Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jwbierman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Spiegels Honda CBR 600F (1994)

    Ik ben op zoek naar 2 spiegels voor mijn Honda CBR 600F uit 1994. Deze zijn afgelopen weekend van mijn motor gestolen en ik heb nu dus twee nieuwe nodig, het liefst tegen een zacht prijsje. Mocht je iets hebben liggen, let me know!
  2. J

    Honda cbr600f stottert

    Hallo, mijn honda cbr600f heeft nogal wat problemen tijdens het rijden, hij rijdt namelijk heel onregelmatig. Vaak stottert ie en lijkt het alsof het vermogen helemaal weg valt. Dit is vaak na een paar seconden weer over en dan schiet ie ineens weer vol in het vermogen (rijdt bijzonder...
  3. J

    Heeft een Xena XE15 schijfremslot ART4?

    Weet iemand of een Xena XE15 schijfremslot ART4 gekeurd is? Het is op de verpakking/boekje nergens te bekennen en via de internationale site van Xena ook niet. Echter staat op de Nederlandse site wel weer dat ie ART4 gekeurd is. Wil het wel even weten, aangezien dat het belangrijkste doel...
  4. J

    Temperatuur cbr600f loopt snel en raar op

    Sinds kort heb ik mijn rijbewijs en sinds vorige week heb ik een honda cbr600f uit '95 in mijn bezit :) Nu heb ik een raar probleem met de temperatuurmeter die heel vreemd oploopt sinds de laatste rit. Hij wordt sowieso veel te heet (helemaal bovenin de teller) en varieert erg veel. Als ik...
Terug
Bovenaan Onderaan