Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jord83
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Uitlaat Yamaha MT-07 (origineel) Z.G.A.N

    Doordat ik een andere uitlaat gemonteerd heb, is nu de originele uitlaat te koop. Het betreft een uitlaat van een Yamaha MT-07 uit 2015. Met de uitlaat is slechts 500 km gereden. Stuur me een bericht, of reageer met een goed bod. Zie hier foto's
  2. J

    Motor valt uit bij terugduwen gashendel

    Beste MF-ers, Onlangs ben ik mijn oude CB-1 aan het opknappen voor mijn vriendin. Heb er nieuwe banden op laten zetten en verder zelf alle vloeistoffen, filters en bougies vervangen. Na montage van een nieuwe uitlaat loopt hij weer geweldig. Maar.... Bij stationair draaien valt de motor af...
  3. J

    Uitlaatsysteem voor Honda CB1

    Binnenkort neemt mijn vriendin mijn CB1 over (wanneer ze haar rijbewijs haalt). Echter, ze vind de uitlaat veel te luid. Dat kan ik wel begrijpen aangezien deze ooit is uitgeboord en er volgens mij geen isolatie meer in zit. Dus de vraag; wie kan mij helpen aan een originele 2e hands...
  4. J

    Complete cross outfit te koop (oa KTM Body Armour nieuw)

    Een complete cross outfit! Vanwege het niet gebruiken bied ik hierbij mijn cross spullen te koop aan. Sommige artikelen - zoals de KTM Body Armour en de helm - zijn nooit gebruikt en dus helemaal nieuw. Alles is in een keer te koop voor € 300,-. Artikelen kunnen ook los verkocht worden, voor...
  5. J

    Remblokken passen niet, maar het zou wel moeten...?!?

    Uiteraard heb ik al gekeken naar de how-to en andere sites, maar ik kom niet uit het volgende probleem; Ik wilde mijn remblokken vervangen, en heb daarvoor nieuwe besteld. Helaas passen de nieuwe niet tussen de schijf en de klauw (zowel voor als achter). De zuiger zit aan 1 kant en die krijg...
  6. J

    Project Honda Interceptor: Iemand nog goede tips?

    Geen idee of dit onderwerp hier thuis hoort, maar de link naar het topic staat hier Alvast hartelijk dank voor jullie bijdragen!
  7. J

    Project Honda Interceptor: Iemand nog goede tips?

    Dit jaar begin ik samen met een vriend aan een project: het ombouwen van een Honda Interceptor tot een echte mooie motor. Tijdens de zomer gaat zijn vriendin erop rijden, dus zal het klussen vooral kleine dingen betreffen. In de winter kan er groter onderhoud aan plaatsvinden. Nu is...
  8. J

    Voorspatbord Suzuki GSXR 750 k1

    Hoi, Ik ben op zoek naar een spatbord voor het voorwiel van mijn Suzuki GSXR 750 uit 2001. Het liefst in de kleur zwart. Kan iemand mij hieraan helpen?
  9. J

    Verfspatjes van tank verwijderen

    Hoi, Even een vraagje; hoe verwijder je kleine verfspatjes van je tank, zonder daarbij de onderliggende lak te beschadigen of te verwijderen? Bij het spuiten van de schetsplaatjes heeft een windvlaag wat verf meegetild en die is dus op de tank terecht gekomen. Je ziet er eigenlijk niks van...
  10. J

    Kappen achter / kont voor de Suzuki GSX R 750 k1 (2001)

    Hallo, Ik ben op zoek naar een kappenset voor de achterkant / kont van de Suzuki GSX R 750 k1 (2001), blauw-wit met zwarte accenten. Het mag ook een kappensetje zijn met zwarte achtergrond met witte, blauwe en rode accenten. De foto laat zien welke er nu opzitten (maar beschadigd zijn) en...
  11. J

    Duoseat Suzuki GSXR 600 SRAD

    Te koop aangeboden: In goede staat verkerende duoseat van de suzuki GSXR 600 SRAD. Past waarschijnlijk ook op de andere SRAD modellen (750 en 1000), maar weet dit uiteraard niet zeker. Het liefst even ophalen in Nijmegen. Het duozitje is te koop vanwege het feit dat de motor gestolen is...
  12. J

    Vraag: Een Suzuki GSX R 750 K1 te sterk?

    Nadat een tijdje geleden mijn suzuki gsx r 600 uit '99 is gestolen ben ik nu weer op zoek naar een nieuwe motor. Nu viel mijn oog op een Suzuki GSX R 750 K1. Ik heb echter gehoord dat deze wellicht nog te sterk is voor me, omdat ik maar een paar maanden ervaring heb gehad op de 600. Kan iemand...
  13. J

    Vraag: Een Suzuki GSX R 750 K1 te sterk?

    Nadat een tijdje geleden mijn suzuki gsx r 600 uit '99 is gestolen ben ik nu weer op zoek naar een nieuwe motor. Nu viel mijn oog op een Suzuki GSX R 750 K1. Ik heb echter gehoord dat deze wellicht nog te sterk is voor me, omdat ik maar een paar maanden ervaring heb gehad op de 600. Kan iemand...
  14. J

    Suzuki GSX R 600 uit Nijmegen gestolen

    In de nacht van donderdag 23 op vrijdag 24 september is mijn Suzuki GSX R 600 uit Nijmegen gestolen. Kenteken MV-TD-32. De kleurstelling is een zwarte basis, met daarover zilveren accenten. Hij stond geparkeerd voor mijn deur, op drie sloten; het stuurslot, een remschijfslot en aan de hoes...
  15. J

    Welke motor voor mijn vriendin?

    Hey, Ik heb een tijdje geleden mijn huidige motor gekocht: Een Suzuki GSXR 600 uit '99. Mijn vriendin rijdt hier ook wel eens op, maar wil nu haar eigen (1e) motor kopen. We hebben alleen geen idee wat een geschikte motor voor haar is. Ze weet wel wat ze wil en is helemaal gek op de...
  16. J

    Kuipruit past moeilijk

    Hallo, Ik heb een vraag over mijn kuipruit. Ik rij een GSX R 600 uit 1999 en heb net een nieuwe (race) kuipruit gekocht van Puig. Ik wilde deze monteren, maar hij lijkt moeilijk te passen. Ik moet hem nogal uit de vorm drukken om alle schroefgaten op de gaten van de kuip te krijgen. Ze passen...
Terug
Bovenaan Onderaan