij is zeker de moeite waard om hem weer te bekijken: de Aprilia RSV1000R Promo-Video (Gezien in WernHout). Hij is wel klein gehouden door het "gelul" eruit te knippen. Voordat je hem gaat bekijken moet ik je wel waarschuwen: Hij is :9~...
  9. NoNick

    Vette Gixxer: foute keuze?

    Heb net wat vuil in mijn kliko gegooit zag ik bij de buurman een Gixxer staan :9~ :9~ :9~ Ze zag er zeer gaaf uit. Mijn buurman kwam naar buiten dus ff praten. De motor was van zijn neef die op bezoek was. GSX-R1000 model 2003 Akra-uitlaat goud-magnesium velgen, andere voorpoten (goud en...
  10. NoNick

    Verzekering +/- SCM-Alarm?

    Ik ben me aan het orienteren op verzekeringen voor mijn nieuwe motor (Aprilia RSV1000R Factory). Ik wil hem minimaal de eerste 5 jaar All-risk verzekeren en ben dus eens wat verzekeringen naast elkaar aan het zetten. Ik moet zeggen dat er veel verschillen zijn zoals: - Kleding/Helm wel/niet...
  11. NoNick

    NoNick

    Hoi, Zojuist mezelf maar eens geregistreerd op dit forum aangezien ik er toch wel wat tijd op doorbreng. Tja, wat kan ik vertellen over mezelf? Na het halen van mijn motor-rijbewijs (al weer 10 jaar geleden) heb ik een Honda V45 Magna gekocht. Op deze motor heb ik mijn gevoel voor motor-rijden...
Terug
Bovenaan Onderaan