Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stokkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stokkie

    Complete kuip Honda CBR1000RR 2008

    Bij deze te koop aangeboden mijn complete kuip, dit omdat ik de blade in een circuitjasje heb gestoken :Y Kuip is compleet met verlichting en spiegels en heel de zooi bij ;) is in goede staat met weinig tot geen krassen :Y moet alleen eens gepoetst worden :P Compleet mag ie weg voor...
  2. Stokkie

    Wieke-Tingels Kart-bots &... natuurlijk Koffie Meeting

    Omdat er weinig initiatief genomen wordt om een koffiemeeting te organiseren heb ik er maar eens werk van gemaakt :Y Waar: Stokkie's Palace @ Racelandkart 8-) Wanneer: Zondag 29 Juli (ik hoop op goed weer, dan kunnen jullie met de motor komen :] ) Hoe laat: Tja... ik ben open vanaf...
  3. Stokkie

    TK: HONDA CBR 1000 RR - 2008

    Bij deze stel ik mijn blade (met pijn in het hart '( ) te koop voor... dit omdat ik het voorlopig wel gezien heb op de weg (stomme koekblikkers B| ), en dus alleen nog maar op circuit ga rijden... BJ: 2008 - staat op full power: 187 PK }) - 30.000 km's op de teller Opsomming van de...
  4. Stokkie

    Wieke-Tingels Paasrit 2011

    WIEKE TINGELS PAASRIT 2011 Plan: Een leuk paasritje :+ Wanneer: Paasmaandag Natuurlijk :+ Maandag 25 April 2011 Samenkomst::Racelandkart Meeuwen tussen 10u30 & 11u00 (op zijn WT's) :+ Waarheen: :? Hier omtrent graag wat voorstellen van iedereen, vindt dat we rekening moeten...
  5. Stokkie

    Scala solo rider nieuw!!!

    TE KOOP scala rider solo Nieuwprijs: 129€ -O- Verkoopprijs: 80€ :o Ding is 1 maand oud -O- , en dat ding stoort mij in mijn helm B| kan het niet verdragen dus je kunt hier een koopje doen :Y , alles zit erbij incl. de boekjes. Garantiebewijs erbij dus nog 2 jaar garantie!
  6. Stokkie

    Wieke-Tingels Kart/koffiemeeting: Zondag 17 oktober

    Wieke-Tingels Kart/koffiemeeting: Zondag 17 oktober Waar: Racelandkart Meeuwen, Kerkhofstraat 18, 3670 Meeuwen http://www.racelandkart.be Wanneer: :? Zondag 17 Oktober om 14u00 Planning: - 14u00: Aankomst, koffie + gebak van de zaak euh uit...
Terug
Bovenaan Onderaan